quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:36 schreef Miss_mini het volgende:
Ik rook eerlijk gezegd al een hele tijd gemiddeld 2 jaar....
Ik verwonderde mij ook al over deze fraaie uitspraak!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:39 schreef Bioslock het volgende:
[..].
Neej toevallig geen Breezah chickquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
breezah chick![]()
rot opquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:43 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
Neej toevallig geen Breezah chick![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:44 schreef BobRooney het volgende:
[..]
rot op
ja mischien heeft ook iemand ooit eens zoeits mee gemaakt....en je kunt b.v vertellen hoe jouw ouders erachter zijn gekomen,altijd wel leuk om te wetenquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:44 schreef Markster het volgende:
wat moeten wij eigenlijk met je verhaal?
lezen en baggeren..quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:44 schreef Markster het volgende:
wat moeten wij eigenlijk met je verhaal?
haha, ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik verwonderde mij ook al over deze fraaie uitspraak!
ja dat kan ook idd hahaha,zoeits zou ik dus nooit durvenquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:48 schreef Klonk het volgende:
heb destijds (ik was 18 ofzo en rookte al een jaar of 2) heel droog een sigaret opgestoken toen ik met mijn ouders buiten zat en om een asbak gevraagd, de reactie was voorspelbaar ik denk dat ze het gevloek en getier van mijn ouders aan de andere kant van de stad nog gehoord hebben![]()
OMGquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:36 schreef Miss_mini het volgende:
gemiddeld of naar rato......??quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:48 schreef Klonk het volgende:
heb destijds (ik was 18 ofzo en rookte al een jaar of 2) ...........
opzicht wel strakke actiequote:Op vrijdag 16 april 2004 14:48 schreef Klonk het volgende:
heb destijds (ik was 18 ofzo en rookte al een jaar of 2) heel droog een sigaret opgestoken toen ik met mijn ouders buiten zat en om een asbak gevraagd, de reactie was voorspelbaar ik denk dat ze het gevloek en getier van mijn ouders aan de andere kant van de stad nog gehoord hebben![]()
duurde zeker een dag of 2 voordat de storm voorbij was, nu een jaar of 14 later, rook ik nog steeds, geen sigaretten maar sigaren en hulde voor mijn ouders die zijn er nog steeds niet blij mee, maar zetten wel een asbak voor me neer, op voorwaarde dat als ik bij hun ben alleen buiten rook en de asbak zelf leegmaken, mijn ouders zijn dik in de 70 en nog steedsquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
opzicht wel strakke actie
roken OF liegen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:47 schreef simmu het volgende:
jajaja: zijn we weer!
zelf kiezen wat erger is: roken of liegen!
volgens de moderne nederlandse maatschappij is roken blijkbaar erger dan liegen. nou, als je mijn kind zou zijn geweest zou ik (zelfs als roker) teleurgesteld zijn dat je begonnen was met roken, maar furieus dat je tegen me liegt!
Een geniale zin.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:36 schreef Miss_mini het volgende:
Ik lig in een deuk jaquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:59 schreef NewLife het volgende:
En bij sommige vrienden was het ook wel grappig, sommige mochten een week niet buiten komen toendertijd. Ondertussen rookte ze gewoon op zolder
en nu, 2 jaar later zitten ze aan de pillen
.
Om je eigen geweldige conclusie zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:01 schreef CarloZ_ het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk ja![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |