Ze heeft engels gestudeerd , ik meen aan de Uvaquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:47 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja want echt dom is ze niet volgens mij.
Inderdaad, helemaal top!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik doe het nog een keer: die band.. Ze spelen maar 5 seconden muziek, maar toch is het helemaal geweldig.
Ik spreid wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:46 schreef Dirkh het volgende:
benen bij elkaar Boris!
ik vind er niks aan. Maar dat heb ik al heel snel met dit soort muziek.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik doe het nog een keer: die band.. Ze spelen maar 5 seconden muziek, maar toch is het helemaal geweldig.
Mee eens. Die band maakt het nog een beetje smulbaar vanavond.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kun je alsnog dom zijn toch.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:48 schreef PetraV het volgende:
[..]
Ze heeft engels gestudeerd , ik meen aan de Uva
En ik ook.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
Ik spreid wel.
N.
Ja, Maud heeft toch (een poging tot) Psychologie gedaan? En die lijkt me toch ook niet echt superslim ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Kun je alsnog dom zijn toch.
Mij valt het erg tegen, tot nu toe. Maar er komt nog een ronde.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel vrij simpel te zingen zijn, die BB muziek. Maar er zitten wel veel noten in die vrij lang aangehouden moeten worden en dan vallen toch de meeste zangers meteen door de mand. Bij deze 4 was dat niet het geval. Zoals gezegd verreweg de beste finaleronde tot nu toe.
Ga een droge broek aantrekken jij!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
Ik spreid wel.
N.
ZO dacht ik er precies ook overquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef itsme het volgende:
1 Boris
2 Maud
3 Marlies
4 Jk
duidelijk.
Ik word echt niet goed van al dat gezeik er om heen. (JK)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |