Je moet ook niet in je broek poepen!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Vanmiddag fietste ik achter een meisje en ik kon overduidelijk haar string zien zitten. Ik vond het geen gezicht en ik begrijp zeker niet, waarom een string nu zo nodig is. Wat is het nut van een string en waarom wil iemand een string dragen? Als je bijvoorbeeld per ongeluk in je broek poept, vangt de string het niet op hoor. Ik zou zeggen, weg met die strings en trek weer een normale onderbroek aan. Jullie?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
Hetero mannen weten het vaak wel te waarderen.
Ik ben ook een hetero, maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
En toen kwam de aap eo'er uit de mouw.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben ook een hetero, maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.
Als je bijvoorbeeld per ongeluk in je broek poept, vangt de string het niet op hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben ook een hetero, maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.
que?! missing link here!quote:maar ik heb redelijk fatsoen en een pakketje waarden en normen.
Sta ik om bekend.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef OrganicIron het volgende:
hahaha fuifduif jij start wel weer leuke topics
Mee eens, als ze dan gedragen moeten worden, dan liever door meisjes, die ervoor gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef OrganicIron het volgende:
maar wat bedoel je met overduidelijk een string zien zitten? Dat je de "vorm" van de string door een linnen broek heen ziet, of dat ie kilometers boven een toch al veel te lage broek uit steekt?
Ik vind de string echt een van de beste uitvindingen en pleit voor het behoud van dit moois!
Hier geldt echter wel ... het ligt ook aan de proporties ed, je ziet soms 10 tonners met van de grote draaischijven lopen ...
Ah kijk, hier komt de aap uit de mouw. Hier kan ik je vinden. Ik heb dus ook zoiets dat als ik zo'n meisje zie lopen, ik al gauw zoiets heb van "wat een domme slet". Ze ziet ze niet als respectabel medemens, maar inderdaad, als een gebruikssletje. Ik zou ook nooit zo'n vriendin willen. Maar ik vind het altijd zo vreemd, dat die meisjes het zelf niet erg vinden, dat ze zo bekeken worden en niet serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef OrganicIron het volgende:
Maar terug naar de string, ook als ze boven de broek uitsteken vind ik het er soms best geil uit zien.
Maar mijn vriendin heb ik er liever niet zo bijlopen
Het staat te snollig vind ik, leuk voor het straatsbeeld, maar het zijn meestal wel de "gebruiks-sletjes" die er zo bij lopen.
Ja bah.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef OrganicIron het volgende:
Wat ik HELEMAAL een ramp vind zijn de ECHT TE LAGE broeken, dat een meid op haar hurken zit en je gewoon een stuk bilnaad boven de broek uit ziet komen!
Dat kon bij bouwvakkers niet en dat kan voor vrouwen ook echt NIET!
LOLOOLLquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En toen kwam de aap eo'er uit de mouw.
Bekend... optieften newbie!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:53 schreef FuifDuif het volgende:
Sta ik om bekend..
Hahaha, dat zeg jij? Rot eens op.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:56 schreef Spina1 het volgende:
Bekend... optieften newbie!![]()
Spel mijn naam goed, gij bekrompen geest.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:57 schreef FuifDuif het volgende:
Trouwens, ShauliN, ik ben geen eo'er hoor. Alleen omdat ik een eigen mening heb over strings, wil dat nog niet zeggen, dat ik een evangelist ben. Wat een kortzichtigheid jongen.
Kijk, een neurootje hier. Denkt dat zijn mening voor een ieder zou moeten gelden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Strings zijnDuh
![]()
Wat ben jij voor raar bevooroordeeld mens dat je een meisje met een string een domme slet noemt (een 'gebruikssletje' nog wel)?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:53 schreef FuifDuif het volgende:
Ah kijk, hier komt de aap uit de mouw. Hier kan ik je vinden. Ik heb dus ook zoiets dat als ik zo'n meisje zie lopen, ik al gauw zoiets heb van "wat een domme slet". Ze ziet ze niet als respectabel medemens, maar inderdaad, als een gebruikssletje. Ik zou ook nooit zo'n vriendin willen. Maar ik vind het altijd zo vreemd, dat die meisjes het zelf niet erg vinden, dat ze zo bekeken worden en niet serieus genomen worden.
Wie is er hier bekrompen? Jij loopt achter de meute aan om erbij te horen. Je vindt een string mooi omdat je dat mooi 'behoort' te vinden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Spel mijn naam goed, gij bekrompen geest.
Nee! Omdat het er gewoon geil uitziet!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie is er hier bekrompen? Jij loopt achter de meute aan om erbij te horen. Je vindt een string mooi omdat je dat mooi 'behoort' te vinden.
Laten we wel even overeenkomen, dat het meestal een bepaald slag meisje is, dat een string draagt. Vaak in combinatie met andere specifieke kleding. Ik zeg gewoon, dat ik met zo'n meisje niets hoef.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef Anyanka het volgende:
Wat ben jij voor raar bevooroordeeld mens dat je een meisje met een string een domme slet noemt (een 'gebruikssletje' nog wel)?
Ga je eens gauw staan schamen in een hoek, want dat slaat nergens op.
Als jij zo van waarden en normen houdt, weet ik nog een mooie voor je: beoordeel uw medemensen niet op hun uiterlijk.
Ik draag overigens soms een string, en soms niet
Vind jij misschien, een ander hoeft dat niet te vinden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef Phat Lip het volgende:
[..]
Nee! Omdat het er gewoon geil uitziet!
Nee achterlijke kerkganger, ik vind het mooi omdat ik een gezonde jongen man ben. Jij vind het stiekem mooi, maar bent bang dat god hier achter kom en je een bliksem in je reet schiet. Dus ga je net zoals het een goed christen betaamt scheinheilig mensen proberen te overtuigen van je zogenaamde afgunst voor de string.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie is er hier bekrompen? Jij loopt achter de meute aan om erbij te horen. Je vindt een string mooi omdat je dat mooi 'behoort' te vinden.
Ja, dus als ik met een Hitler-groet zou lopen op straat en jij stoort je eraan, kijk je maar de andere kant op. Niet dat ik dat ooit zou doen, maar het principe is hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef Caesu het volgende:
en anders kijk ik maar weer een andere kant op.
Mag van mij. Als je voor God komt te staan, zul je er voor gestraft worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef Caesu het volgende:
duiven zijn wel irritant trouwens - die trap ik dan ook.
Hmmm...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vind jij misschien, een ander hoeft dat niet te vinden.
Jij bent zelf bekrompen ... jij kan andermans mening niet accepterenquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
het principe is totaal niet hetzelfde dus.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, dus als ik met een Hitler-groet zou lopen op straat en jij stoort je eraan, kijk je maar de andere kant op. Niet dat ik dat ooit zou doen, maar het principe is hetzelfde.
[..]
Idioot, hoe vaak moet ik nog zeggen dat mijn motief geenzins het geloof is. En gezonde jongen? Primitieve jongen eerder. Ik heb gewoon fatsoensnormen op dat terrein en ik zou ook onmogelijk met zo'n meisje in mijn familie kunnen komen. Wordt niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee achterlijke kerkganger, ik vind het mooi omdat ik een gezonde jongen man ben. Jij vind het stiekem mooi, maar bent bang dat god hier achter kom en je een bliksem in je reet schiet. Dus ga je net zoals het een goed christen betaamt scheinheilig mensen proberen te overtuigen van je zogenaamde afgunst voor de string.
Wie zegt dat hij "erbij" wil horen? dat maak jij ervanquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
ga weg man, je hebt gewoon een eigen smaak en mening.. die ik overigens niet snap. ga weg met je fatsoen, normen en waardenquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
het principe is totaal niet hetzelfde dus.
Jajaja anderen betichten van primitieve normen en waarden, en thuis stiekem je kleine broertje betasten. Ik ken jouw slag volk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Idioot, hoe vaak moet ik nog zeggen dat mijn motief geenzins het geloof is. En gezonde jongen? Primitieve jongen eerder. Ik heb gewoon fatsoensnormen op dat terrein en ik zou ook onmogelijk met zo'n meisje in mijn familie kunnen komen. Wordt niet geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |