Nopes,quote:Op zondag 6 juni 2004 19:17 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Dit is vast niet in NL?
You lucky guy!!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 19:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Nopes,
* Yskonijn woont in Singapore...
Vrijdag was de viering van mijn eerste jaar in Singapore.
Zullen we ruilen???quote:Op zondag 6 juni 2004 19:24 schreef Libris het volgende:
Ja, heel erg lucky
Gemiddeld 2 keer per week BBQGasBBQ was een goede investering..
Bij de aldi hebben ze BBQs uit Edelstaal.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:34 schreef Fer het volgende:
Ik heb deze winter een huis met een tuin gekocht. Het is nu tijd om een barbecue aan te schaffen. Ik weet echter niet wat voor een merk. Die webers zien er goed uit. stevig, stabiel en van geemailleerd staal. Ze zijn alleen zo duur. 119¤ voor een 47cm one touch silver. Nu heb je hier en daar ook zo'n imitatie-weber. Sommige zeggen zelfs geemailleerd te zijn. Iemand ervaring met imitatie webers wat betreft roest, kwaliteit en gebruiksgemak?
Nee, das Choon Seng, een collega van mequote:Op zondag 6 juni 2004 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Libris
Ben jij dat daar aan de BBQ?
Vandaag in de aanbieding:quote:Op zondag 6 juni 2004 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij de aldi hebben ze BBQs uit Edelstaal.
voor 59 Euro! Geweldig ding! Hebben er 1tje
zeker een elektrischequote:Op woensdag 9 juni 2004 10:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vandaag in de aanbieding:
[afbeelding]
¤ 32,99
idd, echt bbq'en die je op kolenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef Koningin het volgende:
Geef mij maar eentje gewoon op houtskool
doe je op kolen bedoelde ik uiteraardquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
idd, echt bbq'en die je op kolen
worsten halen bij de aldi.. 1,69 voor 6 worsten en ze zijn lekker!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
ik ga dit weekend bbqen,
iemand nog leuke ideeen voor recepten?
Ik zag gisteren dat de Aldi NL nu ook Neurenberger grillworstjes heeft, ongeveer vingergroot, zijn heerlijk. En de RVS BBQ is 15 Euro in prijs verlaagt. Een geweldig ding, is een Landmann , en origineel van landmann betaal je over de 100 euro, nu bij de aldi 45...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:31 schreef GiSH het volgende:
[..]
worsten halen bij de aldi.. 1,69 voor 6 worsten en ze zijn lekker!!
volgens mij heeft die BBQ het zelfde systeem als mijn volprezen BBQ van Barbecookquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat de Aldi NL nu ook Neurenberger grillworstjes heeft, ongeveer vingergroot, zijn heerlijk. En de RVS BBQ is 15 Euro in prijs verlaagt. Een geweldig ding, is een Landmann , en origineel van landmann betaal je over de 100 euro, nu bij de aldi 45...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |