abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18486911
Hallo ik heb een paar weken geleden me amandelen laten verwijderen en had na 2 weken helemaal geen pijjn meer, maar nu anderhalve week later zit ik weer een week lang met pijn te slikken en dergelijke. Ik heb gehoord dat ze op jeugdige leeftijd kunnen teruggroeien, maar geld dit ook bij mensen van 21 en ouder.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_18487004
ik heb ze op 6-jarige leeftijd laten weghalen maar 1 is weer helemaal terug shit happens! maar heb er geen last van ofzo
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_18487542
lijkt me sterk, en al zeker niet binnen 1 week, ik neem aan dat je geen hagedis bent
pi_18487932
Ze groeien inderdaad weer terug. Maar niet op die snelheid
Even teruggaan en informeren wat het kan zijn. Ik heb mijn amandelen haast al weer 20 jaar
pi_18488592
Mijn amandelen zijn er ook uit, maar in plaats van m'n amandelen ontsteekt nu altijd m'n huig
pi_18548567
alleen neusamandelen kunnen weer terug komen.. maar bij volwassenen en kinderen boven de 12 jaar zijn die heel klein.. het gaat bij jou ddus om de keelamandelen.. en die kunnen niet terug komen
pi_18557822
Wanneer moeten je amandelen er eigenlijk uit?

Want ik heb dus altijd dat mn stem wegvalt, dan moet ik even hoesten en dan issiej er weer, maar dit gebeurt dus elke dag wel een keer of 20...helpt het dan ook als mn amandelen eruit gaan?
pi_18559036
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:39 schreef Inu het volgende:
Wanneer moeten je amandelen er eigenlijk uit?

Want ik heb dus altijd dat mn stem wegvalt, dan moet ik even hoesten en dan issiej er weer, maar dit gebeurt dus elke dag wel een keer of 20...helpt het dan ook als mn amandelen eruit gaan?
waarschijnlijk is er iets anders aan de hand.. ik heb dat trouwens ook wel eens, maar heb er geen last van. heb jij er last van?
pi_18568656
Mijn stem valt dus echt best vaak weg, en dan krijg ik eerst sown heel raar hoog stemmetje en dan moet ik ff hoesten en dan is het wel weer normaal, maar een uur daarna moet ik weer ff hoesten... best irritant, vooral als je een mondeling aan het doen bent ofzo :s het is gewoon net alsof ik altijd een kikker in mn keel heb...
pi_18570645
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:06 schreef Inu het volgende:
Mijn stem valt dus echt best vaak weg, en dan krijg ik eerst sown heel raar hoog stemmetje en dan moet ik ff hoesten en dan is het wel weer normaal, maar een uur daarna moet ik weer ff hoesten... best irritant, vooral als je een mondeling aan het doen bent ofzo :s het is gewoon net alsof ik altijd een kikker in mn keel heb...
Baard in de keel?

[edit] Oops, je bent een vrouw [/edit]

[ Bericht 11% gewijzigd door rthls op 20-04-2004 21:13:33 (Oops) ]
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_18574101
Misschien wat te veel van mn vader mejgekregen vroeger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')