Veertien jarige kansloze breezer klagende puisten uitknijperige kut puberquote:maar ja..
als je veel geld uitgeeft aan wat eten, dan wil je ook dat het lekker smaakt. 11,90 in totaal kwijt
Die heeft ze vast niet bij de burgerking gehaaltquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:10 schreef kisobran het volgende:
voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Wendy Whoppers
Nu nog een normaal hoofdquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:10 schreef kisobran het volgende:
voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Wendy Whoppers
Inderdaad. En het eten is helaas ook niet geweldig want vaak koud. En verlopen/nattig van de sla/vet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:09 schreef Mr_Knoxville het volgende:
het is dat het eten goed is anders kwam ik er ook niet:
- fucking duur
- het personeel bestaat uit ongeinteresseerde negers die totaal niet klantvriendelijk zijn
- duurt minstens 10 minuten voordat je je eten hebt (en dan ben je eerste in de rij)
- de drive (als je al geholpen wordt) duurt minimaal een kwatier (en ook dan sta je eerste in de rij)
- ze reageren niet op klachten die je via email stuurt
- openingstijden zuigen
- contant dezelde xbox reclame crap
- ze houden acties waar je niks aan hebt (een extra whopper bij een whopper menu, alsof ik die nog op kan)
- etc. etc. etc.
eigenlijk is het een waardeloze toko (filiaal Eindhoven iig)
BK Bij a4 is idd een erg nette BKquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:06 schreef Reda het volgende:
Ik kom regelmatig bij de BK aan de A4 ter hoogte van Hoofddorp (waar je dat mooie wegrestaurant over de snelweg hebt La Place).
Ben niet ontevreden over de BK. De Whoppers worden altijd heet geserveerd en binnen(max) 3 minuten heb je altijd je maaltijd.
Kijk Kipburgers moet je natuurlijk ook niet bestellen bij de BK. Laat dat aan de pro's over (KFC)
Helaas komt BK nog niet met een vestiging in Haarlem. Nu moet ik er 15 kilometer voor rijden.
Die 0,20 was maar bijzaak. Een beetje service had ik wel verwacht; dat naar even naar de wc gaan om je op te frissen gratis is. Doen ze in cafe-restaurants anders ook.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:17 schreef yohan.nl het volgende:
Doe niet zo sneu man. 20 cent voor de plee is nog niks. En als je de food-kwaliteit vergelijkt met de McDonalds, dan zou je willen dat Burger King alle Mac's vandaag nog overnam.
Moet ik me nu soms aangesproken voelen? Dank je wel hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:13 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
Veertien jarige kansloze breezer klagende puisten uitknijperige kut puber
ja, ik geloof niet dat ik bij mc donalds ooit voor een toilet bezoek heb hoeven te betalen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:43 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Die 0,20 was maar bijzaak. Een beetje service had ik wel verwacht; dat naar even naar de wc gaan om je op te frissen gratis is. Doen ze in cafe-restaurants anders ook.
Waarschijnlijk staat hun je kop niet aanquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Forumschorem het volgende:
Lekker eten, maar de service zuigt inderdaad echt hard! Zowel in A'dam, als Zwolle en Utrecht changrijnige buitenlanders achter de kassa.
Gewoon de juiste contacten hebben. Dan zijn ze erg vriendelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Forumschorem het volgende:
Lekker eten, maar de service zuigt inderdaad echt hard! Zowel in A'dam, als Zwolle en Utrecht changrijnige buitenlanders achter de kassa.
wat een nuttige bijdragequote:Op zondag 18 april 2004 14:09 schreef classpc het volgende:
Ik kom er niet, want ze staan niet in Drachten. Dan maar naar de Mcdonalds.
quote:Op zondag 18 april 2004 14:09 schreef classpc het volgende:
Ik kom er niet, want ze staan niet in Drachten. Dan maar naar de Mcdonalds thuis blijven.
quote:Op zondag 18 april 2004 17:36 schreef Kombucha het volgende:
Anders begin je eens voor je zelf te denken,debiel!
Zegt een MAC eten.. ga weg man.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik zie dat jullie al het hele assortiment aan snacks dat ze daar aanbieden erg lekker vinden. Okee, dat respecteer ik, anders zou het blijkbaar nooit zo goed lopen.
Maar jullie vinden het prijsbeleid acceptabel? En aan de andere kant, ik mag hopen dat jullie nog niet weten wat echt lekker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |