Ze vinden het gezellig hierquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jeps terminaal nog wel
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
febster een vriendin?![]()
laat me raden...ze werkt bij de AH
Jaaaaah euh neeeeeej, kmoet morgen geld verdienen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stap ze
neuh hoor maar deze moet ff vol omdat er anders leugenachtige dingen over mij verspreid wordenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze vinden het gezellig hier.
Dadelijk blijft het gebeuren hier plakken.
Zoek een goeie baas, dan het je vrij in het weekeinde en het betaald goedquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaaaaah euh neeeeeej, kmoet morgen geld verdienen.
Eyyyy, mooie bloemkooooo...... tomaten hebben we vandaag binnengekregen van het distributiecentrum he!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of hij verder durfde te gaan dan alleen een gesprekje over het werk
ik dacht dat de OP best velhelderend was...quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neuh hoor maar deze moet ff vol omdat er anders leugenachtige dingen over mij verspreid worden
Over jullie verzameling van K3?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef febster het volgende:
Lijers![]()
Nee das niet mijn vriendin, en ja we hebben wel over meer gesproken dan ons werk
niet dus zie de hoeveelheid non-eindhoversquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat de OP best velhelderend was...
Moet je doordeweeks werkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoek een goeie baas, dan het je vrij in het weekeinde en het betaald goed![]()
verwarmingsmonteur op jamaica?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoek een goeie baas, dan het je vrij in het weekeinde en het betaald goed![]()
Volgens mij komt zij niet verder dan twee sinasappels ipv bloemkolenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eyyyy, mooie bloemkooooo...... tomaten hebben we vandaag binnengekregen van het distributiecentrum he!!
T 'is het een of het ander.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je doordeweeks werken.
doperwtjesquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij komt zij niet verder dan twee sinasappels ipv bloemkolen
Nee koelmonteur op aruba. Verdiend goed en veel vrij.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verwarmingsmonteur op jamaica?
wannabe'squote:Op vrijdag 16 april 2004 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niet dus zie de hoeveelheid non-eindhovers
kweenie... als ik der zie zal ik ff kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij komt zij niet verder dan twee sinasappels ipv bloemkolen
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:58 schreef FlowDesign het volgende:
*DING DONG*
Willen alle verdwaalde kleuters weer teruggaan naar hun eigen topics, jullie moeders staan op jullie te wachten. Bedankt voor uw aandacht.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:58 schreef FlowDesign het volgende:
*DING DONG*
Willen alle verdwaalde kleuters weer teruggaan naar hun eigen topics, jullie moeders staan op jullie te wachten. Bedankt voor uw aandacht.
flowquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:58 schreef FlowDesign het volgende:
*DING DONG*
Wel ff voelen of ze echt zijn he, en desnoods een foto met de GSM makenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
kweenie... als ik der zie zal ik ff kijken.
hmm ik wil een hi-res pic..minstens 1024*768quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel ff voelen of ze echt zijn he, en desnoods een foto met de GSM maken
Meloenen schatquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eyyyy, mooie bloemkooooo...... tomaten hebben we vandaag binnengekregen van het distributiecentrum he!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |