Er zijn al wat namen doorgegeven.. Van een aantal slechts helaas.. Maar als je er 3 hebt, dan pak je de rest vanzelf wel..quote:Op zondag 18 april 2004 12:53 schreef Doc het volgende:
-knip-
Dacht dat ze die de toekomst afgetrapt haddenquote:Op zondag 18 april 2004 14:07 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Er staat een filmpje van de rellen op de site van RTV Rijnmond? Alleen de server is overbelast nu.
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 april 2004 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn al wat namen doorgegeven.. Van een aantal slechts helaas.. Maar als je er 3 hebt, dan pak je de rest vanzelf wel...
Omdat je aan de hand van videobeelden kan zien met wie zij optrekken en of die ook op het veld te zien waren.quote:Op zondag 18 april 2004 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Mar ik begreep juist dat de videobeelden veel te slecht waren - als er goede videobeelden zijn, moet het sowieso niet zo'n probleem zijn lijkt me.quote:Op zondag 18 april 2004 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat je aan de hand van videobeelden kan zien met wie zij optrekken en of die ook op het veld te zien waren.
Ik bedoel beelden uit het stadion van vak 410.quote:Op zondag 18 april 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Mar ik begreep juist dat de videobeelden veel te slecht waren - als er goede videobeelden zijn, moet het sowieso niet zo'n probleem zijn lijkt me.
Oh zo bedoel je. Dat is een mogelijkheid maar dan moet je nog wel kunnen aantonen dat ze er ook waren donderdag en dat ze hebben meegevochten. Maar het kan een indicatie zijn idd.quote:Op zondag 18 april 2004 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoel beelden uit het stadion van vak 410.
Je weet waar ze zitten, dat is al een groete stap de goeie kant op.
Foto's zijn er genoeg.. De namen die bekend zijn, zijn doorgegeven. De goede wil is er iig,quote:Op zondag 18 april 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat is een mogelijkheid maar dan moet je nog wel kunnen aantonen dat ze er ook waren donderdag en dat ze hebben meegevochten. Maar het kan een indicatie zijn idd.
Die Jaake lijkt me duizend keer plezieriger, eerlijker en positiever ingesteld dan Van Praagquote:Op zondag 18 april 2004 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Foto's zijn er genoeg.. De namen die bekend zijn, zijn doorgegeven. De goede wil is er iig,.
Ik ga er van uit dat er snel meer namen zullen volgen.
Zegt iemand die supporter is van een club waar de v.d.Herik voorzitter is..quote:Op zondag 18 april 2004 14:37 schreef Sloggi het volgende:
Jaake komt een beetje over als een gluiperd
Vind je dat? Vind ik absoluut niet, ik heb al een paar langere interviews met hem gehoord en ik vind hem geen prototype voetbalbestuurder - hij is vrij eerlijk, heeft zelfkritiek en kennis van zaken. Nu Feyenoord en AZ nog zo'n voorzitter en de top 5 kan weer voor de dag komen.quote:Op zondag 18 april 2004 14:37 schreef Sloggi het volgende:
Jaake komt een beetje over als een gluiperd
Mannen die regelmatig een zonnebankje doen vertrouw ik niet..quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef Sloggi het volgende:
Jorien is lievvvvv
Jorien ziet er uit als een maffioso. Jaake is gewoon een gluiperd
Jaake is ook een aardige gast enzo, maar die kop....quote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je dat? Vind ik absoluut niet, ik heb al een paar langere interviews met hem gehoord en ik vind hem geen prototype voetbalbestuurder - hij is vrij eerlijk, heeft zelfkritiek en kennis van zaken. Nu Feyenoord en AZ nog zo'n voorzitter en de top 5 kan weer voor de dag komen.
Ik dacht dat jij keeper best aardig vondquote:Op zondag 18 april 2004 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mannen die regelmatig een zonnebankje doen vertrouw ik niet...
Uitzonderingen heb je altijd,quote:Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij keeper best aardig vond
Duh das je eigen schuld.quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef G1Ace het volgende:
ik ben paar keer in 410 geweest
had toen ruzie gekregen, want paar mongolen hadden zomaar mijn plek ingepikt
dus opzich...
Op 410 zitten 75% wannabe's die alleen maar een grote bek geven.. Maar laten ook mooie dingen zien.quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef G1Ace het volgende:
ik ben paar keer in 410 geweest
had toen ruzie gekregen, want paar mongolen hadden zomaar mijn plek ingepikt
dus opzich...
Ah, jij komt er vaak? Begin nu een beetje moe te worden van al die vooroordelen.quote:Op zondag 18 april 2004 15:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Op 410 zitten 75% wannabe's die alleen maar een grote bek geven.. Maar laten ook mooie dingen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |