begrijp jij mijn verhaal niet?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:42 schreef Fatality het volgende:
Pardon?
Wil je het wat duidelijker formuleren?
Jawel, maar ik schrijf bitje wel moelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:45 schreef klappie het volgende:
en nu in het nederlands??![]()
ik ook niet ...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:45 schreef wennie23 het volgende:
[..]
begrijp jij mijn verhaal niet?![]()
ow sorry...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik ook niet ...
moet ik daar lang op wachten ? ...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef wennie23 het volgende:
[..]
ow sorry...
ik leg nu proberen goed uit. oke
Ja ik kom uit NL...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:52 schreef Roscoo het volgende:
Jij uit Nederland komen of jij komen van ander land? Sorry, maar ik begrijp dat je vriend nogal een dooie lul is. Je hebt recht op meer plezier in je relatie en dat heb je nu niet echt. Zeg tegen hem dat je op deze manier niet met hem verder kunt en dat je je steeds meer verveelt in het weekend en graag leuke dingen wil doen. Het heeft geen zin om zo door te gaan met hem als ie niet veranderd. Maak hem duidelijk hoe je er over denk en als hij dat niet ziet zitten passen jullie niet echt bij elkaar.
Hij wou al 3x proberen uitmaken met mij...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:59 schreef White_Wolf het volgende:
Maar waarom wil je vriend er niet op uit? Wat geeft ie dan als reden?
En je krijgt een burnout als hij het uitmaakt?quote:Omdat ik had vaak stress komt door mijn ouders..
Mijn ouders zijn gescheiden... ik woon nu bij mijn vader...
http://www.ohcbv.nl/hulppagina/documenten/Amber%20melding.pdfquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef wennie23 het volgende:
-knip-
... maar ik krijg waarschijnlijk geen uitkering van GAK
![]()
gaat het niet zo goed met mij...
ik moet naar de hulp nodig of niet??
Joh doe eens wat aardiger, ze is gewoon doof, niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:08 schreef NewLife het volgende:
Hulp??? Ja ga terug naar school.
Ja dat klopt!! mijn vriend heeft niet veel te maken met mijn ouders of werk..quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:07 schreef Oblivion het volgende:
Door het een en ander eens van elkaar te scheiden.
Je vriend heeft niet veel te maken met je ouders of werk.
Daar gaat het al klote mee, en als je niet open bent tegenover je vriend, dan heb je straks helemaal niks meer. En dat is niet wat je wilt. Zou dan toch maar een gesprek proberen te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |