abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18491273
Hallo
Vroeger sliep ik vaak tot 12 uur per dag.
Nu werk ik en slaap ik een stuk minder. Eerst zo'n 9 uur per dag en dat liep wel goed, maar de laaste week probeer ik er te komen met 7 uur. Mijn dagen zijn nu langer en ik zou dat graag zo houden,. Ik voel wel dat ik nu minder energie heb en dat is niet zo leuk. Mijn vraag is nu, word je lichaam daar aan gewent? Of ga ik ineens oververmoeid raken?
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:27:34 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18491303
Het is wel zo dat je naarmate je ouder wordt steeds minder slaap nodig hebt.

Maar ik denk ook dat je, als je 12 uur per dag slaapt, gewend raakt aan veel slaap en dan bij weinig slaap sneller vermoeid raakt en ik denk wel dat dat op een gegeven moment minder wordt als je dat aanhoudt.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:35:13 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18491451
Ik slaap tussen de 4 en 7 uur per nacht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:37:05 #4
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_18491489
Ik slaap meestal 5-6 uur per nacht. En dat hou ik al heel lang vol... ik heb niet dat ik snel moe ben ofzo...
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_18491500
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik slaap tussen de 4 en 7 uur per nacht.
jou dagen zijn dus een groot stuk langer dan die van mij
maar dat is zeker al altijd zo? je hebt van die mensen die haast geen slaap nodig hebben
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_18491540
Ik slaap zelf ook doordeweeks 4 uur in een nacht... Dat haal ik in m'n vakantie wel weer in
Zweverig onderschrift.
pi_18491711
als je moe bent omdat je te kort slaapt moet je proberen gedurende de dag nog een uurtje te slapen. dat is effectiever dan 2 uur extra slapen 's nachts.
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:56:00 #8
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18491798
Ik slaap doordeweeks tussen 00/02 uur en ik moet er om 07:30 uit, in het weekend slaap ik al snel 11 uur.
Alleen heb ik het probleem dat ik al eerder wakker word en me nog even omdraai, wat resulteert dat ik nog twee uur langer halve uurtjes zit te ronken terwijl ik dan allang bezig kan zijn.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zaterdag 17 april 2004 @ 17:57:06 #9
22495 RDV
Ik was hier
pi_18493096
Ik slaap gemiddeld 5 uur op een nacht, en heb geen vakanties o.i.d om dit in te halen.

Maar voor TS.. er bestaat een manier die je leert om als je slaapt gelijk in je REM slaap te komen, waardoor je nauwelijks nog slaap nodig hebt, ik heb dit ooit eens gelezen op internet, maar specifieke details kan ik je niet geven.
Het is in ieder geval aan te leren.
Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
pi_18501121
Kennis van me heeft voldoende aan 3 uur slaap per dag, hem zul je nooit zien gapen oid. Best apart, ikzelf heb namelijk minstens 8 uur nodig lately
  zondag 18 april 2004 @ 01:01:44 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18504509
ik slaap rond de 5 uur per nacht.
Ik ben dan soms wel erg moe dat ik even in slaap val. Maar dan kan ik er ook weer ECHT tegen aan

Maar dat kan ook omdat mensen denken dat ik ADHD heb
maar je kan het trainen minder slaap. Het is een ritme dat je gaat volgen dan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')