nope, krijg code 71, je heb niet het recht dit bericht te wijzigen..quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:32 schreef wimmel_1 het volgende:
http://forum.fok.nl/edit/18477172/1/100 , als je dat aanklikt moet je 'm zelf kunnen editten
Komt voor mekaar. Als ere-user krijgt Lucille 1 GB aan ruimtequote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef Lucille het volgende:
Ik neem aan dat ik als ere-user wel toegang krijg tot de gratis pr0n en unlimited file upload heb he?
Ik ga het financieren met mijn bedrijf.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:06 schreef Chandler het volgende:
inderdaad waar doe je dit van? 100mb met 1.000 gebruikers kan je bandwidth nogal schoppen; had er zelf aardig last vanmaar vertel eens...
Whaaaaahquote:Op zaterdag 17 april 2004 00:53 schreef Proxima het volgende:
[..]
Komt voor mekaar. Als ere-user krijgt Lucille 1 GB aan ruimte![]()
![]()
Via scripts.quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:46 schreef Chandler het volgende:
ps ik vind het heel aardig wat je gaat aanbieden maar hoe ga je je server beveiligen tegen foutieve bestanden?
Kan je het logo clickable maken naar de home?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:45 schreef Proxima het volgende:
Ik heb helaas weinig tijd en heb uren gezocht naar een geschikte script. Helaas kon ik er geen goeie vinden. Dus heb ik maar tijdelijk een script geinstalleerd dat op dit moment voldoende moet zijn. En tijdelijk 50 MB ruimte per user (met een max. upload limiet van 1 MB per bestand).
Je kunt je nu registreren en al bestanden upladen.
P.S. Het is nog in testfase, dus dingen kunnen fout gaan.
Dit is als test. Ik kon geen goeie script vinden dus ga ik op dit script verder werken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:32 schreef ds_polleke het volgende:
Ik wil wel adminnen maar het moet niet te veel tijd kosten..
Waarom mag een bestand niet groter dan een MB zijn? het is juist makkelijk om filmpjes ff op Inet te zetten om hier te linken... en een filmpje kleiner dan 1 mb? dan moet je gaan snijden en dat willen niet veel mensen...
Zoals op de site wordt vermeld is dit slechts als test. De link kan je vinden door op de foto rechts te klikken. Maar volgens mij werkt dat nog niet. Na het plaatsen van de link in een ander browser probeerde het down te loaden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:35 schreef yootje het volgende:
[..]
Kan je het logo clickable maken naar de home?
Waar kan ik de url van mijn plaatjes vinden? En als ik een plaatje heb geupload wordt hij niet weergegeven.
Ook is het netjes om de "Powered by PHP Advanced Transfer Manager v1.10 - @2002 Bugada Andrea" iets dudielijker neer te zetten.
-edit Laat ook maarquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:41 schreef ds_polleke het volgende:
en vlot is het ook niet echt he? ik heb als test een mov-je geupload van 1.36 mb.. om te kijken wat íe doet.. maar het duurt al bijna een minuut en nog steeds krijg ik geen ruzie met het script dat die file te groot is..
-edit- la maar...quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef Proxima het volgende:
[..]
Eehhmmm een beetje rustig aan he.
Ik zit te testen. Daarbij is dit een gratis dienst en heb ik geen enkel verstand van PHP scripting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |