ow, dus dat komt nog wel?quote:Op maandag 29 november 2004 23:42 schreef delapoko het volgende:
Op dit moment zijn er nog wat problemen met het publiceren van foto's op externe websites en fora, maar dat wordt binnenkort verholpen. Tevens kan men op dit moment alleen foto's uploaden. Binnenkort ook alle andere filetype's en groottes (nu nog 1 mb per bestand).
Niet. Hoe kun je controleren of mijn eigenprogramma.zip niet eigenlijk photoshop is? Ook een filesize-limiet zal niet werken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:49 schreef Aurelium het volgende:
Nogmaals, hoe wil je verkomen dat mensen straks niet massaal warez gaan uppen naar je website?
Wordt moeilijk. Normaal gesproken kijken we niet naar de inhoud van iemands accountquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:49 schreef Aurelium het volgende:
Nogmaals, hoe wil je verkomen dat mensen straks niet massaal warez gaan uppen naar je website?
okquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:47 schreef delapoko het volgende:
[..]
Wordt moeilijk. Normaal gesproken kijken we niet naar de inhoud van iemands account
wegens privacy. Maar als ik bijv. via de adminpanel merk dat iemand een te hoge
bandbreedte en ruimte gebruikt zal ik er naar kijken en merk ik wel of het warez is
of niet.
Aha. Dat ik die naam onthouden heb zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:48 schreef delapoko het volgende:
@ R-mon: Proxima is de nick van mijn broertje, vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |