Mee eens isquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef Lamb het volgende:
1. Maud
2. Marlies
3. Boris
4. JK
Goed plan. Overigens hoor ik net dat JK's tweede nummer het beroemde 'Ik heb een bolletje in mijn hol... oh oh!!' wordt!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:50 schreef PlanetEarth het volgende:
Als JK er vandaag uit gaat, kan z'n moeder hem mee naar huis nemen...
Ik lik dr wel schoon.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:50 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ga een droge broek aantrekken jij!
Het kon beter. Dat was de strekking.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:51 schreef Viola_Holt het volgende:
ik heb de jury gemist inzake JK, wat zeiden ze ?
Nee joh! JK is nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:47 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Hans:
JK:![]()
![]()
idd, hij ging lekker tekeerquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
Schitterend hoe Henk Jan tekeer ging na dat downloaden.
Tooske ziet er heel raar uit, laat ik dat vooropstellenquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:50 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja, Maud heeft toch (een poging tot) Psychologie gedaan? En die lijkt me toch ook niet echt superslim ofzo.
Bij Maud heb ik zowieso het gevoel alsof er de verkeerde hersens in dat lijf zitten hoor.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:51 schreef Scope het volgende:
[..]
Goed plan. Overigens hoor ik net dat JK's tweede nummer het beroemde 'Ik heb een bolletje in mijn hol... oh oh!!' wordt!![]()
Ja inderdaad! TE doorzichtig gewoon!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
Schitterend hoe Henk Jan tekeer ging na dat downloaden.
Niks. Maar hij was (terecht) niet positief over Marlies.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:58 schreef Sweetlay-d het volgende:
Wat zei henkjan over het downloaden dan???????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |