abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2004 @ 10:09:48 #1
92379 plurb
Plurb power!
pi_18485489
Oke ik zit nu echt na lang meelezen op fokforum zelf ook diep in de shit en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen

Ik heb een relatie gehad van 1,5 jaar die ik eind januari heb verbroken. Paar weken later had ik een nieuwe vriendin en dat is na 3 weken gestrand door gezeik met me ex. Nu hebben wij sinds een paar weken weer goed contact en had ik het gevoel dat ik met haar weer verder wil gaan (dit gaat over mijn eerste vriendin). Sindsdien hebben we een paar keer seks gehad en vorige week donderdag het laatst. Voor de rest iedere dag zoenen en bij elkaar hangen. Nu vroeg ik haar maandag of ze weer een relatie met mij wilde. Dit wilde ze.

Vorige week zaterdag zijn wij op stap geweest en heb ik haar aan wat vrienden van school voorgesteld die ze nog niet kende. Met een daarvan klikte het vrij goed.

Dinsdag werd ik door haar gebeld dat ze toch niet wilde. Ik voelde me kut. Nu belde ze woensdag dat ze een relatie had met een van mijn beste vrienden. Nu heb ik haar zo de huid vol gescholden hoe ze mij dit kan flikken.

Ik heb tenslotten 1,5 jaar voor haar klaar gestaan 24 uur per dag sinds haar vader is overleden en dan kan ze niet het respect opbrengen om mij normaal te behandelen. Ze ziet mij op dit moment zelfs liever dood als levend.

Aan de ene kant wil ik haar nooit meer zien aan de andere kant hou ik nog zielsveel van haar.....

Ik weet niet wat ik moet doen maar dit van mij afschrijven geeft al een goed gevoel

[ Bericht 0% gewijzigd door plurb op 17-04-2004 15:22:49 ]
pi_18485522
een kutsituatie, maar als ze niet meer wil, dan zou ik haar laten gaan.
suc6 in ieder geval.
  zaterdag 17 april 2004 @ 10:14:43 #3
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_18485528
imigreer naar zimbabwe, zoek een leuke hoetoe en leef daar mee verder...
neej sorry kon het ff niet laten...
tis echt kut voor je man...ik weet pcies wat je bedoelt maar je kunt er simpelweg niets aan doen behalve verder gaan met je leven, zoek een nieuwe leukere vriendin...suc6!!
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  zaterdag 17 april 2004 @ 10:16:27 #4
92379 plurb
Plurb power!
pi_18485547
Ja maar ik heb alles met haar meegemaakt.... en ik kan nu echt niets meer omdat we ook nog eens dezelfde vriendengroepen hebben nu.... en nu helemaal nu ze met die jongens van mijn school omgaat.

Vanavond heeft ze een verjaardag en moet die vriend mee naar haar vriendinnen... ik mocht dat geen eens

Zou ze dit gewoon doen om mij jaloers te maken omdat ik ook een andere vriendin had
pi_18485654
Klote voor je man...
Maar je kunt er nu in ieder geval wel achter komen of het echte vrienden zijn uit die kring. Die laten je immers niet vallen en hoeven geen partij te kiezen.
Als ze het inderdaad doet om je jaloers te maken is het misschien maar beter dat je haar kwijt bent. Zo'n relatie wil je niet denk ik, waarin je elkaar jaloers moet maken om een punt te kunnen zetten. Ik weet zeker dat je beter verdient.
Sterkte...
pi_18485664
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 10:16 schreef plurb het volgende:
Ja maar ik heb alles met haar meegemaakt.... en ik kan nu echt niets meer omdat we ook nog eens dezelfde vriendengroepen hebben nu.... en nu helemaal nu ze met die jongens van mijn school omgaat.

Vanavond heeft ze een verjaardag en moet die vriend mee naar haar vriendinnen... ik mocht dat geen eens

Zou ze dit gewoon doen om mij jaloers te maken omdat ik ook een andere vriendin had
Je moet je eigen leven weer op een rijtje zetten en daar weer mee verder gaan. Ik had een relatie van 16 maanden en had me 100% op haar gericht. Ik had dus geen echte vrienden meer waar ik op terug kon vallen. Ik heb toen heel hard mn best gedaan en eigenlijk in no time weer een hechte vriendenkring opgebouwd.

Je moet proberen haar uit je gedachten te zetten en andere dingen gaan doen met je vrienden. Ze zeker niet gaan ontlopen omdat zij weleens in de buurt zou kunnen zijn. Daar moet je gewoon schijt aan hebben. Laat aan jezelf zien dat jij eigenlijk ook wel zonder haar kan. En ik weet hoe lastig het is, omdat alle (verse) herinneringen en ervaringen die je hebt met haar zijn.

Moet in elk geval zijn tijd hebben.

Kop op, dat van mij is nu bijna een jaar geleden en ik heb al een veel betere tijd gehad dan die 16 maanden met haar
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18485680
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 10:29 schreef nightscreen het volgende:
Klote voor je man...
Maar je kunt er nu in ieder geval wel achter komen of het echte vrienden zijn uit die kring. Die laten je immers niet vallen en hoeven geen partij te kiezen.
Als ze het inderdaad doet om je jaloers te maken is het misschien maar beter dat je haar kwijt bent. Zo'n relatie wil je niet denk ik, waarin je elkaar jaloers moet maken om een punt te kunnen zetten. Ik weet zeker dat je beter verdient.
Sterkte...
Ik denk dat je niet moet proberen om je vrienden voor jou te laten kiezen en haar te laten vallen om haar de groep uit te werken. Zal denk ik eerder averechts werken omdat jij dan als 'klootzak' uit de hoek komt die loopt te stoken. Laat haar gewoon voor wat ze is en wees open en eerlijk naar je vrienden toe. Als zij verhalen gaat rondbazuinen, dan sta jij al als open en eerlijk bekend en kan je dat best weerleggen.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18485733
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 10:16 schreef plurb het volgende:
Absoluut Zou me niet verbazen
pi_18485762
daaaaaaaaaaaaaaaaaamnz zo focked op... van je vrienden moet je het hebben he?
ik zou als eerst die zogenaamd vriend heeeeeeeeeeelemaal naar de klote slopen gvd je neemt toch niet zo ff me vriendin over kom nou... en daarna die slet nog eens helemaal verrot schelden...

sjah of je neemt een lekkerdere chick waar je meer dinge mee gaat maken
  zaterdag 17 april 2004 @ 10:43:18 #10
92379 plurb
Plurb power!
pi_18485789
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 10:40 schreef tjarie het volgende:
daaaaaaaaaaaaaaaaaamnz zo focked op... van je vrienden moet je het hebben he?
ik zou als eerst die zogenaamd vriend heeeeeeeeeeelemaal naar de klote slopen gvd je neemt toch niet zo ff me vriendin over kom nou... en daarna die slet nog eens helemaal verrot schelden...

sjah of je neemt een lekkerdere chick waar je meer dinge mee gaat maken
Hij wist niet dat mijn ex en ik weer bij elkaar kwamen.... En zei zegt dat ze ineens verliefd op hem is geworden.... nou dan vraag ik mij af waarom ze donderdag seks met mij heeft gehad...
pi_18485801
vrouwen he... can't live with them... can't kill'em...

maar die meid is jou niet waard. het is moelijk, maar ik zou haar dus echt nooit terug nemen als ik jou was. en wat voor vriend is dat eigenlijk, die nou met je vriendin gaat. lijkt me de naam vriend niet waard.
pi_18485827
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 10:40 schreef tjarie het volgende:
ik zou als eerst die zogenaamd vriend heeeeeeeeeeelemaal naar de klote slopen gvd je neemt toch niet zo ff me vriendin over kom nou...
  zaterdag 17 april 2004 @ 10:50:41 #13
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_18485890
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 10:44 schreef Byte_Me het volgende:
vrouwen he... can't live with them... can't kill'em...

maar die meid is jou niet waard. het is moelijk, maar ik zou haar dus echt nooit terug nemen als ik jou was. en wat voor vriend is dat eigenlijk, die nou met je vriendin gaat. lijkt me de naam vriend niet waard.
nuff said...
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_18485938
Een kutsituatie maar je hebt er natuurlijk zelf een einde aan gemakt. Die 'goede vriend' van me zou ik eens even zo hard op zijn plaat rossen dat hij de komende tijd alleen vloeibaar voer naar binnen kan werken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 17 april 2004 @ 11:01:42 #15
92379 plurb
Plurb power!
pi_18485992
Ik weet gewoon niet hoe ik met die vriend om moet gaan.... Ik ben niet boos op hem hij kon het tenslotte niet weten..... Maar aan de andere kant kan ik zo een kogel door z'n kop heen schieten (nie slim want dan mag ik murat gaan vergezellen)....
pi_18486308
Wat een kutwijf...
  zaterdag 17 april 2004 @ 12:45:55 #17
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_18487479
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 11:01 schreef plurb het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik met die vriend om moet gaan.... Ik ben niet boos op hem hij kon het tenslotte niet weten..... Maar aan de andere kant kan ik zo een kogel door z'n kop heen schieten (nie slim want dan mag ik murat gaan vergezellen)....
Pfff... die gozer is echt een enorme lul. Ik zou die woede op je ex verplaatsen naar die zogenaamde vriend.Ik zou t niet pikken. Sowiezo ga je niet met de ex van een vriend. Er zijn zat andere meisjes... Ik zou ff met hm gaan praten en zeggen dat dit gewoon echt niet kan. Vriendschap weggegooid
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:31:00 #18
92379 plurb
Plurb power!
pi_18488338
Jah ik had net me ex aan de telefoon.... en ze wil binnenkort er een keer over praten.... kheb wel gezegt dat ik dat goed vind maar heb er eigenlijkhelemaal geen zin in
pi_18488905
In een vorige post werd gemeld dat je ze niet moest gaan negeren en laten zien dat je ook zonder hen/haar kan. Dat lijkt me in dit geval makkelijker gezegd dan gedaan.
Juist even wat afstand nemen en misschien elkaar in eerste instantie ontwijken is misschien een vorm van jezelf in beschreming nemen. Je kan beter eerst zelf alles op een rijtje hebben staan eer je je gaat confronteren met dingen waar je jezelf alleen maar mee kwetst.

Neem de tijd voor jezelf. Ga met GOEDE vrienden films kijken, naar het strand, poolen voor mijn part. Maar niet gelijk een houding aannemen van: Kijk mij eens zonder haar kunnen.
Ook niet bij de pakken neer gaan zitten, maar even je aandacht op leuke dingen richten.

Waarom zou zij niet mogen merken of weten dat je het verre van leuk vindt dat ze er met een vriend van jou vandoor is?
Hetzelfde geldt voor die 'vriend' van je. Ongeacht of dat meisje nou een eerdere ex van je was of niet, het was destijds JOUW vriendin. En daar moet hij met ze klauwen vanaf blijven.

Zo.....
Succes!
art 43.2a
pi_18491631
Tsjonge, wat een verhaal. Ik vind het erg rot voor je, maar van de andere kant kun je beter nu erachter komen hoe jouw vriend en vriendin in elkaar steken dan op een later tijdstip. Waarom heeft die vriend van jou geen respect voor jou? Hij weet immers dat zij jouw vriendin. Dan hoort hij met zijn poten van haar af te blijven. Kennelijk vind hij zijn eigen belang talloze malen belangrijker dan jou als vriend. Jouw ex is volgens mij een ontzettend jaloers ding. Eerst maakt ze jouw nieuwe relatie stuk. Als ze dan eenmaal weer jouw aandacht kreeg, gaat ze dur met een ander vandoor zonder rekening te houden met jouw gevoelens. Jongen, je bent beter af zonder die twee. Ga met de rest van die vriendengroep die jij wel als echte vriend beschouwd leuke dingen doen en vergeet die twee. Misschien is dur nog kans in die vorige relatie van jou?
  zaterdag 17 april 2004 @ 17:31:30 #21
92379 plurb
Plurb power!
pi_18492531
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:45 schreef robbedoes het volgende:
Misschien is dur nog kans in die vorige relatie van jou?
Helaas niet.. .paar weken geleden had het nog kans alleen dat heeft die stomme hoer (ja ik ben weer pisesd ophaar... net aan de foon gehad) toen ook verpest door te zeggen dat ik met haar het bed in gedoken ben... wat toen niet het geval was
pi_18588331
Hoi
Misschien moet je bij al deze onzin ook maar ff vermelden. Dat Ik jouwEX je heel lang duidelijk heeft gemaakt dat ze niks met je wil. En ja de laatste keer met jouw dat was fout en stom. Maar daar heeft mijn vriend van nu geen zak mee te maken want die kende ik toen nog niet. Dus houd ajb op met deze zielige onzin
pi_18588349
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:20 schreef Kanoster het volgende:
Hoi
Misschien moet je bij al deze onzin ook maar ff vermelden. Dat Ik jouwEX je heel lang duidelijk heeft gemaakt dat ze niks met je wil. En ja de laatste keer met jouw dat was fout en stom. Maar daar heeft mijn vriend van nu geen zak mee te maken want die kende ik toen nog niet. Dus houd ajb op met deze zielige onzin
pi_18588618
Zo plurb, die kan je in je zak steken.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  woensdag 21 april 2004 @ 16:37:13 #25
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_18588740
wat een kutwijf... die zou ik inderdaad helemaal niet meer willen zien... de hoer en die zogenaamde beste vriend ook de hoer
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')