uitloggen inloggen uitloggen inloggenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
kut, posten onder een kloon lukt dus zo niet!
niksniesmoesniequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:39 schreef blieblie het volgende:
kutsmoes.
oh, ik dacht dat we het over nederland hadden!quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:37 schreef blieblie het volgende:
En niet over een tijdje zeggen dat jullie het verzonnen hebben... Want het is een algemeen geaccepteerd woord in MAastrich.
Je moet niet zo veel denken, knaasquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat we het over nederland hadden!
Ja maar ik woon in Nederland, wij zeggen Batsenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:37 schreef blieblie het volgende:
En niet over een tijdje zeggen dat jullie het verzonnen hebben... Want het is een algemeen geaccepteerd woord in MAastrich.
Oeh hippiesquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:42 schreef blieblie het volgende:
All the leaves are brown
(all the leaves are brown)
and the sky is grey
(and the sky is grey)
I've been for a walk
(I've been for a walk)
on a winter's day
(on a winter's day)
I'd be safe and warm
(I'd be safe and warm)
if I was in L.A.
(if I was in L.A.)
California dreamin'
(California dreamin'
on such a winter's day)![]()
Batsen staat hier gelijk aan Palenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in Nederland, wij zeggen Batsen
Hoezo niet? dat werkt wel hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Batsen staat hier gelijk aan Palen.
Kan je niet echt zeggen tegen persoon x.
zo van: "Heeeeeey Batsen"!!!
neej man, eyyyyy, die Nouk wil ik echnie batsenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:45 schreef ArTiC het volgende:
bats em erin...naah
iedereen behalve jijquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
poal'n !
Ey we zitten niet in hutjemutje op de hei he.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
poal'n !
Special for you.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
hey blieblie je icoon doet naar tegen me
Dat doet pijn hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
neej man, eyyyyy, die Nouk wil ik echnie batsen.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Special for you.
Nah, kan niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoezo niet? dat werkt wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |