Eet ze toch niet, daar wordt ze dik van.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik hoop dat dooske ziek wordt van de kipkluifjes
Hoi, alles goed??quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Hoi ik ben Felix
Ja, heel vreemd kindquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef R_ON het volgende:
Tooske heeft wel iets van een kakelende kip idd.
hahahaha ja hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoi, alles goed??
"Rocky", toch? Met Sylvester Stalonequote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
Van wie was nou dat liedje wat de big band speelde tijdens de overgang naar Yorin?
Met die trompetteres? Tudduduuuuuuuu Tududuuuuuuuu
Doe 'ns normaal, Tooske ziet er leuk/lekker uit vanavond.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik hoop dat dooske ziek wordt van de kipkluifjes
ken de artiest niet maar het is het thema van de filmcerie Rocky met sly stalone.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
Van wie was nou dat liedje wat de big band speelde tijdens de overgang naar Yorin?
uitzien is één, maar ze zegt ook nog watquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:46 schreef TheGreenOne het volgende:
[..]
Doe 'ns normaal, Tooske ziet er leuk/lekker uit vanavond.
Ik vind Tooske er anders vavavond geweldig uitzien: als Marilyn look-a-like: die jurk en dat geweldige haar! Ik ben blij dat dat weer in de mode komt!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef R_ON het volgende:
Tooske heeft wel iets van een kakelende kip idd.
Nou, wat leukquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:47 schreef emmy het volgende:
[..]
Ik vind Tooske er anders vavavond geweldig uitzien: als Marilyn look-a-like: die jurk en dat geweldige haar! Ik ben blij dat dat weer in de mode komt!
Er is wat geld ingepompt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:47 schreef Dizer het volgende:
Tooske's boobies lijken groter vandaag
Dat zij ik toen strax ook al, maar ze kakelt wel als een kip.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:47 schreef emmy het volgende:
[..]
Ik vind Tooske er anders vavavond geweldig uitzien: als Marilyn look-a-like: die jurk en dat geweldige haar! Ik ben blij dat dat weer in de mode komt!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:47 schreef emmy het volgende:
[..]
Helaas geeft dat niet altijd de doorslag...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:48 schreef erikh het volgende:
Het moet wel erg raar lopen als JK er na vanavond nog inzit zeg. Hij is gewoon duidelijk de minste van het stel.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE waarom?!?! je kan het nog goedmaken door 2x op iemand anders te stemmen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:48 schreef Ludacriss het volgende:gestemt op JK
ik ook, met jouquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:49 schreef Lolalala het volgende:
Oja, en ik vind het echt gezellig met jullie
Roel_Jewel heeft z'n medicijnen zeker ingenomen vanavond?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik ook, met jou
Het "we zijn blij dat JK eindelijk terug is naar zijn ghetto" thema... hoop ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Ludacriss het volgende:
btw wat is de thema volgende week?
sommigen kunnen weinig fout doenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Roel_Jewel heeft z'n medicijnen zeker ingenomen vanavond.
Vanaaf ook nogeens wat positiefs.
Nope, als dat zo was hadden jim en jamai vorig jaar niet eens de finale gehaaldquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:49 schreef Wicha het volgende:
[..]
Helaas geeft dat niet altijd de doorslag...
Thema van Rocky (de eerste film)quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
en wat mag je dan zingenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Thema is wakuwaku volgende week
Is het erg als ik geen idee heb waar je het nu over hebt?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
*** breakingnews*** Er komt een commissie nav die ellende van gisteren op De Toekomst
Je zit verkeerd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
*** breakingnews*** Er komt een commissie nav die ellende van gisteren op De Toekomst
Ehm..hij lijkt 15, maar heeft al een gala gehad?!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:45 schreef Dizer het volgende:
Felix
WTF is mis met hem
Is iets vreemd met hem aan de hand, ik weet het niet
Ja.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:53 schreef Svensational het volgende:
Hoorde je nou net Tooske in die reclame van Rimmel?
nou moequote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Roel_Jewel heeft z'n medicijnen zeker ingenomen vanavond?
Vanaaf ook nogeens wat positiefs.
voetbal afschaffen. problem solved.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
Voetbal en de rellen na afloop van de wedstrijd jong Ajax - jong Feyenoord.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:53 schreef Wicha het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb waar je het nu over hebt?
Gestemd (met een d!) op Boris en Marlies.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:48 schreef Ludacriss het volgende:gestemt op JK
Dat is naast de ROCKY 1 tune ook die van het Duitse sportptogramma ZDF Sportschau op Duitsland IIquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
Met die trompetteres? Tudduduuuuuuuu Tududuuuuuuuu.
Pata Pata van Miriam Makeba.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef Valar het volgende:
en wat mag je dan zingen![]()
Mij ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud heeft me zojuist bedankt voor m'n stem.
het ligt niet aan de medicijnen hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Lolalala het volgende:
[..]
nou moe
pas je sig es aan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Whahahaha ik zag het inderdaad, wat een mega slechte filmquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Dizer het volgende:
OMG op Veronica is Street Fighter. Wat kan JcvDamme slecht acteren zeg!! En wat een ruk film gewoon![]()
Slijmbal.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik ook, met jou
(mede) daarom dusquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:55 schreef TheGreenOne het volgende:
[..]
Slijmbal.
Volgens heb ik ooit Lolalala gezien op Fok!radio-webcam en ze zag er erg yummie uit
Hee tof! Daar kan ik wat mee!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is naast de ROCKY 1 tune ook die van het Duitse sportptogramma ZDF Sportschau op Duitsland II
En ze beaamde ook al dat de bb zo goed wasquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud heeft me zojuist bedankt voor m'n stem.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
het ligt niet aan de medicijnen hoor
het gaat erom wie de beste is. En dat is dus een kwestie van vergelijkenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:56 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vond de vergelijking die Jerney (:r) maakte tussen JK en Boris (toen ze JK aan het beoordelen was) niet kunnen. Op die manier creëerde ze met Boris een ideaalpersoon, waaraan JK zich zou moeten afmeten. Op die manier is het gevoelsmatig onmogelijk om Boris te bekritiseren en de performance van JK relatief te beoordelen aan die van Boris. Vanuit Jerney gezien logisch, zij wil gewoon dat Boris wint.
Oja vak!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:55 schreef TheGreenOne het volgende:
Doeg JK.
[..]
Slijmbal.
Volgens mij heb ik ooit Lolalala gezien op Fok!radio-webcam en ze zag er erg yummie uit
Die reclame is ook leuk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Broodje Unox is erg lekker, trouwens.
Het leukste vind ik nog dat er een stukje van Bart en Sabine (BB1) in bed in verwerkt is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:58 schreef Wicha het volgende:
Die reclame is ook leuk.
Waarom staat je msn niet aan? Ik wordt verlegen van al die kusjes ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
|quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
pas je sig es aan.
msn doet niet lievquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:59 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Waarom staat je msn niet aan? Ik wordt verlegen van al die kusjes ofzo
Hee, Minke!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:00 schreef i-spy24 het volgende:
En dat hockey meide niet lelijk zijn:
Minke Smabers-international en weten we waar Maud vandaan komt.
Zeg Roel_Jewel, zeg je vanavond nog iets leuks/liefs over Tooske?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nee, over die doos wil ik niets positiefs zeggen. Er ís namelijk niets positiefs.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:02 schreef TheGreenOne het volgende:
[..]
Zeg Roel_Jewel, zeg je vanavond nog iets leuks/liefs over Tooske?
In de randstad welquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
msn doet niet liev.
Wat een goede mod-actiequote:Op zaterdag 17 april 2004 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:03 schreef Wicha het volgende:
Als ik zou bellen had ik voor Boris gebeld.
hmz, da's dan 't verschilquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:03 schreef Lolalala het volgende:
[..]
In de randstad wel![]()
![]()
Ach, kopieren en plakken. Iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:04 schreef Lolalala het volgende:
Wat een goede mod-actie![]()
ontzettend ja.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Het is wel een jank meisje die Marlies.
Dat zou helemaal terecht zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:05 schreef SynchroSteve het volgende:
Vanavond JK en Marlies op de stoel denk ik. Zou ik trouwens ook helemaal niet erg vinden.
je kunt ook met de trein in maastricht komen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:05 schreef Lolalala het volgende:
Zo, ik heb 2 x op Boris gestemd, ik wil die auto wel winnen.
das bijna nog goedkoper ook waarschijnlijk :Squote:Op zaterdag 17 april 2004 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je kunt ook met de trein in maastricht komen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:05 schreef Dizer het volgende:
Irma.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is elk programma met JK erinquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:06 schreef Toad het volgende:
emotie tv
David stelde helemaal niets voor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dus Irma is de David van dit jaar? Da's ook geen compliment.
Vind jij eigenlijk wel iemand goed?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je kunt ook met de trein in maastricht komen.
jahoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind jij eigenlijk wel iemand goed?
Nee hoor, vanavond is JK en Maud op de stoel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:05 schreef SynchroSteve het volgende:
Vanavond JK en Marlies op de stoel denk ik. Zou ik trouwens ook helemaal niet erg vinden.
Nee hoor Maud blijft erin. Durf ik wel wat om te verwedden. Ik vond haar erg goed vandaag.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond is JK en Maud op de stoel.
En gekeken naar de aantal keren dat Maud op de stoel is geweest, ben ik heeeeeeeel erg bang dat ze weg moet
Kut kleine meisjes die hun pappa's beltegoed gebruiken om op die kut zielige altijd zieke JK te stemmen
Heb ik al eens gezegd dat ik een ongelofelijke teringhekel heb aan R&B?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goh, JK gaat denk ik de R&B-kant op..
Hmz, van hem hoor je ook niks. Laatste keer dat ik zijn neef sprak, zei die dat ie een album aan het maken was in Frankrijk...quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Arrenbiequote:Op zaterdag 17 april 2004 23:10 schreef Wicha het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik een ongelofelijke teringhekel heb aan R&B?
Ik hoop het zo, ik hoop het zoquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond is JK en Maud op de stoel.
En gekeken naar de aantal keren dat Maud op de stoel is geweest, ben ik heeeeeeeel erg bang dat ze weg moet
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niet dat ik weet. Maar het mag wel gezegd worden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:10 schreef Wicha het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik een ongelofelijke teringhekel heb aan R&B?
ik heb aan de chocolade gezetenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:11 schreef Lolalala het volgende:
Wat hebben jullie nou allemaal gevreten tijdens de uitzending?
Ik een zakje chipito's en een doosje vanchocolamoetjegenieten oid
Ze was de beste, maar dat wil bij Idols nog niks zeggenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:10 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Nee hoor Maud blijft erin. Durf ik wel wat om te verwedden. Ik vond haar erg goed vandaag.
lol die twee zijn zelfs nog met elkaar getrouwd geweest.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
anouk.
zal edwin jansen leuk vinden.
Lekker he!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik heb aan de chocolade gezeten
daaromquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol die twee zijn zelfs nog met elkaar getrouwd geweest.
Davidquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Wie was die gast die met jim op de foto stond??.
Da's David. Van vorig jaar. Dat was 3x niks, die David.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Alsa je maar voorzichtig doet kindquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:13 schreef Lolalala het volgende:
En ik stem nog een x op Boris, o en nog een x.
Gezellig.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
daarom
en nu zijn ze niet elkaars grootste vrienden. Zeg maar.
Umm, Jamelia is ongeveer zo R&B als WIlleke Alberti. Alicia Keys, Angie Stone, Lemar, dat is R&B. Jamelia is puur pop.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb overigens alleen een hekel aan mannenR&B. Vrouwen R&B (Destiny's Child, Jamelia) vind ik wel leuk.
Ja. Maud dus.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:14 schreef Lolalala het volgende:
O wacht, je moest toch wel stemmen op wie je wil dat er door gaat toch????
Ben jij zijn moeder???quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:13 schreef schatje het volgende:
Jim mijn zoon ja.
Oh. Alicia Keys is goed, ik heb beide CD's van haar.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:14 schreef Fusion het volgende:
Umm, Jamelia is ongeveer zo R&B als WIlleke Alberti. Alicia Keys, Angie Stone, Lemar, dat is R&B. Jamelia is puur pop.
Ben je nu serieusquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat wijf heet Borisquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Stom wijf blijf met je fikken van Queen liedjes af als je niet kan zingen.
Ongeveer jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:15 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ben jij zijn moeder???
huh, die tijdens de audities?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:16 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat wijf heet Boris
Dus jij heet Mylene Bakkum?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ongeveer ja.
DAT STAAT ER TOCH, LE-ZEN!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Alicia Keys is dus wel R&B
Ja, rare mensen moeten er ook zijnquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:17 schreef Lolalala het volgende:
omg wat een rare mensen
"Dat is zo'n mooi nummer."quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:17 schreef Shirley het volgende:
Waarom allemaal Angels verkrachten?
Is dus Soulquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Alicia Keys is dus wel R&B
Neuh, ik zit nog vol van de mijne, haast misselijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ook een stukje?
Niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:17 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dus jij heet Mylene Bakkum?
Nu 4 x, dat was hetquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsa je maar voorzichtig doet kind.
ow, anders had ik dit voor je:quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:18 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Neuh, ik zit nog vol van de mijne, haast misselijk.
Ik vind het maar een kwal wijf met d'r R&B gezeverquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Alice Keys is![]()
Is SOUL!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kwal wijf met d'r R&B gezever![]()
![]()
.
If I Ain't Got You, haar nieuwe single, is zo mooi.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
![]()
.
"en de winnaar van de auto is ....... Lolalala "quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:18 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nu 4 x, dat was het
Ze hebben toch allang iemand eruit gekozen![]()
Nee joh heb je haar wel eens live horen zingen? dat kan ze echt onwijs goed.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
Die van de audities he.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, rare mensen moeten er ook zijn.
De poppenkraam.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tooske is in haar element!
"Ik speel winkeltje."
omg,quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ow, anders had ik dit voor je:
[afbeelding]
maar dat komt dan de volgende keer wel
Nee, echt bah. Ik hou er niet van.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh heb je haar wel eens live horen zingen? dat kan ze echt onwijs goed.
Oh joy!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Waarom zie ik toch telkens dezelfde acteurs op RTL5?![]()
mja smaken verschillen, ben ook geen r&b fan maar Alicia kan ik prima hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, echt bah. Ik hou er niet van.
die is goedquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
Tooske: "Veel plezier in de commercialbreak"
Omdat rtl5 zuigt waar alle troep wordt uitgezonden die rtl4 en yorin niet willen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Vorige keer een sm show van twee bejaardenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh joy!
Vannacht weer lekker lachen om Christine van der Horst in Nachtsuite! Geweldig vind ik dat..
Dat zou erg tof zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"en de winnaar van de auto is ....... Lolalala "
kwantumkorting, Hans, kwantumkorting.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Ieuw. Dat heb ik dan weer gelukkig gemist.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:22 schreef schatje het volgende:
Vorige keer een sm show van twee bejaarden.
Dat is echt een heel mooi nummer ja.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:22 schreef Fusion het volgende:
Draaien ze daarstraks hetnummer Fotografia van Nelly Furtado en Juanes, ik denk hee toppie. Hebben ze het onder een filmpje van JK geplakt
![]()
![]()
Ow heb ik nog niet gehoord... maar is idd erg uhhh.. toepasselijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:22 schreef Fusion het volgende:
Draaien ze daarstraks hetnummer Fotografia van Nelly Furtado en Juanes, ik denk hee toppie. Hebben ze het onder een filmpje van JK geplakt
![]()
![]()
Die gast verdient zo'n mooi nummer niet bij zijn filmpje.
Moesten jullie er trouwens ook zo om lachen dat de hockeyvriendin van Maud Puck heet?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
kwantumkorting, Hans, kwantumkorting.
Ik ook. Ik hou absoluut niet van R&B, maar Alicia Keys is zo goed!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh. Alicia Keys is goed, ik heb beide CD's van haar..
Stond onderin beeld:quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ow heb ik nog niet gehoord... maar is idd erg uhhh.. toepasselijk.
"U bent zo dicht in de buurt lieve mensen"quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ieuw. Dat heb ik dan weer gelukkig gemist.
Ik vind het zo leuk om te zien hoe Christine mensen ompraat om te gaan bellen. "5000 euro, dat is meer dan 10.000 gulden! Handje courantje!"
Forca wordt de zomerhit van dit jaar.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
sorry buren, maar ik MOET try ff hard horen.
Jammer dat ik geen kaartjes hebquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:24 schreef -Hans- het volgende:
MTV is NELLY Furtado !
Allicht!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mja dat vind ik dan weer wat minder, luister liever naar muziek.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh joy!
Vannacht weer lekker lachen om Christine van der Horst in Nachtsuite! Geweldig vind ik dat..
Was jij ook niet fan van Kirsten?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Mja dat vind ik dan weer wat minder, luister liever naar muziek.
Heb je de Sugababes eigenlijk live gevolgd??quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Forca wordt de zomerhit van dit jaar.
Dat is wel vaker zo bij serie's en soaps. Dan komen ze iedere keer weer terug.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:21 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh heb je haar wel eens live horen zingen? dat kan ze echt onwijs goed.
Kirsten is ERRUG okay.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Was jij ook niet fan van Kirsten?
Ah, ik zal eens kijken. Ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:27 schreef schatje het volgende:
Heb je de Sugababes eigenlijk live gevolgd??
Concert is opgeslagen op die site.
http://www.fabchannel.com/quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah, ik zal eens kijken. Ben erg benieuwd.
Helaas staat die Arenbie rommel hogerquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje het is echt heftig wat een geweldig nummer blijft dit toch, en wat een onwijs lekker ding is die Nelly Furtado toch! prachtig nummer, als dit geen nummer 1 hit wordt dan weet ik het ook niet meer.
Dat gaat niet meer lukken hoor, nr. 1. Nummer is alweer op zijn retour in de chartsquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje het is echt heftig wat een geweldig nummer blijft dit toch, en wat een onwijs lekker ding is die Nelly Furtado toch! prachtig nummer, als dit geen nummer 1 hit wordt dan weet ik het ook niet meer.
Vorige week heb ik The Chick Singer nog gedraaid.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kirsten is ERRUG okay.
heb ik in 't voorprogramma van Jewel gezien
Tsssssk... Ik draai de hele dag alleen maar Nelly's Folklore.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik had haar cd al laaaang voor Irma bekend werdquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kirsten was Irma's idool..
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssssk... Ik draai de hele dag alleen maar Nelly's Folklore.
Picture Perfect en Try zijn de beste nummers!!!
Mijn background:
[afbeelding]
LB.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik had haar cd al laaaang voor Irma bekend werd.
Ik ook. Eeuwig zonde dat we nooit meer wat van Kirsten horen en dat ze nooit zo succesvol is geweest.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik had haar cd al laaaang voor Irma bekend werd.
Wow dan heb jij een toffe avond gehad! ik heb een paar fragmenten gehoord en dat klonk erg goed.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:27 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
bij BNN Popsecret geweest is en dat was top!
Er komt volgens mij wel weer wat nieuws van haar aan hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook. Eeuwig zonde dat we nooit meer wat van Kirsten horen en dat ze nooit zo succesvol is geweest.
Oeh, dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er komt volgens mij wel weer wat nieuws van haar aan hoor.
Ja, het was ook erg cool. We moesten lang wachten voor ze opkwam, maar het was dubbel en dwars waard! Kippevel!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow dan heb jij een toffe avond gehad! ik heb een paar fragmenten gehoord en dat klonk erg goed.![]()
De presentatie van haar eerste album was live op 3FM en daar deed ze ook een paar nummers live en ik zat serieus met kippenvel te luisteren.
In de mega top 50 staat Nelly volgens mij nog niet eens, ja die r&b troep blijft het goed doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas staat die Arenbie rommel hoger
Kirsten, een errug goede zangeres uit Haarlem. The Chick Singer moet je maar es komen luisterenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:30 schreef Lolalala het volgende:
Over welke Kirsten hebben we het nu steeds?
Jawel op 21, net gecheckt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In de mega top 50 staat Nelly volgens mij nog niet eens, ja die r&b troep blijft het goed doen.![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kirsten, een errug goede zangeres uit Haarlem. The Chick Singer moet je maar es komen luisteren
Zo'n mooi nummer op P21? mijn god zeg hoe is dat mogelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:31 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Jawel op 21, net gecheckt.
iedereen downloadt dat nummer. Helaas,.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer op P21? mijn god zeg hoe is dat mogelijk.
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:32 schreef Mereltje het volgende:
Ik gok toch echt op JK en Marlies op de kruk, JK weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |