Mij ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud heeft me zojuist bedankt voor m'n stem.
het ligt niet aan de medicijnen hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Lolalala het volgende:
[..]
nou moe
pas je sig es aan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Whahahaha ik zag het inderdaad, wat een mega slechte filmquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Dizer het volgende:
OMG op Veronica is Street Fighter. Wat kan JcvDamme slecht acteren zeg!! En wat een ruk film gewoon![]()
Slijmbal.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik ook, met jou
(mede) daarom dusquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:55 schreef TheGreenOne het volgende:
[..]
Slijmbal.
Volgens heb ik ooit Lolalala gezien op Fok!radio-webcam en ze zag er erg yummie uit
Hee tof! Daar kan ik wat mee!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is naast de ROCKY 1 tune ook die van het Duitse sportptogramma ZDF Sportschau op Duitsland II
En ze beaamde ook al dat de bb zo goed wasquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud heeft me zojuist bedankt voor m'n stem.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
het ligt niet aan de medicijnen hoor
het gaat erom wie de beste is. En dat is dus een kwestie van vergelijkenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:56 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vond de vergelijking die Jerney (:r) maakte tussen JK en Boris (toen ze JK aan het beoordelen was) niet kunnen. Op die manier creëerde ze met Boris een ideaalpersoon, waaraan JK zich zou moeten afmeten. Op die manier is het gevoelsmatig onmogelijk om Boris te bekritiseren en de performance van JK relatief te beoordelen aan die van Boris. Vanuit Jerney gezien logisch, zij wil gewoon dat Boris wint.
Oja vak!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:55 schreef TheGreenOne het volgende:
Doeg JK.
[..]
Slijmbal.
Volgens mij heb ik ooit Lolalala gezien op Fok!radio-webcam en ze zag er erg yummie uit
Die reclame is ook leuk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Broodje Unox is erg lekker, trouwens.
Het leukste vind ik nog dat er een stukje van Bart en Sabine (BB1) in bed in verwerkt is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:58 schreef Wicha het volgende:
Die reclame is ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |