Haha dacht het nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:45 schreef Extend het volgende:
[..]
![]()
(dus je vind mannen toch geil)
Dat doen de Fransen toch?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:05 schreef Tokay het volgende:
Mannen die staand poepen, die zijn pas stoer.![]()
Nee joh, die hurken boven een gat.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:31 schreef theborg het volgende:
Dat doen de Fransen toch?
*quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Openbaar zitten is niet fijn.. dik kans dat de urine van je voorganger op je billen kleeftMaar thuis zit ik vrijwel altijd... het liefst met een kat op schoot
Nee hoor,quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:56 schreef SynXteR het volgende:
mannen die zittend plassen zijn homo
Dan heb ik nog wat aan mijn vriendin uit te leggen denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:56 schreef SynXteR het volgende:
mannen die zittend plassen zijn homo
dan hangt 'ie in 't water...quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heb je een halve erectie en pis je tussen de brillen doorVervelend probleem.. Met je hand de penis zo dicht mogelijk bij het afvoergedeelte van het toilet houden is een oplossing.
Ben je meteen van je halve erectie afquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dan hangt 'ie in 't water...
ik weet niet hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Enkelt als ik een stijve heb, en dan moet ik hem nog naar benden drukken, anders pis ik tegen die rand aan!
voor de rest pis ik liever staand, lekker mikken
Net Xander de Buisonje.... Ik plas altijd staand..quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Openbaar zitten is niet fijn.. dik kans dat de urine van je voorganger op je billen kleeftMaar thuis zit ik vrijwel altijd... het liefst met een kat op schoot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |