Je moet toch elke week iets anders hebben, het zijn toch gewoon mooie nummers ditquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom is dit eik een thema?? alsof één van de kandidaten ooit in deze muziek verder gaat.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef MissX het volgende:
dit vind ik wel goed en der moves zijn leuk
Ik vind het okay Tommie.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay, dat valt dan toch tegen.
Omdat bij dit thema, wat vocaal zwaar is, pas duidelijk wordt wie er echt kunnen zingen en wie niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom is dit eik een thema?? alsof één van de kandidaten ooit in deze muziek verder gaat.
Huh, zit jij wel naar Idols te kijken, ze begon anders meteen verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:33 schreef InsoNiNi het volgende:
Ze begint wel goed..
de laarzen zijn dan ook 't enige positieve van dit alles.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef schatje het volgende:
Leuke laarsjes.
Lekker stout.
We worden het vast niet meer eens vanavond.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef InsoNiNi het volgende:
Ik vind het okay Tommie.
Inso.
Ze hadden een paar leuke thema's gevonden voor een aantal afleveringen, en toen moesten ze nog 1 thema vinden, daar kwamen ze niet op, dus vroegen ze de koffiejuffrouw een thema en zij kwam met dit idee.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
bedankt voor deze uiteenzetting.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat bij dit thema, wat vocaal zwaar is, pas duidelijk wordt wie er echt kunnen zingen en wie niet.
En omdat het heerlijke muziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |