neeheeee tweakers heeft er verstand van. vraag maar aan de rest van de fokkers!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:07 schreef ruk het volgende:
zucht
ze zeiden me dat ik hier moest vrage!!!!!
Wat Qwea zegtquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeheeee tweakers heeft er verstand van. vraag maar aan de rest van de fokkers!
nee ik gein niet met dit soort dingen ruk. Dat vindt ik namelijk niet lollig.Het is niet grappig als mensen graag geholpen willen worden en ze dan laten stikken.Dus doe wat ik zeg, en je kruisje gaat weg. Open in tweakers een topic en vraag aan vwk of die je wil helpenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:11 schreef ruk het volgende:
volges mij zit je te geinen
iemand die mij en etcetera ook heeft geholpen toen wij dat kruisje hadden.Hij heeft het goed gemaakt.Dus vraag hem ffquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:15 schreef ruk het volgende:
wie is vwk???
nee vwk zit alleen op tweakers.Ben je bang voor die tweakers ofzo. ohhh ik snap het al! Je durft geen topic mee te openen daar. MIET!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:17 schreef ruk het volgende:
kan ie niet hier kome???
echt nog heel ff en zeik in mn broek.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:18 schreef yohan.nl het volgende:
Wat is je wachtwoord? Ik pas het wel ff aan voor je.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
iemand die mij en etcetera ook heeft geholpen toen wij dat kruisje hadden.Hij heeft het goed gemaakt.Dus vraag hem ff
luister nou eens naar ETCETERA! He en vraag anders Yvonne als je me niet gelooft. Open nou gewoon een topic en plaats de link hier even.Doe niet zo moeilijk.Volgens mij vindt je dit gewoon leuk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:19 schreef ruk het volgende:
ik heb d'r al es een topic geopend hoor
maar ze zeide me dat ik het hier gewoon moest vrage
wat denk je dat iedereen aan het doen isquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:22 schreef ruk het volgende:
kan iemand met vestand me gewoon es helpen???
ik weet er wel wat van, maar jij wil niet geholpen worden.Want je bent stronteigenwijs. Klote puber.Luister verdomme eens naar de volwassenen.Open dat topic of sterfquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:24 schreef ruk het volgende:
jullie weten d'r allemaal niks van!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |