Wat is je punt? .Als vrouwen een string willen dragen,laat ze!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nederland is een vrij land? En je zegt tegelijkertijd dat er grenzen zijn.Wat is het nu, wel of niet vrij?
Nee hoor, waarom zou ik broekpoepen? Als je je gewoon aan de regels houdt, is er niets aan het handje.
Weet je wat het verschil is, wij zijn vrij om te zeggen en te denken wat we willen. Er zijn idd grenzen deze grenzen zijn hele juiste grenzen. Deze grenzen zorgen er voor dat dit land niet in verval raakt en dat mensen er gelukkig kunnen wonen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nederland is een vrij land? En je zegt tegelijkertijd dat er grenzen zijn.Wat is het nu, wel of niet vrij?
Nee hoor, waarom zou ik broekpoepen? Als je je gewoon aan de regels houdt, is er niets aan het handje.
Wat noem jij onmenselijk? Dat is maar relatief. Er zijn nu ook 'onmenselijke' regels waar jij je ook aan houdt, of moet houden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:15 schreef marq het volgende:
[..]
dat klopt, maar je gaat je toch niet aan onmenselijke regels houden wel? als je aan alle regels houdt in bv zanzibar (om maar een voorbeeld te noemen) en je bent toevallig homo.... ga weg man... een (religieuze) dictatuur is bagger
Dit is echt een spoedcursus generaliserenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En andersom niet? Waarom zijn mensen zoals jij dan geen bedreiging voor mij?
En over moslims en de vs gesproken. De vs zijn een grotere bedreiging vind ik. Dat land mogen ze wel eens van de kaart vegen. Ik geef toe, dat de moslims ook niet alles zijn, maar de vs? Weg ermee.
ik weet zeker dat we geen goede vrienden kunnen zijn. jij wil bij voorbaat al niets met een stringdragende meid die um in halve meter uit de broek heeft hangen en je familie moet er ook nog "mee in stemmen".. conclusie, ik wil bij voorbaat niets met jou. als ik je tegen zou komen zonder de geschiedenis van dit topic en we zouden een gewoon gesprek voeren dan was het net zo snel geescaleert, want elke post leer ik weer meer over jou, en ik weet nu al genoeg en IRL zou ik ook snel genoeg weten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een gemene opmerking, marq. Ik heb respect voor ieder mens en jij uit je zo over mij. Ik weet zeker, dat we goede vrienden zouden kunnen zijn.
Ik had hem persoonlijk na vijf minuten uit pure frustratie op zijn bek gehoekt denk. Maar ieder zijn eige dingquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:18 schreef marq het volgende:
[..]
ik weet zeker dat we geen goede vrienden kunnen zijn. jij wil bij voorbaat al niets met een stringdragende meid die um in halve meter uit de broek heeft hangen en je familie moet er ook nog "mee in stemmen".. conclusie, ik wil bij voorbaat niets met jou. als ik je tegen zou komen zonder de geschiedenis van dit topic en we zouden een gewoon gesprek voeren dan was het net zo snel geescaleert, want elke post leer ik weer meer over jou, en ik weet nu al genoeg en IRL zou ik ook snel genoeg weten.
je bent niet de eerste van "jou slag" die ik mijn rug tijdens IRL contact heb toegekeert..
jaja, dat is erg relatief... maar het gaat immers over onze mening. ik vind dat onmenselijke regels zoals jij weer dingen niet vind kunnen waarvan ik denk, waar stoor je je aan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat noem jij onmenselijk? Dat is maar relatief. Er zijn nu ook 'onmenselijke' regels waar jij je ook aan houdt, of moet houden.
Hey je bent die kut-christen van een DrsPolleke.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben ook een hetero, maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.
neeh, ik zou nooit iemand om zijn (naar mijn mening walgelijke) mening fysiek iets aan doen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik had hem persoonlijk na vijf minuten uit pure frustratie op zijn bek gehoekt denk. Maar ieder zijn eige ding![]()
Nou dan wil ik niet de aso zijn en dan tel ik wel een keer tot tien en loop ik dan wegquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:22 schreef marq het volgende:
[..]
neeh, ik zou nooit iemand om zijn (naar mijn mening walgelijke) mening fysiek iets aan doen.ik ben ondanks dit in vredelievend persoon die geen afkeer heeft van strings die je van 10 meter afstand ziet
Whaha telkens andere mensen die reageren, telkens dezelfde topic starter die extreem in de verdediging springt om reacties uit te lokkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, dit gaat de verkeerde kant op. Iedere keer probeer ik weer een leuke discussie in de lucht te brengen, maar het loopt altijd uit op gerel. En waarom? Haten jullie mij zo? Waarom wordt met meteen zo gepikeerd bij het lezen van mijn OP's. Ik geef alleen een beschrijving met een stelling of vraag.
ja, en dan begint het. om een mening vragen en dan die niet respecteren en beginnen met "bepaal jij" enzo...quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, dit gaat de verkeerde kant op. Iedere keer probeer ik weer een leuke discussie in de lucht te brengen, maar het loopt altijd uit op gerel. En waarom? Haten jullie mij zo? Waarom wordt met meteen zo gepikeerd bij het lezen van mijn OP's. Ik geef alleen een beschrijving met een stelling of vraag.
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel, maar dat is in een hele andere context dan gewoon zo op straat in het openbaar, waar een ieder zich vrij zou moeten kunnen bewegen. Waar jonge tienermeisjes lopen, die door hun hormonen verward raken en dan maar het 'ideaalbeeld' willen volgen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:22 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier heb je dus een hekel aan?
Ik vind het persoonlijk erruuug geil!!![]()
Alleen dan kom jij met je "bepaald jij..." quotes. Als je wilt discusieren moet je de mening van anderen eerst maar is leren respecteren. En dan ook meteen dat heel veel mensen een andere mening dan jij zullen hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef FuifDuif het volgende:
Tienermeisjes zijn juist degene die er zo bij lopen mafkeesquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel, maar dat is in een hele andere context dan gewoon zo op straat in het openbaar, waar een ieder zich vrij zou moeten kunnen bewegen. Waar jonge tienermeisjes lopen, die door hun hormonen verward raken en dan maar het 'ideaalbeeld' willen volgen.
poeh, ik ben al blij dat je nog naar de chemicalien in je lichaam luisterd en ook nog toegeeft dat je het ook geil vindt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel, maar dat is in een hele andere context dan gewoon zo op straat in het openbaar, waar een ieder zich vrij zou moeten kunnen bewegen. Waar jonge tienermeisjes lopen, die door hun hormonen verward raken en dan maar het 'ideaalbeeld' willen volgen.
Druiloor, lees eens goed. Ik zei jonge tienermeisjes. Meisjes van 13/14 jaar. Of jonger zelfs nog.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Tienermeisjes zijn juist degene die er zo bij lopen mafkees![]()
dus, dan gaan ze als ze 2/3 jaar ouder zijn er wel zo bij lopen.. meisjes van 13/14 zijn allang aan het puberen hoor..quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Druiloor, lees eens goed. Ik zei jonge tienermeisjes. Meisjes van 13/14 jaar. Of jonger zelfs nog.
Uit deze cijfers komt een duidelijk kopersprofiel naar voren. Stringkopers zijn sterk vertegenwoordigd onder jonge hoger opgeleide werkende of studerende vrouwen in de leeftijd van 12 tot 30 jaar en woonachtig in de grote steden en Zuid-Nederland.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Laten we wel even overeenkomen, dat het meestal een bepaald slag meisje is, dat een string draagt. Vaak in combinatie met andere specifieke kleding. Ik zeg gewoon, dat ik met zo'n meisje niets hoef.
Volgens mij zijn we jou aan het bekerenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel
foei! dat hoort niet zo!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:32 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we jou aan het bekeren
mee eens is!quote:Ik vind het persoonlijk erruuug geil!!
Nou, als ik haar baas was, had ik haar onslagen. Laat ik het zo zeggen. Zoiets hoort toch al helemaal niet bij winkelpersoneel. Het is er geen bordeel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:30 schreef Badharing het volgende:
Strings bij dames die er het figuur voor hebben ...![]()
Zag vanmiddag nog zoiets leuks in de boekhandel. Een meid die daar werkt stond bovenop een plateau waar anders boeken op liggen, want ze was bezig met de spotjes schoon te maken. En de broek die ze aan had was niet van zo'n dikke stof dus de stringcontouren waren zo leuk zichtbaar.
Hoe kan je bijv. daar nou een probleem mee hebben als vent zijnde??
Haha, en als ik haar baas was werd ze meteen medewerkster van de maandquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:28 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, als ik haar baas was, had ik haar onslagen. Laat ik het zo zeggen. Zoiets hoort toch al helemaal niet bij winkelpersoneel. Het is er geen bordeel.
En over dat figuur. Wat voor figuur moet het volgens jou dan zien, die aanspraak maakt op een string?
Ook mee eens is!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:54 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
mee eens is!
Maar....
Ik zou er zelf wel problemen mee hebben als mijn vriendin zo iedere dag op stap zou gaan. Het is leuk om naar te kijken, maar ik vind het toch wel net te persoonlijk... Het roept nou eenmaal "heee moppie" associaties op.(of is dan alleen maar mijn twisted, oversexed mind?
)
Ik ben hetero, lapschwanz.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:25 schreef TFD het volgende:
TS = Homo
En dan ook nog zo'n plaatje van de paus! SHAME ON YOU!![]()
Je bent hetero maar wel tegen dames die een string dragen die zichtbaar is door de kleding in (de contouren)quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben hetero, lapschwanz.
Hahahaha, weer zo'n typische antwoord. Alsof hetero zijn iets zegt over het wel of niet leuk vinden van zichtbare strings. En dan dat EO-argument.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:57 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Je bent hetero maar wel tegen dames die een string dragen die zichtbaar is door de kleding in (de contouren)
Rare hetero ben je dan..... Teveel naar de EO gekeken?
In het openbare leven gedraag ik me als iedere gezond persoon... kijken naar wat er op straat loopt, kijken naar het mooi vrouwelijk schoon wat voor je loopt in de stad...quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahaha, weer zo'n typische antwoord. Alsof hetero zijn iets zegt over het wel of niet leuk vinden van zichtbare strings. En dan dat EO-argument.. Kom op zeg, kom eens met wat beters. Heb je ooit gehoord van ethiek? Of straatetiquette? Of simpelweg: moraal? Daar heeft het mee te maken. Hoe je je gedraagt in het openbare leven.
je bent een kutkloon!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik krijg sterk de indruk hier, dat men mij niet echt kan waarderen, terwijl ik het beste met de mensheid voor heb.
De Paus is Katholiek en de EO is evangelisch. Dat is wat anders. Dus die link slaat nergens op. En mijn ideëen uit het jaar 0? Ik leef nu in het jaar 2004 en het zijn mijn ideëen, dus de ideëen zijn ook uit het jaar 2004. Een EO-argument getuigt van stompzinnigheid en gewoon niet weten hoe je moet antwoorden en dan overgaan op etiketje plakken. Leg het probleem dan niet bij mij.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:05 schreef TFD het volgende:
Dat eo argument werk je zelf in de hand met die foto van de paus. En die ideeen uit het jaar 0.
Ik hou niet meer van tenten. Man, het interesseert me niet eens wat voor een onderbroek iemand draagt. Jemig, het is maar een stuk stof. Maar het label wat aan een string hangt is voornamelijk seksueel getint en aangezien je in het openbaar bent, hoeft je daar niet iedereen mee te confronteren en al helemaal niet net puberende meisjes, die in de knoop liggen met hun seksualiteit.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:05 schreef TFD het volgende:
Oke een dikke taart die als een rollade in die string zit daar moet ik ook niet aan denken![]()
Maar gwoon een normaal (lees: knap) meisje, dan vind je het toch niet erg om een stukje string te zien![]()
Als jij dat wel vind en je houd meer van Tenten. Dan heb je een kampeer-fetish![]()
of je bent homo (maar je zegt van niet)
Wat heb je eraan? Ik kijk ook naar vrouwelijk schoon, maar dan niet zo respectloos als kijken naar het lekker kontje of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:04 schreef Webcrowler het volgende:
In het openbare leven gedraag ik me als iedere gezond persoon... kijken naar wat er op straat loopt, kijken naar het mooi vrouwelijk schoon wat voor je loopt in de stad...
Niet aanstootgevend kleden inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:04 schreef Webcrowler het volgende:
Enne, wat is dan het straatetiquette? dat je niet met een string mag lopen die zichtbaar is door de stof heen?
Of jij, jij gedraagt je conformistisch. Jij kunt niet tegen een mening van een ander.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:04 schreef Webcrowler het volgende:
Eigenlijk ben jij best wel zielig...![]()
Oh... nu maakt het je niet meer uit....quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik hou niet meer van tenten. Man, het interesseert me niet eens wat voor een onderbroek iemand draagt. Jemig, het is maar een stuk stof. Maar het label wat aan een string hangt is voornamelijk seksueel getint en aangezien je in het openbaar bent, hoeft je daar niet iedereen mee te confronteren en al helemaal niet net puberende meisjes, die in de knoop liggen met hun seksualiteit.
Ik kan wel tegen de mening van een ander, heel goed zelfs.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:11 schreef FuifDuif het volgende:
Of jij, jij gedraagt je conformistisch. Jij kunt niet tegen een mening van een ander.
Wie zegt dat je je zo niet kunt vertonen? Dat vind jij. En wat noem je een oma onderbroek? Waarom overdrijf je nu weer zo meteen. Er zijn ook gewoon normale nette onderbroeken hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:11 schreef Webcrowler het volgende:
Oh... nu maakt het je niet meer uit....
En het label dat aan de string hangt en niet voornamelijk sexueel getint, het is gewoon een feit dat je je niet kan vertonen met een strakke broek aan met daaronder een oma onderbroek...
Het gaat mij niet om mij, het gaat mij over de aanstootgevende lading tegenover jonge tienermeisjes. Duh.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:08 schreef SnowBite het volgende:
En hoe kan je in godsnaam last hebben van iemand die een string draagt? Je kijkt erzelf naar, het hoeft niet ofzo...
Hoe kun je me nu niet zielig vonden om mijn mening? Mijn mening is het enige wat je van mij hebt. Dat je mij zielig vindt, heb je alleen kunnen baseren op mijn posts. Wel even scherp blijven, hè.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:13 schreef Webcrowler het volgende:
En dat ik jou zielig vindt, heeft niet met jou mening te maken... ik vind je gewoon zielig
fuifduif, ook zonder mijn inbreng krijg je weer dezelfde soort praatjes hequote:Op zaterdag 17 april 2004 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe kun je me nu niet zielig vonden om mijn mening? Mijn mening is het enige wat je van mij hebt. Dat je mij zielig vindt, heb je alleen kunnen baseren op mijn posts. Wel even scherp blijven, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |