Heb nog wel meer als je wil, meld het maar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:59 schreef Amalia het volgende:
[..]
Ps: de saus was heeeeeerlijk ! dank voor recept!![]()
we laten het gewoon een kwartiertje fikken, en dan is het vuur wel weer weg, dan kan je rustig bqq'en.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:59 schreef Amalia het volgende:
[..]
hehehe het is geen vuurkorf....
Barbecook kopen.. brand in mum van tijd.. zonder aanmaakblokjes..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
Een echte vent steekt zijn Barbecue niet aan met aanmaakblokjes
wat zijn jullie methodes?
kleine stukjes gedroogde hout, verbranden, en een paar keer bijvullen, uiteindelijk grotere blokken hout ertussen gooien, wachten tot de vlammen weggaan en dan houtskool erop
tenminste zo is het iedere keer gebeurt
beuk brand goed en lang als ik me niet vergis
Hier deden de buren snel de ramen dicht toen ze merkten dat we gingen BBQen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:43 schreef GiSH het volgende:
was weer lekker buren waren bij geschoven mmmmmm
De hele avond rook het hier ook super lekker.. maja morgen gaan we zelfquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:51 schreef Wolfjesfan het volgende:
[..]
Hier deden de buren snel de ramen dicht toen ze merkten dat we gingen BBQen.![]()
![]()
![]()
hahahaha BBQ RULEZquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:51 schreef Wolfjesfan het volgende:
[..]
Hier deden de buren snel de ramen dicht toen ze merkten dat we gingen BBQen.![]()
![]()
![]()
Het leek hier bij de slager ook wel alsof de hongerwinter voor de deur staatquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik was van plan de BBQ flink op te stoken, IS DE SUPERMARKT HELEMAAL UITVERKOCHT! HET LEEK WEL EEN WINKEL IN EEN OOSTBLOKLAND!!
Er was gewoon LETTERLIJK geen kippenpootje meer te koop...
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:45 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ja, dat is bijna altijd, als men maandag vrij heeft....is het net of de wereld vergaat...
![]()
Te laat gaan shoppen dus?![]()
hier regent hetquote:Op zondag 30 mei 2004 15:41 schreef Jelminho het volgende:
Owyeah, zometeen BBQ'en.. Met overheerlijke zelfgemaakte Kebabs met kilo's knoflook.. HEERLIJK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |