doeidoeiquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Flowdesign ik was niet aan het rellen en ik ben ook absoluut niet cool
succes met jullie reeks verder
doeii
Je Engels is ook niet denderend gezien de TT.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:32 schreef blieblie het volgende:
Damn, kmoet mijn deutsch oefenen, schnuppepuppe![]()
Dat van jouw ook niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je Engels is ook niet denderend gezien de TT.
waar is amaranta als je der nodig hebt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:34 schreef FlowDesign het volgende:
En jij d'ruit! En jij d'ruit! En jij d'ruit! En jij d'ruit! En jij d'ruit!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:34 schreef FlowDesign het volgende:
En jij d'ruit! En jij d'ruit! En jij d'ruit! En jij d'ruit! En jij d'ruit!
En het is wants.... i know.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je Engels is ook niet denderend gezien de TT.
die kwam ik vandaag tegenquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar is amaranta als je der nodig hebt?
and theeeeeen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
die kwam ik vandaag tegen.
Mijn wat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:35 schreef blieblie het volgende:
Dat van jouw ook niet.
Met een "t" moet dat eigenlijk.quote:" Dit komt op mij over als een overcompensating-post."![]()
Knaas.
Je weet niet eens wat je bedoeld.
mensen met een niet werkende avatar zijn helemaal triestquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:37 schreef stinkie het volgende:
Ah, voor het rel-werk moet ik voortaan op Einhoven letten?
Blij dat het een beetje centraal gehouden word nu
Helaasch, als dit het niveau is van het rellen in Einhovenquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
mensen met een niet werkende avatar zijn helemaal triest
Jouw engels.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn wat?
[..]
Goed johquote:Met een "t" moet dat eigenlijk.
:').
er wordt hier niet gereld, laat dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Helaasch, als dit het niveau is van het rellen in Einhoven
Het niveau hier is iig hoger dan jouw topografische kennisquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Helaasch, als dit het niveau is van het rellen in Einhoven
Ow, dit is jullie normale niveau?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
er wordt hier niet gereld, laat dat duidelijk zijn
is de vakantieman weer op TV dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
de topografische kennis van Nederlanders is echt om te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |