Je moet je eigen leven weer op een rijtje zetten en daar weer mee verder gaan. Ik had een relatie van 16 maanden en had me 100% op haar gericht. Ik had dus geen echte vrienden meer waar ik op terug kon vallen. Ik heb toen heel hard mn best gedaan en eigenlijk in no time weer een hechte vriendenkring opgebouwd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:16 schreef plurb het volgende:
Ja maar ik heb alles met haar meegemaakt.... en ik kan nu echt niets meer omdat we ook nog eens dezelfde vriendengroepen hebben nu.... en nu helemaal nu ze met die jongens van mijn school omgaat.
Vanavond heeft ze een verjaardag en moet die vriend mee naar haar vriendinnen... ik mocht dat geen eens
Zou ze dit gewoon doen om mij jaloers te maken omdat ik ook een andere vriendin had
Ik denk dat je niet moet proberen om je vrienden voor jou te laten kiezen en haar te laten vallen om haar de groep uit te werken. Zal denk ik eerder averechts werken omdat jij dan als 'klootzak' uit de hoek komt die loopt te stoken. Laat haar gewoon voor wat ze is en wees open en eerlijk naar je vrienden toe. Als zij verhalen gaat rondbazuinen, dan sta jij al als open en eerlijk bekend en kan je dat best weerleggen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:29 schreef nightscreen het volgende:
Klote voor je man...
Maar je kunt er nu in ieder geval wel achter komen of het echte vrienden zijn uit die kring. Die laten je immers niet vallen en hoeven geen partij te kiezen.
Als ze het inderdaad doet om je jaloers te maken is het misschien maar beter dat je haar kwijt bent. Zo'n relatie wil je niet denk ik, waarin je elkaar jaloers moet maken om een punt te kunnen zetten. Ik weet zeker dat je beter verdient.
Sterkte...![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:16 schreef plurb het volgende:
Zou ze dit gewoon doen om mij jaloers te maken omdat ik ook een andere vriendin had
Hij wist niet dat mijn ex en ik weer bij elkaar kwamen.... En zei zegt dat ze ineens verliefd op hem is geworden.... nou dan vraag ik mij af waarom ze donderdag seks met mij heeft gehad...quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:40 schreef tjarie het volgende:
daaaaaaaaaaaaaaaaaamnz zo focked op... van je vrienden moet je het hebben he?
ik zou als eerst die zogenaamd vriend heeeeeeeeeeelemaal naar de klote slopen gvd je neemt toch niet zo ff me vriendin over kom nou... en daarna die slet nog eens helemaal verrot schelden...
sjah of je neemt een lekkerdere chick waar je meer dinge mee gaat maken
quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:40 schreef tjarie het volgende:
ik zou als eerst die zogenaamd vriend heeeeeeeeeeelemaal naar de klote slopen gvd je neemt toch niet zo ff me vriendin over kom nou...
nuff said...quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:44 schreef Byte_Me het volgende:
vrouwen he... can't live with them... can't kill'em...
maar die meid is jou niet waard. het is moelijk, maar ik zou haar dus echt nooit terug nemen als ik jou was. en wat voor vriend is dat eigenlijk, die nou met je vriendin gaat. lijkt me de naam vriend niet waard.
Pfff... die gozer is echt een enorme lul. Ik zou die woede op je ex verplaatsen naar die zogenaamde vriend.Ik zou t niet pikken. Sowiezo ga je niet met de ex van een vriend. Er zijn zat andere meisjes... Ik zou ff met hm gaan praten en zeggen dat dit gewoon echt niet kan. Vriendschap weggegooidquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:01 schreef plurb het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik met die vriend om moet gaan.... Ik ben niet boos op hem hij kon het tenslotte niet weten..... Maar aan de andere kant kan ik zo een kogel door z'n kop heen schieten (nie slim want dan mag ik murat gaan vergezellen)....
Helaas niet.. .paar weken geleden had het nog kans alleen dat heeft die stomme hoer (ja ik ben weer pisesd ophaar... net aan de foon gehad) toen ook verpest door te zeggen dat ik met haar het bed in gedoken ben... wat toen niet het geval wasquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:45 schreef robbedoes het volgende:
Misschien is dur nog kans in die vorige relatie van jou?
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:20 schreef Kanoster het volgende:
Hoi
Misschien moet je bij al deze onzin ook maar ff vermelden. Dat Ik jouwEX je heel lang duidelijk heeft gemaakt dat ze niks met je wil. En ja de laatste keer met jouw dat was fout en stom. Maar daar heeft mijn vriend van nu geen zak mee te maken want die kende ik toen nog niet. Dus houd ajb op met deze zielige onzin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |