Haha, wat zit je nou te janken man? Neemt lachwekkende vormen aan...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Blijf maar braaf met je vingertje naar Ajax en andere clubs wijzen, want dat Feyenoord is zo lief, die maken geen fouten, hebben zo'n goed publiek echt goede gasten zijn dat.
Zo dachten de NSB-ers ook over Hitler. Overal is het rot, en geen enkele club (dus ook Ajax en Feyenoord) doen er geen flikker aan. Het enige wat ze doen zijn woorden, maar geen daden.
Dat doe ik niet, er wordt van Ajax aan alle kanten fouten toegegeven, en wat gaat Jorien doen weer door zeiken op Ajax, weer zeiken op de KNVB. Nu geloof ik van Hooydonk en Bosvelt ook voor de volle 100%.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd meteen met een vingertje naar Feyenoord wijzen, zodra er iets slechts geroepen wordt over Ajax? Beetje nutteloos.
Het beleid van Feyenoord qua hooligans is ook niet goed nee, maar het gaat nu over de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord. En dáar ging het fout, en daar had Feyenoord zelf geen enkele schuld aan. Het was een fout van Ajax én de gemeente A'dam, en dat mag best gezegd worden. vd Herik zeikt een beetje, maar hij heeft wel gelijk met een aantal zaken.
Waar ik dat vandaan haal?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:09 schreef Dizzee het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan?
ik hoorde namelijk net heel wat anders op NOS langs de lijn.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Blijf maar braaf met je vingertje naar Ajax en andere clubs wijzen, want dat Feyenoord is zo lief, die maken geen fouten, hebben zo'n goed publiek echt goede gasten zijn dat.
Zo dachten de NSB-ers ook over Hitler. Overal is het rot, en geen enkele club (dus ook Ajax en Feyenoord) doen er geen flikker aan. Het enige wat ze doen zijn woorden, maar geen daden.
Het gaat mij om het geheel, al jaren worden dingen zoals dit (alleen dan van iets mindere ernst) verzegen. Ipv het probleem aan te pakken proberen clubs alles te verzwijgen en uit de media te houden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:32 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha, wat zit je nou te janken man? Neemt lachwekkende vormen aan...
Er zijn gewoon grove inschattingsfouten gemaakt, terecht dat Jorien als voorzitter van Feijenoord zich daar over opwind. Zo die andersom toch precies hetzelfde zijn.
Het is hier helemaal geen punt of er bij ons allemaal lieverds rondlopen of niet, het gaat nu gewoon om dat ajax nalatig is geweest. Daarop wordt gewezen en in mijn ogen GEHEEL terecht.
En Jong Feijenoord speelt ook uit oa veiligheidsoverwegingen op Woudenstein, dus waar heb je het dan over dat Feijenoord er niks aan doet. Laat ajax maar met een fatsoenlijke accomodatie komen voor dergelijk wedstrijden, voordat ze naar andere wijzen.
Dat is inderdaad wel zo, ja. Vd Herik reageert misschien iets te emotioneel... Maar ja, ik kan het me ook wel voorstellen, hij is natuurlijk woedend dat zijn spelers aangevallen zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:32 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die man is alleen op gezeik en sensatie uit, ipv dat ie zegt: "We gaan met z'n alle om de tafel zitten" gaat ie weer lekker lopen door janken.
Wat zijn we het de laatste tijd vaak me elkaar eensquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan toe te voegen. Dat is absoluut waar en die verantwoordelijkheid moet Ajax ook nemen. Er zijn stomme fouten gemaakt en ze mogen van geluk spreken dat het niet erger is afgelopen.
Tjah en als ie wijs is komt ie dan even niet voor de microfoons, en gaat ie met Jaake om de tafel zitten om dit op te lossen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo, ja. Vd Herik reageert misschien iets te emotioneel... Maar ja, ik kan het me ook wel voorstellen, hij is natuurlijk woedend dat zijn spelers aangevallen zijn.
Dus pakken we straks maar onschuldige Ajacieden..quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:39 schreef F1908 het volgende:
Binnenkort Beverwijk part II
Geloof me nou, dat de joden klappen krijgen
Durven ze niet tegen SCF nee dan pakken de ze de spelers maar
Da zeg ik, mietjes, blaaskaken zijn het.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:39 schreef F1908 het volgende:
Binnenkort Beverwijk part II
Geloof me nou, dat de joden klappen krijgen
Durven ze niet tegen SCF nee dan pakken de ze de spelers maar
400 halve krachten ghehehequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Da zeg ik, mietjes, blaaskaken zijn het.
Komen uiteindelijk met 100 man opdagen, nou dan staan wij met 400 man klaar
Bestaan diequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Dus pakken we straks maar onschuldige Ajacieden..
neequote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bestaan die
ja, ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bestaan die
Je was erbij?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Da zeg ik, mietjes, blaaskaken zijn het.
Komen uiteindelijk met 100 man opdagen, nou dan staan wij met 400 man klaar
Relkloonquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bestaan die
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je was erbij?
[..]
Relkloon
Inderdaad, dit gaat hier helemaal de verkeerde kant op. Best jammer dat er hier toch weer een aantal rond lopen die het prachtig vinden om wat extra olie op het vuur te gooien.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:44 schreef Staanplaats het volgende:
Laat maar, dit is niet mijn discussie..
Eens.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ja, dat lost wat op...![]()
De daders moeten gestraft worden, maar ik hoef geen Pikorni deel 2.
Straks breekt de hel echt los, en mogen er helemaal geen supporters meer bij wedstrijden van hun club zijn.
Ja, IMO wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bestaan die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |