abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18488570
M'n moeder voelde zich vanochtend ontzettend beroerd, ze was heel duizelig en misselijk.
Na ongeveer een uur of 2 was het weer over, ze voelt zich nu wel nog wat flauw en ziet heel bleek, maar duizelig en misselijk is ze niet meer.
Ze maakt zich nu toch wel wat zorgen over wat het geweest kan zijn heeft iemand een idee wat dit kan zijn geweest?
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:47:52 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18488580
Naar de dokter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:51:34 #3
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_18488639
Meer en gezonder eten
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_18488643
je kan beter het zeker voor het onzekere nemen..
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:51:55 #5
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_18488648
Niet wat het geweest is, maar ik voel me ook wel eens beroerd, maar gaat ook weer over en dan geen last meer van. Komt het heel vaak voor, dan kan een bezoekje aan de docter geen kwaad natuurlijk
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_18488670
Zwanger !
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:53:28 #7
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_18488681
Stress?

Als ze 't niet vertrouwt kan ze altijd de weekenddienst bellen, uitleggen wat eraan de hand is en als het dan nodig is dat ze even langskomt, dan gewoon ffies gaan
(Un)masking for the greater good.
pi_18488686
Ja ze zal ook zeker wel naar de dokter gaan als het nog eens gebeurt.
Zomaar beroerd voelen was het ook niet, het was echt een aanval zeg maar.
Ze dacht eerst misschien ziekte van meniere maar ze heeft geen last van oorsuizen dus dat kan dan niet.
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:54:53 #9
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18488705
Misschien lage bloeddruk, laat je moeder die eens checken bij de huisarts!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_18488721
zou dit een iets kunnen zijn?

Dear ,

In astrology, we say that a planet is "retrograde" when it appears to be going backward from our point of view on Earth, and that's what's going on with Mercury right now. This influential planet has not actually changed course — it's just our perception, created by its location relative to Earth's position.

Astrologers advise us to pay attention when any planet goes retrograde. In Mercury's case, this happens about three times a year.

Mercury went retrograde on Tuesday, April 6th and goes direct again on Friday, April 30th. So... for the rest of this month, here are some things to keep in mind...

Mercury retrograde gets a bad rap for being disruptive, creating delays or causing irritating mechanical malfunctions. Mercury is the planet of communications and details, and indeed, when it is retrograde, these areas of life may be affected. But Rick Levine tells me that what is really happening is that Mercury's influence is being magnified by its proximity to Earth, cluttering the cosmic airwaves, as it were, and causing our little brains to go on overload. Anytime there is too much information coming in, we may have trouble sorting it out!
So, what should we do when Mercury is retrograde? Just chill out. Slow down. Lower your demands on reality. Use this time instead to revisit and reflect on things you thought were completed. And take yourself lightly. Mercury is a bit of a trickster, but if you play along with his antics rather than resisting, you'll get a fresh view of things and perhaps notice opportunities you might have missed before.

Lose your keys? Late for work? Hah! Have a laugh and blame it all on Mercury... you've got a few more weeks of good excuses!

Optimistically,
Paul O'Brien, Chief Visionary

PS: Don't be too surprised if old friends — or lovers — show up from your past between now and April 30th.

Ik had gister namelijk hetzelfde alleen dat van mij was wel te verklaren!

succes
  zaterdag 17 april 2004 @ 14:07:34 #11
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_18488887
vermoedelijk niets ernstigs, Stephanie. Kan wat verkeerd gegeten zijn gisteravond of vanochtend, misschien een allergischre reactie (bijvoorbeeld op de pollen die op een dag als vandaag volop aanwezig zijn) - veel mensen ontwikkelen pas op latere leeftijd een allergie. Misschien worstelen met een virusje - enkele collega's van me voelden zich ook niet helemaal tof afgelopen week. En als je het echt niet weet gooi je het op astroloönzin
Voor alle zekerheid kan je 'r even naar de dokter sturen - zeker als het nog een keer zou voorkomen.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
  zaterdag 17 april 2004 @ 14:14:07 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18488992
heeft ze wel goed gegeten? als ik niets eet (ik ontbijt nooit), krijg ik ook last van duizeligheid en misselijkheid als ik aan het eind van de middag nog niets gegeten heb. sommige mensen hebben dit ook als ze niet ontbijten
pi_18503944
Ochjee.. dat kan zoveel zijn.

Van een (buik) griepje, virusje tot aan ernstige klachten.
Zo niet te beoordelen.
Indien de klachten een paar dagen aanhouden, kan een bezoekje aan de huisarts geen kwaad.
Indien er naast de duizeligheid andere klachten ontstaan: bv overmatig braken/diarree of de duizeligheid houdt continu aan dan raad ik je moeder aan wel wat eerder naar de huisarts te gaan.
Bij twijfel altijd huisarts!!
Verder is het puur speculeren, voor ieder hier.
Dit topic doe ik daarom dicht.
Voor vragen--> moderatietopic.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')