God wat enig.quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef Croupouque het volgende:
Ik mag mijzelf met gepaste trots "De enige fokker die weet hoe Tokay er uit ziet" noemen.
Weet Tokay zelf niet hoe ze er uit ziet? Is ze blind? Hoezo al die plaatjes dan?quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef Croupouque het volgende:
Ik mag mijzelf met gepaste trots "De enige fokker die weet hoe Tokay er uit ziet" noemen.
De plaatjes in mijn fotoboek, bedoel je?quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weet Tokay zelf niet hoe ze er uit ziet? Is ze blind? Hoezo al die plaatjes dan?
Enzo?
Bijvoorbeeld. Maar ook de plaatjes in je posts vaak. Of heb je daar zo'n mooi braille-balk-dinges voor?quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef Tokay het volgende:
De plaatjes in mijn fotoboek, bedoel je?
Okee, deze zin snap ik zélf niet eens.quote:Op zondag 18 april 2004 01:14 schreef Croupouque het volgende:
JK, spot niet met mijn onvermogen om me soms begrijpelijk uit te drukken!
Ik heb drank op en heb de illusie hem danwel haar wél te snappen. Misschien een idee?quote:Op zondag 18 april 2004 01:14 schreef Croupouque het volgende:
Okee, deze zin snap ik zélf niet eens.
JohnnyKnoxville, altijd de leukste thuis!quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bijvoorbeeld. Maar ook de plaatjes in je posts vaak. Of heb je daar zo'n mooi braille-balk-dinges voor?
Ik snap em wel, ik begrijp alleen het gebruik van het woord soms erin niet.quote:Op zondag 18 april 2004 01:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Okee, deze zin snap ik zélf niet eens.
Gut FF, speelt je PMS weer op?quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef FlyingFox het volgende:
God wat enig.
De rest van de mensen hier slaapt. Dus dat is dan niet zo moeilijk.quote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef Tokay het volgende:
JohnnyKnoxville, altijd de leukste thuis!
Dat mag, maar kun je mijn gezicht dan een beetje wazig maken?quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef Croupouque het volgende:
Tokay, zal ik die ene foto van je posten?
Die met dat badpak?
Is jouw icoon nou roder dan gisteren?quote:Op zondag 18 april 2004 16:52 schreef Qwea het volgende:
BB pisbuis....
jaquote:Op zondag 18 april 2004 16:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is jouw icoon nou roder dan gisteren?
Het is de macht, die is ze naar het hoofd gestegen omdat het bloed er beneden uitstroomt.quote:Op zondag 18 april 2004 16:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Jja, VV sluiten en verbieden en dan een lekke koeienreeks beginnen.}:|
Nee Klazien, bedankt.quote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gut FF, speelt je PMS weer op?
Wil je wat Sint Janskruid in tabletvorm?
Bij jou stroom er zo ook bloed ergens uitquote:Op zondag 18 april 2004 16:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is de macht, die is ze naar het hoofd gestegen omdat het bloed er beneden uitstroomt.
Oh dearquote:Op zondag 18 april 2004 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja![]()
Als ik dat doe dan stroomt er juist bloed *in* niet uit.quote:Op zondag 18 april 2004 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij jou stroom er zo ook bloed ergens uitHou je pisbuis maar flink in de gaten
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |