bron: Nu.nl
-------------------------------------------------------
Mijn hemel bestaan ze nog, mensen die kabouters in hun tuintjes zetten?
Wat mij betreft mogen alle tuinkabouters ontmanteld worden, de aanblik alleen al van die potsierlijke baksels is voldoende om mijn humeur te verpesten.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 01-08-2001 00:29]
Ik heb talloze uurtjes met 'm moeten doorbrengen voordat ie eindelijk mee begon te fluiten...
[Dit bericht is gewijzigd door FuTilE op 01-08-2001 00:27]
quote:Sja..... als je dat doet, doe het dan ook goed; hele tuin stampvol met tuinkabouters. Das wel cool!
Op woensdag 01 augustus 2001 00:24 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Mijn hemel bestaan ze nog, mensen die kabouters in hun tuintjes zetten?
Eén zo'n miezerige kabouter is idd niks.
quote:Eik is dat ook weer zo erg dat dat nou wel weer leuk is....
Op woensdag 01 augustus 2001 00:26 schreef Cynix ® het volgende:
Erger nog: fluitende tuinkabouters...
moet'ie wel een deuntje van bzn of frans bauwer kunnen fluiten.
quote:Ze zijn te koop Fokje, mits je niet bij mij in de buurt woont, leef je uit zou ik zeggen.
Op woensdag 01 augustus 2001 00:30 schreef fokje het volgende:[..]
Eik is dat ook weer zo erg dat dat nou wel weer leuk is....
Waar Heb Je Die Vandaan??
FF8,
Geef Me Een Link
Dus natuurlijk zei ik: "Ja.. hey.. maar, wat denkt u dan van die tuinkabouter van 'n paar huizen verderop, die fluit naar mensen...".
En het antwoord dat me gegeven werd, was: "Nja.. Dat doen bouwvakkers ook..".
Dus als al die FUCKING BOUWVAKKERS NU OOK ES MET STENEN BEGINNEN TE GOOIEN, DAN KAN IK EINDELIJK WEER ES ZO'N VETTE STEENKABOUTER IN M'N TUIN ZETTEN!!!
Dit was het... Tourette.
quote:Ik heb hem via Dontcare gekregen, heb dus geen linkje.
Op woensdag 01 augustus 2001 00:35 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Hey Cosma Shiva Dat Icoontje Van Je Is Echt Cool!Waar Heb Je Die Vandaan??
FF8,
Geef Me Een Link
quote:Wat Is Dontcare??
Op woensdag 01 augustus 2001 00:37 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Ik heb hem via Dontcare gekregen, heb dus geen linkje.
Blij dat je hem kunt waarderen.
quote:Moeten ze wel gelijktijdig hetzelfde deuntje kunnen fluiten, anders is 't nie leuk....
Op woensdag 01 augustus 2001 00:33 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Ze zijn te koop Fokje, mits je niet bij mij in de buurt woont, leef je uit zou ik zeggen.
(hele tuin stampvol fluitende tuinkabouters vind je vast nog gaver)
quote:
De kabouter is geprogrammeerd te fluiten naar voorbijgangers, zoals sommige bouwvakkers doen naar vrouwen.
Pffff, ik dacht dat we met die pratende vissen aan de muur het toppunt van stompzinnigheid wel bereikt hadden.
Ben benieuwd wat voor mensen het zijn die zoiets in de tuin zetten.
quote:De hele nacht buiten staan, daar word je toch snipverkouden van? Hadden ze hem maar binnen moeten zetten.
Een op hol geslagen tuinkabouter heeft maandagnacht een wijk in Tilburg op stelten gezet. De kabouter is geprogrammeerd te fluiten naar voorbijgangers, zoals sommige bouwvakkers doen naar vrouwen. Door een defect bij de puntmuts floot de dwerg echter heel de nacht door. De eigenaren van de fluiter zijn op vakantie. Agenten sloten uiteindelijk de stroom van de kabouter af, waardoor hij monddood werd gemaakt. (ANP)bron: Nu.nl
-------------------------------------------------------Mijn hemel bestaan ze nog, mensen die kabouters in hun tuintjes zetten?
quote:Ik weet niet of er mensen zijn die losgeld voor een gekidnapte tuinkabouter willen betalen.
Op woensdag 01 augustus 2001 12:09 schreef Frutsel het volgende:
keer wat anders als die tuinkabouter die gejat werd en die gasten namen dat ding mee op vakantie en elke keer maakten ze een foto van die kabouter en stuurden ze hem naar die mensen waarvan ze hem gepikt hadden met onderschrift" bedankt voor de goede tijd, ik zit nu in Canada...Hongarije...Engeland...etc etc
quote:Ik weet niet hoeveel dat was, maar voor mensen die humor hebben ben ik wel bereid te betalen (tot op zekere hoogte)
Op woensdag 01 augustus 2001 16:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Ik weet niet of er mensen zijn die losgeld voor een gekidnapte tuinkabouter willen betalen.
http://members.tripod.lycos.nl/tkbfreedom/Tuinkabouter.htm
http://www.geocities.com/oomroel/
..De Groningse TuinKabouter die besloot een wereldreis te gaan maken..Ooit woonde hij in een duf tuintje in Groningen. Dat was niet erg inspirerend en hij heeft de hulp ingeroepen van het TBF (Tuinkabouter Bevrijdings Front).
Wij hebben besloten dat Roel andere kabouters over de hele wereld zijn boodschap moet gaan verkondigen: bevrijd de tuinkabouter.
Wij, het TBF, nemen deze kabouter mee op onze reizen en maken zoveel mogelijk foto's van Roel op verre exotische oorden.
Deze foto's komen uiteindelijk terecht bij de oorspronkelijke eigenaar die vervolgens zijn/haar tuinkabouter terugziet op elk van deze foto's
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |