Je moet toch elke week iets anders hebben, het zijn toch gewoon mooie nummers ditquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom is dit eik een thema?? alsof één van de kandidaten ooit in deze muziek verder gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef MissX het volgende:
dit vind ik wel goed en der moves zijn leuk
Ik vind het okay Tommie.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay, dat valt dan toch tegen.
Omdat bij dit thema, wat vocaal zwaar is, pas duidelijk wordt wie er echt kunnen zingen en wie niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom is dit eik een thema?? alsof één van de kandidaten ooit in deze muziek verder gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huh, zit jij wel naar Idols te kijken, ze begon anders meteen verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:33 schreef InsoNiNi het volgende:
Ze begint wel goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de laarzen zijn dan ook 't enige positieve van dit alles.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef schatje het volgende:
Leuke laarsjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker stoutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We worden het vast niet meer eens vanavond.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef InsoNiNi het volgende:
Ik vind het okay Tommie.
Inso.
Ze hadden een paar leuke thema's gevonden voor een aantal afleveringen, en toen moesten ze nog 1 thema vinden, daar kwamen ze niet op, dus vroegen ze de koffiejuffrouw een thema en zij kwam met dit idee.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef schatje het volgende:
Lekker stoutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bedankt voor deze uiteenzetting.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat bij dit thema, wat vocaal zwaar is, pas duidelijk wordt wie er echt kunnen zingen en wie niet.
En omdat het heerlijke muziek is.
Wablief??quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef stame het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klinkt aannemelijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ze hadden een paar leuke thema's gevonden voor een aantal afleveringen, en toen moesten ze nog 1 thema vinden, daar kwamen ze niet op, dus vroegen ze de koffiejuffrouw een thema en zij kwam met dit idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop