Dat doet de hond (nee, dat is geen kat, weet ik) van mijn buren ook, blijkbaar eet het ergens anders toch echt net wat lekkerder. Maar zij heeft dat altijd gedaan geloof ik, dus dan is het wat minder vreemd dat dat je het opeens gaat doen en al helemaal met je poot eerst.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:38 schreef realbase het volgende:
Die van mij doet soms dr hele bek vol brokjes als een marmot.
Loopt de woonkamer in en spuugt alles uit onder de tafel.
Daar gaat ze het rustig op zitten eten
Gek beest hehe
Ja, zit wat in. Als het 'echt' eten is (een stuk vlees) dan komen de instincten naar boven, en dan hebben ze het idee dat het hapje verdedigd moet worden tegen andere gegadigden. Daarom moet het naar een plek worden gebracht waarvanaf ze en beter overzicht hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:55 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn katten doen dat ook.
Volgens mij vinden ze het niet fijn om uit het bakje te eten omdat het bakje dan half om hun hoofd zit waardoor ze niet om hun heen kunnen kijken... Volgens mij?
En met dat zachte voedsel doen ze dat meestal niet omdat het niet zo makkelijk gaat?..
Die 2 van mij ook ja... ook de kots van de andere katquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
doet ie van mij ook! en som als ze te snel eet, of daarna effe gek doet en ze moet kotsen, eet ze terstond dr eigen kots ook weer op
Check. Doet de mijne ook.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
doet ie van mij ook! en som als ze te snel eet, of daarna effe gek doet en ze moet kotsen, eet ze terstond dr eigen kots ook weer op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |