Hij niet, maar ik welquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Beloof je dat?
Ga maar bij Kooba liggen, we begraven je zo wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Beloof je dat?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:38 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Als je graag wil, dan kan ik je wel aan Yvonne geven als je dat wil?
Of aan Qwea?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Croupouque, je hoort het.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Q lust je rauw hoor
![]()
![]()
![]()
Daarom juist, dan kan je tenminste niet meer schade aanrichten en zul je waarschijnlijk een niet al te pijnlijke dood sterfen omdat je niet veel schade hebt aangericht und zo weiter.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:42 schreef Croupouque het volgende:
Maar...maar...maar...ik ben nog zo jong...
Ze zijn genadeloos, die bloody bitchesquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:42 schreef Croupouque het volgende:
Maar...maar...maar...ik ben nog zo jong...
Maar...maar...je kent me... ik ben lief... ik ben helemaal niet zo mannelijk...quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:43 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Daarom juist, dan kan je tenminste niet meer schade aanrichten en zul je waarschijnlijk een niet al te pijnlijke dood sterfen omdat je niet veel schade hebt aangericht und zo weiter.
Dames?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:45 schreef Qwea het volgende:
CROUPOUQUE!!!! BENEN WIJD PLEASE!
[afbeelding]
Ken je het spreekwoord: "Met een kanon op een mug schieten"?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:45 schreef Qwea het volgende:
CROUPOUQUE!!!! BENEN WIJD PLEASE!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zijn genadeloos, die bloody bitches
nee, maar dat neemt niet weg dat ik de trekker niet overhaalquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ken je het spreekwoord: "Met een kanon op een mug schieten"?
* Dirkh steekt zijn been uit en Lolalala ligt op haar bek. En dat is één!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:50 schreef Lolalala het volgende:![]()
![]()
![]()
Lolalala doet een rondedansje van plezier en geluk
![]()
![]()
![]()
heb je vandaag teweinig aandacht gehad ofzo ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:16 schreef yvonne het volgende:
Dood,
klootzakken, bloed,
bonkjes, slierkjes,
vrouwen aan de macht
en ik ben een hormoon verslaafde
Clubje oprichten?
*pleurt dirkh op stoel, bind hem vast, en schuift eenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
dirkh steekt zijn been uit en Lolalala ligt op haar bek. En dat is één!
* Lolalala duwt Dirkh in zijn graf en zegt:quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
/Lolalala steekt zijn been uit en Lolalala ligt op haar bek. En dat is één!
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef Tokay het volgende:
Lief topic, dit.
Er is nog altijd een verschil tussen hebben en zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Klootzakken zijn het allemaal![]()
Wijst naar jouquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:01 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
nog meer kutwijven met een grote bek???
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |