In Turkije is het eigenlijk opvallend makkelijk om mannen voor sex met een andere man te strikken (geen behoefte aan sociale uitleg, want ik ken 'm op de vierkante milimeter). Nu zat ik me af te vragen of dat hier in Nederland ook het geval is. Toevallis waren mijn eerste twee vriendjes wel Turks maar die waren 'eerste' generatie, dus niet vernederlandst of zo.
quote:Euh...ja???
Op woensdag 01 augustus 2001 02:55 schreef HiZ het volgende:
Het is mij opgevallen dat er hier in dit forum best veel Turken rondhangen en ik heb een vraag.In Turkije is het eigenlijk opvallend makkelijk om mannen voor sex met een andere man te strikken (geen behoefte aan sociale uitleg, want ik ken 'm op de vierkante milimeter). Nu zat ik me af te vragen of dat hier in Nederland ook het geval is. Toevallis waren mijn eerste twee vriendjes wel Turks maar die waren 'eerste' generatie, dus niet vernederlandst of zo.
trio'tje....ach ja...waarom niet?Geen homo-sex maar gewoon dat er een man bij is die ook met haar vrijt....ach zou ik volgens mij niet moeilijk over doen als het iemand is die ik ken en vertrouw
quote:In een heel kort bestek: de taboes rond homosexualiteit liggen in de zuidelijke mediterrane landen anders dan verder naar het noorden. Hier zullen ze tamelijk algemeen zeggen dat als je met mannen naar bed gaat dat je dan homo bent. In die landen ligt dat minder duidelijk zoals maggieblokje al aangeeft. De rollen mannetje/vrouwtje in sex kunnen ook opgelegd worden aan een situatie tussen 2 mannen. Met als gevolg dat de man die 'mannetje' speelt er geen seconde over zou denken zich te identificeren als homo. Dat is namelijk die andere, die het 'vrouwtje' speelt. Het mannetje is en blijft een echte vent, het 'vrouwtje' is dat niet.
Op woensdag 01 augustus 2001 14:54 schreef Hooghoudt het volgende:
Hoe zit dat dan? Waarom is dat zo?* Hooghoudt is nieuwsgierig
Daarnaast is het ook zo dat er niet zo heel veel vrouwen beschikbaar zijn voor sex voor het huwelijk. En in combinatie met het - in ieder geval voor een deel - onbelast kunnen hebben van sex met een andere man maakt dat het vrij veel voorkomt.
Dit is een zeer beknopte samenvatting van een situatie die 1001 nuanceringen tussen zwart en wit kent, maar aan het eind van de dag is het in Turkije wel zo dat als je een man leuk vind en dat laat blijken je 'm meestal wel in bed kunt krijgen.
quote:De zogenaamde Hangturken?
Het is mij opgevallen dat er hier in dit forum best veel Turken rondhangen
Waar baseer jij dat op eigelijk? Ik heb er nog nooit wat van gemerkt namelijk.
quote:Is dat zo joh?
Het is mij opgevallen dat er hier in dit forum best veel Turken rondhangen en ik heb een vraag.In Turkije is het eigenlijk opvallend makkelijk om mannen voor sex met een andere man te strikken (geen behoefte aan sociale uitleg, want ik ken 'm op de vierkante milimeter). Nu zat ik me af te vragen of dat hier in Nederland ook het geval is. Toevallis waren mijn eerste twee vriendjes wel Turks maar die waren 'eerste' generatie, dus niet vernederlandst of zo.
quote:Moet je beter opletten
Op woensdag 01 augustus 2001 16:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
De zogenaamde Hangturken?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Waar baseer jij dat op eigelijk? Ik heb er nog nooit wat van gemerkt namelijk.
Toch frappant dat het zogenaamd 'tolerante' Nederland juist helemaal niet zo tolerant is als het over homosexualiteit gaat.
snappie?
en wat homos betreft, zal wel kunnen..genoeg travo's in istanbul
tegenwoordig kunnen meer mensen er gelukkig eerlijk voor uitkomen zonder dat ze gelijk doodgekeken worden ofzo
en tja....travo's heb je er idd ook zat. Maar hier in nederland ook.....Meest grappige is een oude klasgenoot van me op de basisschool....had altijd veel praatjes en deed het stoerst zeg maar.....en nou loopt ie echt opgemaakt en al rond.
Maar aan de andere kant....hij heeft dus aardig lang de boel verborgen voor de mensen om hem heen.....toch jammer dat ie dat heeft moeten doen
Gelukkig kunnen mensen tegenwoordig er gewoon voor uitkomen
Vind het nog steeds zo vreemd dat er zo veel mensen zijn met homofobie....zonde want ik vind het echt niet anders dan heterosexualiteit
Maar daar had ik het dus juist niet over. Ik had het over de mannen die in principe geen homo zijn, maar wel met een andere man het bed in duiken voor sex. Ik zat me gewoon af te vragen of dat nou nog op de een of andere manier is blijven bestaan in de Turkse gemeenschap hier in Nederland of dat dat verdwenen is door aanpassing aan de nederlandse normen (of doordat de omstandigheden rond de mogelijkheid van sex voor het huwelijk hier wat simpeler zijn natuurlijk).
Of zitten alle Turkse fok!kers op hun jaarlijkse verbanning in Konya
quote:Euh...oh ok...nou zelf heb ik nooit zoiets daaro gemerkt maar ik moet eerlijk toegeven...ben een nepturk! Ik ben hier in nederland geboren en getogen. En in mijn omgeving hier in nederland nooit hierover iets gehoord of meegemaakt.
Op woensdag 01 augustus 2001 23:16 schreef HiZ het volgende:
Tranquil, zo bedoelde ik mijn vraag dus eigenlijk niet, ik ken de situatie in Turkije vrij goed, heb er zelf gewoond en ken de ins en outs redelijk. Inderdaad is er in de grote steden naast de gebruikelijke trafo's ook iets aan het ontstaan van een wat meer 'westerse' soort van homo's. Dus homo's die niet helemaal in de kast zitten, maar toch ook niet helemaal doorslaan naar de andere kant. Zeg maar met een low profile.Maar daar had ik het dus juist niet over. Ik had het over de mannen die in principe geen homo zijn, maar wel met een andere man het bed in duiken voor sex. Ik zat me gewoon af te vragen of dat nou nog op de een of andere manier is blijven bestaan in de Turkse gemeenschap hier in Nederland of dat dat verdwenen is door aanpassing aan de nederlandse normen (of doordat de omstandigheden rond de mogelijkheid van sex voor het huwelijk hier wat simpeler zijn natuurlijk).
quote:LOL, doet me denken aan een Belgisch-Turks meisje dat ik in Ankara sprak, die klaagde erover dat zij net zo goed als een yabanci werd behandeld. Maar ik begrijp dus dat jij in Turkije braaf 'speciale' prijzen betaalt?
Op donderdag 02 augustus 2001 17:45 schreef TranQuil het volgende:[..]
Euh...oh ok...nou zelf heb ik nooit zoiets daaro gemerkt maar ik moet eerlijk toegeven...ben een nepturk! Ik ben hier in nederland geboren en getogen. En in mijn omgeving hier in nederland nooit hierover iets gehoord of meegemaakt.
quote:Oh nee hoor...ik ding keihard omlaag
Op donderdag 02 augustus 2001 20:38 schreef HiZ het volgende:[..]
LOL, doet me denken aan een Belgisch-Turks meisje dat ik in Ankara sprak, die klaagde erover dat zij net zo goed als een yabanci werd behandeld. Maar ik begrijp dus dat jij in Turkije braaf 'speciale' prijzen betaalt?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik weet niet of je Karaman kent, maar daar gaan de prijzen omhoog in het Nederlanders seizoen. Maar daar zitten Joop en Miep echt niet achter het bier hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan meestal zelf lager maar mij lukt het niet maar mijn vader kan het goed
die dingt soms dingen tot 30% af
je moet sowieso altijd dingen...ook als nederlander. Gewoon doen. En niet te snel happen
Laatst in Salou ook met vrienden geweest...nou die betaalden bijna overal de vraagprijs...ging ik een keertje mee
gelijk zitten dingen tot 40% sommige dingen
moest gelijk de komende 3 dgn steeds mee als ze gingen shoppen.
Zit trouwens nog steeds te wachten op anderen die de vraag beantwoorden
quote:heeft niks met lef te maken, je beantwoord je eigen vraag al..wat voor nut heeft het dan om aan anderen vragen te stellen?
Op vrijdag 03 augustus 2001 21:43 schreef HiZ het volgende:
Effekes omhoog hoor, ik kan me niet voorstellen dat er maar één Turk in dit forum de lef heeft om te antwoorden.
en nogmaals, een gozer die een ander gozer van achteren neemt is een homo (of een bi). En dat je in turkije moeilijk aan sex kunt komen, alsjeblieft man, wat een lul verhaal..daar doen ze het vaker dan hierzo! Desnoods voor 10 gulden (misschien wel minder) een "natasja"* krikken is ook een optie..
* hoertjes uit buurlanden die te werk gaan in turkije worden zo genoemd
Kennelijk ken je Istanbul en de grote steden niet zo heel erg. En FYI Natasja's zoals jij ze noemt zijn ook aanzienlijk veel duurder dan de 10 piek die je noemt, eerder een maandloon voor een keer sex voor een minimumlijder.
Tenslotte de vraag ging niet over daar, maar over hier. Maar jij hebt in ieder geval voor jezelf al afdoende antwoord gegeven. Voornamelijk door je gebrek aan kennis van de situatie daar
quote:kom kom, niet overdrijven..neef in tr werkt en heeft een minimumloon en toch kan hij de natasja's bezoeken..of is dit toevallig omdat hij niet in istanbul woont??
Op maandag 06 augustus 2001 22:36 schreef HiZ het volgende:
Goh, en hoeveel dacht jij dat 10 piek is voor iemand die het minimumloon in Turkije verdient van $ 94 per maand? En hoeveel jonge mannen krijgen niet eens dat? In de tijd dat ik er zat ben ik regelmatig tegengekomen dat mensen wilden werken voor kost en inwoning alleen. En dat was allemaal nog VOOR de laatste economische crisis die het nu zelfs voor mensen uit de middenklasse erg moeilijk maakt.Kennelijk ken je Istanbul en de grote steden niet zo heel erg. En FYI Natasja's zoals jij ze noemt zijn ook aanzienlijk veel duurder dan de 10 piek die je noemt, eerder een maandloon voor een keer sex voor een minimumlijder.
Tenslotte de vraag ging niet over daar, maar over hier. Maar jij hebt in ieder geval voor jezelf al afdoende antwoord gegeven. Voornamelijk door je gebrek aan kennis van de situatie daar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en wat betreft kennis van de situatie daarzo, heb ik niks aan omdat het me niet intresseert..vooral als het over dit onderwerp gaat..
wens je succes bij het vinden van je antwoord!
quote:Moet je je neef maar eens vragen wanner hij zich dat de laatste keer heeft kunnen veroorloven. Mensen met zo'n laag inkomen ($94 = fl 235) kunnen ook in Turkije verdomd weinig doen.
Op maandag 06 augustus 2001 23:19 schreef SYCO het volgende:[..]
kom kom, niet overdrijven..neef in tr werkt en heeft een minimumloon en toch kan hij de natasja's bezoeken..of is dit toevallig omdat hij niet in istanbul woont??
en wat betreft kennis van de situatie daarzo, heb ik niks aan omdat het me niet intresseert..vooral als het over dit onderwerp gaat..
wens je succes bij het vinden van je antwoord!
=Þ
Enneh.....zou het niet weten wat het er kost maar tis er redelijk goedkoop volgens mij.Voor de buitenlanders dan met de sterke valuta.
En volgens mij is het redelijk cheap hoor bij sommige....omdat ze allemaal proberen te overleven die "natasja's"
Je moet natuurlijk niet gelijk op de lekkerste sletjes afgaan want die zijn nu eenmaal altijd duurder
quote:LOL klopt ja, maar ze willen ook echt niet met zo'n staatsgereguleerde hoer die er uitziet als hun grootmoeder. Doet me trouwens denken aan een leuke anecdote, van een jongen die per abuis een trafo had.
Op woensdag 08 augustus 2001 14:03 schreef TranQuil het volgende:
Ten Dollah!! Ten Dollah!! Me suckie suckie long time=Þ
Enneh.....zou het niet weten wat het er kost maar tis er redelijk goedkoop volgens mij.Voor de buitenlanders dan met de sterke valuta.
En volgens mij is het redelijk cheap hoor bij sommige....omdat ze allemaal proberen te overleven die "natasja's"
Je moet natuurlijk niet gelijk op de lekkerste sletjes afgaan want die zijn nu eenmaal altijd duurder
Heel komisch, hij was er helemaal ontdaan van.
quote:Dat was mijn vraag dus zo'n beetje, waar ik geen antwoord op krijg overigens.
Op zaterdag 11 augustus 2001 01:17 schreef ernems_menneke het volgende:
ehm, sex tussen mannen is in turkije algemeen
en hier word je door turken in elkaar geslagen als je homo bent (nou.. door sommige dan)
zijn die dan meer nederlands ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dit geld natuurlijk ook voor de "nederlanders"..zet maar een travo tussen een groepje jongeren, die zal zeker uitgescholden worden en misschien ook wel ff door elkaar geschud worden
denk toch wel dat de nederlandse cultuur toleranter is..Zie jij twee homo's in turkije met elkaar trouwen en een kind adopteren???
en smirnoff ice is lekkaaahhh, duimen dat ik geen koppijn heb morgenvroeg
quote:En heb je hoofdpijn??
Op zaterdag 11 augustus 2001 03:50 schreef SYCO het volgende:
kom op zeg, zet maar een homo/travo bij een groep "turken" neer in beyoglu ofzo..die word dus echt wel ff door elkaar geschud, laat staan uitgescholdenen dit geld natuurlijk ook voor de "nederlanders"..zet maar een travo tussen een groepje jongeren, die zal zeker uitgescholden worden en misschien ook wel ff door elkaar geschud worden
denk toch wel dat de nederlandse cultuur toleranter is..Zie jij twee homo's in turkije met elkaar trouwen en een kind adopteren???
en smirnoff ice is lekkaaahhh, duimen dat ik geen koppijn heb morgenvroeg
quote:Óf ze vragen 'm hoeveel het moet kosten dus
Op zaterdag 11 augustus 2001 03:50 schreef SYCO het volgende:
kom op zeg, zet maar een homo/travo bij een groep "turken" neer in beyoglu ofzo..die word dus echt wel ff door elkaar geschud, laat staan uitgescholden
Nou snap ik er even helemaal nix meer van...
Je hebt hier een imam die loopt te blaten dat homosexualiteit een ziekte is omdat je dan geen kinderen kunt verwekken maar nu hoor ik hier weer dat het eigenlijk gewoon geaccepteerd is???????
ik is in de war nou hoor
quote:Dat die Imam dat zegt betekent niet automatisch dat het hele volk het daarmee eens is.
Op maandag 13 augustus 2001 09:11 schreef Angel22 het volgende:
Je hebt hier een imam die loopt te blaten dat homosexualiteit een ziekte is omdat je dan geen kinderen kunt verwekken maar nu hoor ik hier weer dat het eigenlijk gewoon geaccepteerd is???????ik is in de war nou hoor
ik accepteer de cookies.
ik snap niet dat mensen uberhaubt waarde hechten aan de uitingen van zo iemand
ik ben zelf homo, maar ik lig er echt niet wakker van hoor
ik weet war jou hous stat
ik weet war jou bet slapt
quote:Had hij ook enig idee waardoor dat komt ?
Op maandag 13 augustus 2001 12:09 schreef The_Guy het volgende:
Ik heb net aan een vriend gevraagd en hij zegt ook dat sex tussen mannen bij de turken normaler is als in Nederland of hier in België,
quote:dit zal jij misschien doen ja
Op zondag 12 augustus 2001 23:52 schreef HiZ het volgende:[..]
Óf ze vragen 'm hoeveel het moet kosten dus
ik accepteer de cookies.
quote:yup! zondag was het weer zover
Op zaterdag 11 augustus 2001 12:27 schreef TranQuil het volgende:[..]
En heb je hoofdpijn??
ik accepteer de cookies.
quote:nogmaals, turkije is geen moslimstaat
HEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Nou snap ik er even helemaal nix meer van...
Je hebt hier een imam die loopt te blaten dat homosexualiteit een ziekte is omdat je dan geen kinderen kunt verwekken maar nu hoor ik hier weer dat het eigenlijk gewoon geaccepteerd is???????
ik is in de war nou hoor
ik accepteer de cookies.
quote:Nope, geen trafo's voor mij, ik ken er wel één daar. Leuke knul verder, maar niet aantrekkelijk voor mij.
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:03 schreef SYCO het volgende:dit zal jij misschien doen ja
quote:Kan ik onderschrijven, het is wel een land waar veel moslims wonen, maar het is geen moslimstaat.
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:05 schreef SYCO het volgende:
nogmaals, turkije is geen moslimstaat
quote:Als je het achter gesloten deuren doet en maar niet openlijk zegt dat je homo bent is er niets aan de hand. Zo is het met wel meer dingen gesteld.
HEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik is in de war nou hoor
ik accepteer de cookies.
Maar ik ben geen turk dus pin me er niet op vast.
quote:Niet??? wat is het dan????
Op dinsdag 14 augustus 2001 19:05 schreef SYCO het volgende:[..]
nogmaals, turkije is geen moslimstaat
quote:Gewoon een staat. (PUNT).
Op maandag 10 september 2001 11:57 schreef Angel22 het volgende:[..]
Niet??? wat is het dan????
Net als Nederland. Een moslimstaat is een staat waar de kerk een centrale rol speelt en macht heeft in de regering, de wetgeving en de manier waarop de staat bestuurd wordt.
In Turkije heeft geen enkele religie die rol, net als hier.
Er ZIJN veel moslims in Turkije, net zoals er veel Christenen in Nederland zijn. That's it.
quote:vertraging met 4 mnd
quote:Als je even goed nadenkt is het antwoord niet zo moeilijk hoor: het gaat er namelijk om dat dit wel gebeurd in Turkije, dat betekend niet dat het ook algemeen geaccepteerd is! Het gebeurd "achter gesloten deuren" en wat men niet ziet wordt gedoogd (de islam in het kort
ik is in de war nou hoor
ik accepteer de cookies.
Nokia
Nou laten we zeggen, kijk naar de islamitische Scholen hier in nederland, daar worden op sommige scholen (lees 99%) verplicht om als leraar lerares een hoofddoek te dragen.
Oke mijn buurvrouw geeft daar les op zo'n school, Die is een week in uhhh geweest en heeft gepraat met 2personen die de koraan
Zij vertelt het verhaal, oke wat zeggen die 2 personen, Er staat letterlijk in de koraan dat een vrouw NIET gedwongen mag worden om een hoofddoek te dragen.
Maaruh ffies weer verder... Hier in nederland lopen de meeste achter, dan het thuisland waar ze vandaan komen, hier in nederland worden tradities gehouden die in Het thuisland allang of zelden worden gebruikt.
/Moe
Vingerpijn...nee niet dat gewoon pijn in me 10 vingers van het tikken op me toetsen
quote:Tot mijn verbazing zie ik plots dit topic weer terug.
Op dinsdag 04 december 2001 23:02 schreef karagoz het volgende:[..]
vertraging met 4 mnd
ik accepteer de cookies.
1) HIZ is homo?
2) antwoord op je vraag: moet je aan een turkse homovragen. Ken er geen een die hier op FOK bezig is. Sprak laatst wel met een Turkse homo uit Nederland via chat. Babbeltje hoe het was als turkse homo zijnde enzo. Op de hogeschool holland studeerde er ook nog een Turkse homo: CEM. Die is zelfs een aantal keer op TV geweest. Ze hebben trouwens hun eigen verenigingen in Amsterdam, weet alleen niet meer hoe het heet, had zelfs gehoord dat zij de meeste leden hadden van alle Turkse organisaties in Amsterdam en dat verbaasde me nogal.
1. Ja
2. Nee, dat de gemiddelde homo (turks of van een andere nationaliteit) met andere mannen naar bed wil is nogal voor de hand liggend. Maar het ging hier om mannen die zichzelf niet als homo ervaren en toch seks hebben met andere mannen.
Ik denk trouwns dat ik wel weet welke Cem je bedoelt. Het is iemand wiens woorden ik met een korreltje zout zou nemen.
Overigens heb ik in de tussenliggende maanden nog wat meer meegemaakt op dit gebied wat nog een graadje verwarrender was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop