Ff serieus: mijn vriend vind het juist fijn als ik tanden gebruik..
Wel oppassen met kokhalzen, gewoon door je neus blijven ademhalen, dan kan er niks gebeuren..
ook: aankijken, DT en het resultaat met veel geluid over de buik uitspogen (niet slikken! das zonde...)
quote:Moet je vooral doen, ken je (bij mij) meteen vertrekken. of zou ik nie de enige zijn
Op woensdag 01 augustus 2001 15:35 schreef MOONboy het volgende:
en het resultaat met veel geluid over de buik uitspogen
quote:hahahahahahahahahahaha
Op woensdag 01 augustus 2001 02:15 schreef vanP het volgende:
[topic]Topic: Tips bij het Pijpen[/topic* vanP tipt nooit bij het pijpen
Een tientje is al meer dan genoeg
Maar ja, waarom dan niet faken ??? Geef de man het gevoel dat hij er helemaal in zit. De gemiddelde penis is in half slappe toestand voor (bijna)iedere vrouw geheel te nemen (de mondholte is gemiddeld 5 tot 7 cm lang). Lik hem, streel hem en zuig hem verder stijf, kijk hem veel aan, laat hem goed zien dat hij er helemaal in gaat. In erecte toestand wordt het al wat lastiger om hem geheel te nemen maar neem het eerste stukkie duidelijk zichtbaar in je mond, tot het punt dat je niet verder kan, onthou dat punt. Ga gewoon verder met zuigen en likken (zuigen is alleen mogelijk zolang je met je tong je verhemelte kan raken, zodra je tong naar beneden wordt gedrukt door zijn penis waordt het alleen nog maar strelen met je tong en je handen). Maak misbruik van het feit dat je handen daar toch al in de buurt bezig zijn en sluit je duim en wijsvinger om zijn penis heel voor je mond, door heel af en toe daar druk uit te voeren lijkt het voor hem dat er nu meer oppervlak door de mond gestimuleert wordt...
(ps als je af en toe moeite hebt met ademhalen tussendoor, schuif hem dan ffies opzij in je wangholte, overtollig speeksel wegslikken en ademhalen gaat dan een stuk makkelijker)
Hmmm terug lezend ziet het er erg ingewikkeld uit, maar het is goed te doen, zeker als je al een tijdje bezig bent, de man is dan met zijn gedachten al ergens anders en houdt je niet meer zo nauwlettend in de gaten en gaat meer af op zijn gevoel en wat hij voelt.
knor
quote:* CraZaay is jaloers op Knorretjes vriendje
Op woensdag 01 augustus 2001 19:54 schreef Knorretje het volgende:
[kwaliteits tips]
quote:Da's altijd fijn om te horen
Op woensdag 01 augustus 2001 21:01 schreef CraZaay het volgende:[..]
* CraZaay is jaloers op Knorretjes vriendje
Je moet het gewoon proberen, ik moest ook erg lachen toen ik het voor het eerst hoorde, maar toen ik het zelf probeerde je weet echt niet wat je meemaakt.
Gewoon de eikel tongen (geen id hoe ik het anders moet zeggen)
Om gek van te worden gewoon, maar persoonlijk vind het HEERLIJK om bij vrouwen te doen (kan het er helemaal in op gaan) nog tips??
quote:Nijntje voorlezen?
Op dinsdag 31 juli 2001 21:39 schreef dustbunny het volgende:[..]
maar je kan hem natuurlijk ook vragen wat hij nog lekkerder/leuker vind dat je onder het pijpen doet
quote:Nette meisjes praten niet met hun mond vol
Op zaterdag 04 augustus 2001 17:59 schreef Perpetuous_Dreamer het volgende:[..]
Nijntje voorlezen?
quote:Tip:
Op dinsdag 31 juli 2001 22:01 schreef naughtyGirlie het volgende:
hmmmmz...ik slik idd niet...
heb wel al "geproefd" maar echt jammie vinnik het niet..mja ik kan het altijd proberen natuurlijk,..
dat zal ie idd niet verwachten want hij weet dat ik het niet echt lekker vind,..goed idee
Als je je vriend wat excotische vruchten te eten geeft, schijnt "het" zoeter te gaan "smaken".
dus mango en papaya's ananas etc etc
quote:En wat als je een vriendin hebt met een soort van fruit-allergie? (kweet niet precies hoe die allergie heet, of hoe ik het moet omschrijven, maar ja het bestaat)
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:43 schreef Duiveltja het volgende:
Als je je vriend wat excotische vruchten te eten geeft, schijnt "het" zoeter te gaan "smaken".
dus mango en papaya's ananas etc etc
quote:Euh? Helaas?
Op donderdag 09 augustus 2001 01:52 schreef AlvaK het volgende:[..]
En wat als je een vriendin hebt met een soort van fruit-allergie? (kweet niet precies hoe die allergie heet, of hoe ik het moet omschrijven, maar ja het bestaat)
En dan heel haar bek vol ejaculeren... echt wel master.
Maar goed meiske dat verschilt per vent, probeer gewoon wat dingen uit en VRAAG hem ook wat ie lekker vindt of denkt
quote:Volwassen ventje ben jij.
Op donderdag 09 augustus 2001 02:19 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
hmm ik word altijd helemaal gek als mijn vriendin mn snikkel in haar keel laat verdwijnen.... tja het past echt... sommige kerels laten er hele zwaarden in verdwijnen dus waarom die 20cm niet (meer/minder kan ook)?En dan heel haar bek vol ejaculeren... echt wel master.
Maar goed meiske dat verschilt per vent, probeer gewoon wat dingen uit en VRAAG hem ook wat ie lekker vindt of denkt
quote:Want?
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:47 schreef www.hadecom.nl het volgende:[..]
Volwassen ventje ben jij.
quote:Eehh.. Volwassen?
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:47 schreef www.hadecom.nl het volgende:Suck seed to succeed
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:24 schreef CraZaay het volgende:[..]
Nette meisjes praten niet met hun mond vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |