Dude, PC prive is niet zomaar een regeling om even snel de nieuwste game PC te financieren... Als je wil spelen dan heb je maar gewoon in te leveren, klaar...quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:33 schreef Takje het volgende:
Kan kloppen, ik heb hem nu ook al 3 jaar.
Kut dat ze dat PC prive project hebben afgeschaft
Ik zag limieten van 2200 euro voor een nieuwe PC, waarvan de achterliggende gedachte was dat mensen hun digitale achterstand met een voordeeltje konden verwerkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:53 schreef Takje het volgende:
Maar het was wel mogelijk om via dat project een game pc aan te schaffen. Ja en daar kon je toevallig ook Word op draaien![]()
Ergens dit voorjaar zover ik weet, maar alles voor 2006 zou ik al meer dan leuk vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:02 schreef jacco het volgende:
Wat meer bekend over de release date?
He, begrijp me niet verkeerd. Ik denk er precies hetzelfde over als jij. De overheid heeft zich wat dat PC prive project betreft weer jarenlang gedragen als de gekke, onwetende Henkie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zag limieten van 2200 euro voor een nieuwe PC, waarvan de achterliggende gedachte was dat mensen hun digitale achterstand met een voordeeltje konden verwerken
Voor 450 euro kan ik ook een Word PC bouwen die net zo stabiel draait... Hij is alleen iets langzamer en je kunt er geen nieuwe spellen op spelen...
Ik kreeg mijn 1e PC toen ik 13 was, toen nog redelijk snel maar binnen een jaar kwamen de technische gebreken naar voren. Let wel: dat was een PC van 800 GULDEN. Vanaf die tijd heb ik alles zelf bijgehouden en uitgebouwd, dus dat kinderen het niet kunnen betalen is het scheefste gelul wat ik ken.
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:48 schreef Takje het volgende:
Maar ik ben er natuurlijk niet slechter van geworden.![]()
nee tba.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:19 schreef Metroid het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over een mogelijke demo?
Dirk, dat was een dode mus gebaseerd op vage geruchten...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:41 schreef type_29 het volgende:
ze hadden een demo beloofd deze maand
niks gezien
Ja das waar.quote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef Skull-splitter het volgende:
1e video is ronduit kut en gewoon zonde van je tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |