Ja maar.... de verleiding! De domheid van dit topics! De need om die jongen in elkaar te rammen als je 'm op straat tegenkomt.... DIT MOET!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef BossFight het volgende:
gewoon negeren niet meer op topics van hem reageren en dan houdt die kneus snel genoeg op.
Jah maar realiseer je je onderhand niet dat dit gewoon een kutkloon is die dit doet om de iedereen op de kast te jagen door zijn eeuwige domme vragen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar.... de verleiding! De domheid van dit topics! De need om die jongen in elkaar te rammen als je 'm op straat tegenkomt.... DIT MOET!!!
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jah maar realiseer je je onderhand niet dat dit gewoon een kutkloon is die dit doet om de iedereen op de kast te jagen door zijn eeuwige domme vragen.
Gewoon met rust laten dan gaat hij snel genoeg een echt leven kweken.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef timbob het volgende:
ik heb er een poppetje van gemaakt
[afbeelding]
zo beter?
Hij doet het niet!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt vraag Biancavia! Dapper![]()
Oooh, zeg dat dan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef ruk het volgende:
jah ik wil die vrachtwagen dus nie!!!
snap je dat nu eindelijk es???
ik wil helemaal geen plaatje daar
dat wist ik bij voorbaat alquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij doet het niet!
Geef me je inloggegevens even dan, dan doe ik het wel voor je!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef ruk het volgende:
jah ik wil die vrachtwagen dus nie!!!
snap je dat nu eindelijk es???
ik wil helemaal geen plaatje daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |