Kom op zeg, zoveel posts zijn dat niet. Die heb je er zo binnen twee uurtjes door.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hmmm...
*checkt profiel*
40 posts per dag.
Lijkt me niet dat jij zo vaak buiten komt, die enkele keer dat het voorkomt kun je het ook gewoon negeren![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef BossFight het volgende:
Fuifduif, jij gaat vrij eenzaam sterven dat ga je echt!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.
dus jij vindt een hitlergroet hetzelfde als een string dragen (zelfde kwade intenties etc.)???quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.
Moet je van god die tijd niet besteden om zijn grote sprookjesboek uit je hoofd te leren?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom op zeg, zoveel posts zijn dat niet. Die heb je er zo binnen twee uurtjes door.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:03 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Jij bent zelf bekrompen ... jij kan andermans mening niet accepteren
"niet geaccepteerd" ??? wat ben jij een walgelijk persoon, dat zoiets invloed op je keuzes heeftquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Idioot, hoe vaak moet ik nog zeggen dat mijn motief geenzins het geloof is. En gezonde jongen? Primitieve jongen eerder. Ik heb gewoon fatsoensnormen op dat terrein en ik zou ook onmogelijk met zo'n meisje in mijn familie kunnen komen. Wordt niet geaccepteerd.
Hell yeahquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
Hetero mannen weten het vaak wel te waarderen.
Hitlergroet is strafbaar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.
Omdat je zo kansloos bent als een bejaarde incontinente parogietrut, in het ene subforum stel je allemaal vragen over piemels en vagina's en dat soort onzin en in andere subforum ga je lopen bitchen over een string die boven een broek uit komt. GET A FUCKIN LIFE PLEASE!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:12 schreef BossFight het volgende:
-Ontopic-
Strings rulen de pan uit
![]()
Dan ga ik zelfs zo ver dat ik vrouwen die een tent dragen als persoon niet magquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker!
Woon jij nog in een prehistorisch dorp of zo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Idioot, hoe vaak moet ik nog zeggen dat mijn motief geenzins het geloof is. En gezonde jongen? Primitieve jongen eerder. Ik heb gewoon fatsoensnormen op dat terrein en ik zou ook onmogelijk met zo'n meisje in mijn familie kunnen komen. Wordt niet geaccepteerd.
Toe maar jongen, van mij wel verwachten om stringdragers te respecteren, maar zelf meteen het geloof belachelijk maken. Lekker dubieus, kerel. Ga zo door. Als het mijn vriendin betreft heeft mijn familie/mijn ouders wel enige invloed op de keuze, ja. Maar gelukkig komen de voorkeuren overeen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:11 schreef marq het volgende:
"niet geaccepteerd" ??? wat ben jij een walgelijk persoon, dat zoiets invloed op je keuzes heeftdat je gelovig bent (en ook duidelijk blijkt uit die soort topics) vind ik al lachwekkend, maar je laatste 2 woordjes zijn al helemaal om in de broek te schijten.
Hehe, nee, hier is nog een taak voor mij weggelegd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:11 schreef marq het volgende:
je had beter je leven op aarde over kunnen slaan zodat je linea rectum de hemel in wordt gegooid. kun je je ook niet storen aan al het slechte hier
Ben ik met je eens, ik hoef ook echt geen wijf die tenten draagt. Nouja onder een rokje kan ik het nog begrijpen, maar anders mogen ze van mij richting fuifduif wordt hij na 2 jaar misschien ook nog is ontmaagd!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:16 schreef Careca het volgende:
[..]
Dan ga ik zelfs zo ver dat ik vrouwen die een tent dragen als persoon niet mag
Strings is voorwaarde, zonder string ben je voor mij een domme tutmuts die buiten het leven omleeft![]()
Mwah.. Vrouwen moeten iig geen grote boxers dragen, daar zou ik ontzettend op afkappen. Stringsquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:16 schreef Careca het volgende:
[..]
Dan ga ik zelfs zo ver dat ik vrouwen die een tent dragen als persoon niet mag
Strings is voorwaarde, zonder string ben je voor mij een domme tutmuts die buiten het leven omleeft![]()
Je bedoeld dat ze eigenlijk beter niks kunnen dragen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Vanmiddag fietste ik achter een meisje en ik kon overduidelijk haar string zien zitten. Ik vond het geen gezicht en ik begrijp zeker niet, waarom een string nu zo nodig is. Wat is het nut van een string en waarom wil iemand een string dragen? Als je bijvoorbeeld per ongeluk in je broek poept, vangt de string het niet op hoor. Ik zou zeggen, weg met die strings en trek weer een normale onderbroek aan. Jullie?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als het mijn vriendin betreft heeft mijn familie/mijn ouders wel enige invloed op de keuze, ja.
ik maak liever het geloof belachelijk dan dat ik mezelf belachelijk maak zoals jij zo goed kan. je hebt iig mazzel dat jullie voorkeuren overeen komen, maar lijkt me sterk dat je daar niet ooit eens een probleem mee krijgt. of je laat je leven (deels) lekker door andere mensen bepalen... ach, je laat je leven ook al door een fantasie (god) bepalen dus dan kan dit er nog wel bij.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Toe maar jongen, van mij wel verwachten om stringdragers te respecteren, maar zelf meteen het geloof belachelijk maken. Lekker dubieus, kerel. Ga zo door. Als het mijn vriendin betreft heeft mijn familie/mijn ouders wel enige invloed op de keuze, ja. Maar gelukkig komen de voorkeuren overeen.
[..]
Hehe, nee, hier is nog een taak voor mij weggelegd..
Dat zijn JG's en die dragen zelf ook hele sexy strings hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:20 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dus dat zijn jou vader en moeder die hier om de zoveel tijd s'ochtends langs de deur komen?
Vraag of ze voortaan thuis blijven! Bijvoorbaat dank!
Vast ja! LMAOquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Dat zijn JG's en die dragen zelf ook hele sexy strings hoor!![]()
lees jij dit topic maar eens helemaal en vooral zijn reacties, dan is je (eventueel sarcastiche) post onmogelijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze eigenlijk beter niks kunnen dragen?
echt waar hoor, hele verzorgde mensen die er best sexy uit kunnen zien.... ik ken er een paar...ssstquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:22 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vast ja! LMAO:'(
![]()
Yeah its sexy. Kim had er ook een aan vandaagquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:47 schreef mregeling het volgende:
nou ik vind het niet erg om te zien hoor
laughing my ass off... hij moet vast een beetje giechelenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:23 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
echt waar hoor, hele verzorgde mensen die er best sexy uit kunnen zien.... ik ken er een paar...ssst
Ik ben niet goed in die afkortingen... LMAO?
Thanx...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:26 schreef marq het volgende:
[..]
laughing my ass off... hij moet vast een beetje giechelen
Dus al hou je nog zo veel dat een meidje en ben je super verliefd... als ze een string draagt trap je haar uit je leven??quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:17 schreef FuifDuif het volgende:
Toe maar jongen, van mij wel verwachten om stringdragers te respecteren, maar zelf meteen het geloof belachelijk maken. Lekker dubieus, kerel. Ga zo door. Als het mijn vriendin betreft heeft mijn familie/mijn ouders wel enige invloed op de keuze, ja. Maar gelukkig komen de voorkeuren overeen.
Serieus, ik gewoon nog nooit.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:23 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
echt waar hoor, hele verzorgde mensen die er best sexy uit kunnen zien.... ik ken er een paar...ssst
Ik ben niet goed in die afkortingen... LMAO?
uitgebreide lijst met vele soorten afkortingenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:29 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Thanx...![]()
Idd..dat gaat helemaal nergens over...iemand zijn keuze wordt bepaald door een stukje stof?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:30 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Dus al hou je nog zo veel dat een meidje en ben je super verliefd... als ze een string draagt trap je haar uit je leven??
(ik leer hier nog eens wat) hihi...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:31 schreef marq het volgende:
[..]
uitgebreide lijst met vele soorten afkortingen
http://penpals.englishclub.com/abbreviations.htm
korte lijst met meest gebruikte internet afkortingen
http://www.stateofmindgames.co.uk/rob/netstuff/abbrev.html
google is zo makkelijk
http://www.google.nl/sear(...)e
dan wil ik bij deze wel eens weten hoe het voelt als zo'n string helemaal in je naad kruipt ??quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
Ik draag ook een string.
Zit gewoon lekker.
Als zij daarbij een broek draagt, waardoor je de string gewoon ziet zitten en daarmee zo over straat loopt, dan wel ja. Dan heb ik het wel gehad.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:30 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Dus al hou je nog zo veel dat een meidje en ben je super verliefd... als ze een string draagt trap je haar uit je leven??
Ah kijk, de doorgeschoten individualist... de egoïst. Een ander belachelijk maken om zelf maar niet voor zijn ware mening uit te komen. Ik mag mijn mening geven en als een ander mij daarom belachelijk vindt, kan me geen reet interesseren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef marq het volgende:
[..]
ik maak liever het geloof belachelijk dan dat ik mezelf belachelijk maak zoals jij zo goed kan. je hebt iig mazzel dat jullie voorkeuren overeen komen, maar lijkt me sterk dat je daar niet ooit eens een probleem mee krijgt. of je laat je leven (deels) lekker door andere mensen bepalen... ach, je laat je leven ook al door een fantasie (god) bepalen dus dan kan dit er nog wel bij.
trouwens, wat voor taak is hier nog voor je weggelegd?
Doe dat dan alsjeblieft ergens andersquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:40 schreef FuifDuif het volgende:
Mijn taak? Moraal bijbrengen.
Wat wil je ermee zeggen? Dat die eerste wel een string mag dragen en die tweede niet? Waarop baseer je dat?quote:
dat mannen niet een string moeten dragenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen? Dat die eerste wel een string mag dragen en die tweede niet? Waarop baseer je dat?
Waarom niet? Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:44 schreef Nkjez het volgende:
[..]
dat mannen niet een string moeten dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |