Nog even over Franz he.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Had zelfs ff kippenvel, die jongen is echt helemaal goed!
We denken toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wel irritant opzich dat je niet weet wie het nou typtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
croonerquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef Lolalala het volgende:
Wat zei Henk-Jan nou? Je bent ook nog eens een goeie creener?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uuhhm zal die nummers even wat beter beluisteren, heb het album heel vluchtig even beluisterd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nog even over Franz he.
Darts of Pleasure, Dark Of The Matinee en Michael zijn m'n favorieten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe kquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:17 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
We denken toch hetzelfde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar we zetten wel een N of een I onderaan.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.IJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doen ze zelf welquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:17 schreef Dirkh het volgende:
Dat pulbliek moeten ze even genadeloos neerknuppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop