www.gatherings.tweakers.netquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:38 schreef ruk het volgende:
kan iemand me nu eindelijk es helpe???
Jij wil net zo een plaatje als ik?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:53 schreef ruk het volgende:
jah vertel es???
leer nederlands schrijvenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:53 schreef ruk het volgende:
jah vertel es???
die heeft hij gedownload bij http://www.ikhebmnverstandnietwantikbeneenmongool.comquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef ruk het volgende:
ja!!!!!
hoe heb je dat gedaan???
Ik hep op twiekers een topc geopent met het versoek om een blanco plaatje!quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef ruk het volgende:
ja!!!!!
hoe heb je dat gedaan???
Ik stuur hem wel ff,wat is je emeel?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:57 schreef ruk het volgende:
jah maar ze zeiden tegen mij dat ze niet wiste hoe het moest
kun je mij dat plaatje ook doen???
luister ik zal het uitleggen. Tweakers is een deel van FOK! ook al zeggen ze dat het niet zo is. Ik verzeker je dat als je een topic In lieve adjes opent met de titel.. LA, Ik verzoek u. En dan in je bericht zet : Om mij alsjeblieft een blancoplaatje te doen.Want alleen jullie kunnen dat oplossen omdat jullie zoveel verstand van IT hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:57 schreef ruk het volgende:
jah maar ze zeiden tegen mij dat ze niet wiste hoe het moest
kun je mij dat plaatje ook doen???
ik heb geen account daar. Je moet het zelf weten of je opent het topic en plaatst hier de link...of je houdt dat kruisje. Jouw keuze.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:01 schreef ruk het volgende:
open jij dat topic maar want mij konde ze tog niet helpen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |