De beta was online tot ongeveer een maand geleden en die was prima bruikbaar (er waren ongeveer 1500 mensen ingeschreven). Van de "eigenaar" begreep ik in 1ste instantie dat ze 1 oktober weer de lucht in zouden gaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:43 schreef Byte_Me het volgende:
en is er al een beta-versie online, of is het nog helemaal niet bruikbaar?
gezellig daar op het FFB forumquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:17 schreef _joepie_ het volgende:
_joepie_ wil ook graag toegevoegd worden ajb
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:18 schreef Jump het volgende:
oee, ik zie iets met lijstjes ?
Je kunt je gmail database leeg maken en voor freefilebox gebruiken. Google deelt toch geen invites meer uitquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:18 schreef Jump het volgende:
dan ben ik men spamlijst kwijtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt je gmail database leeg maken en voor freefilebox gebruiken. Google deelt toch geen invites meer uit![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef Jump het volgende:
[..]
dan ben ik men spamlijst kwijt
ik zou zeggen doe eens gek en maak een lijstjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:18 schreef Jump het volgende:
De invites worden pas in november uitgedeeldquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:02 schreef Marty26 het volgende:
tnx voor de toevoeging wat is de wachttijd op het moment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |