wij gooiden vroegen dan altijd nog frietjes eropquote:Op zondag 2 mei 2004 17:12 schreef Amalia het volgende:
[..]
helemaal mee eens... en als je dan klaar bent.. kun je nog na genieten van de gloeiende kolen.....
volgens mij zou het morgen de hele dag regenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:07 schreef Ingeborg het volgende:
Dat gaan wij morgen ook doen hoor een barbeque dat doe we dan in de middag he. Ik hoop toch op wat mooi weer dan hoor. ja toch?
Ben weer eens thuis langsgeweest. hier is het ISBN nummerquote:Op maandag 26 april 2004 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Yeeeeeeah Mate! Down Undah is the land of the Barbie's.
Good on Ya!
ISBN Nummer a.u.b.
het valt wel mee nu, maat het is nogsteeds niet echt bbq weerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:13 schreef Ingeborg het volgende:
ach gut nee toch?
En kon het hier motregenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:07 schreef Ingeborg het volgende:
Dat gaan wij morgen ook doen hoor een barbeque dat doe we dan in de middag he. Ik hoop toch op wat mooi weer dan hoor. ja toch?
Het was toch nog wel een mooie dag hoor ja toch?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:54 schreef capibar het volgende:
[..]
het valt wel mee nu, maat het is nogsteeds niet echt bbq weer![]()
ff geprint...en ga ik vanavond proberen....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:45 schreef Wolfjesfan het volgende:
BBQ saus
25 gram boter
1 fijngehakte ui
1 teen knoflook
2 eetl. wijnazijn
150 ml bouillon
1/2 theelepl mosterd
2 eetl.bruine kandij
1 schijf citroen
1 laurierblad
Snufje cayennenpeper
2 eetl. worcestershiresaus
6 eetl. tomatenketchup
2 eetl. tomaten puree
Peper en zout
Smelt de boter in een sauspan en fruit daarin de ui en de knoflook zacht maar niet bruin. Voeg de azijn, bouillon, mosterd, suiker, citroen, laurier en cayennepeper toe. Breng dit alles aan de kook en laat 15 min. zachtjes doorkoken. Roer de overige ingrediėnten erdoorheen en voeg peper en zout maar smaak toe. Laat nog 5 a 10 min. doorkoken.
Verwijder het schijfje citroen en het laurierblad en geef deze saus bij gegrild vlees.
En heeft het gesmaakt.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:57 schreef Amalia het volgende:
[..]
ff geprint...en ga ik vanavond proberen....![]()
![]()
Ben wel eens op `n BBQ geweest waar ze het op gas deden, maar ik miste toch iets enin de smaak en in de gezelligheid. Het heeft iest dat opflammen van de kolen. Zo heb ik ook de buren electrisch zien BBQen het leek net of ze achter het fornuis stond, niets aan. Ik zweer bij kolen.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
is er eigenlijk verschil tussen gas,kolen en elektrische bbq's qua smaak van het vlees.
ik weet het niet want ik heb alleen maar vlees gegeten van kolen bbq's
gewoon houtskool erin gooien en dan spiritus eroverheen, en hij is aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
Een echte vent steekt zijn Barbecue niet aan met aanmaakblokjes
wat zijn jullie methodes?
kleine stukjes gedroogde hout, verbranden, en een paar keer bijvullen, uiteindelijk grotere blokken hout ertussen gooien, wachten tot de vlammen weggaan en dan houtskool erop
tenminste zo is het iedere keer gebeurt
beuk brand goed en lang als ik me niet vergis
hehehe het is geen vuurkorf....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:10 schreef capibar het volgende:
[..]
gewoon houtskool erin gooien en dan spiritus eroverheen, en hij is aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |