Ik rook eerlijk gezegd al een hele tijd gemiddeld 2 jaar....maar m,n ouders nog nooit iets erover gezegd dat ik rookte,dus ik deed het eerlijk gezegd stiekem!
M.n vriend rookt wel en dat weten m,n ouders ook daarom staat er bij mij sinds kort een asbakje op m,n kamer!
Maar gister had m,n moeder m,n kamer wat gestoft enzo en ook m,n asbakje schoongemaakt!
Gisteravond was ik met een vriendin even wat gaan drinken,maar toen ik thuiskwam had ik toch wel zin in een sigaret eigenlijk en heb ik me ene opgestoken....toen d8 ik ja moet ik wel de asbak voor morgen leegmaken en niet vergeten,ik was te moe om het nog dezelfde avond te doen!
Dus s'morgens ik vertrek thuis,valt me op stage in dat ik m,n asbak ben vergeten te legen maar er niet bij nagedacht dat m,n ma op m,n kamer zou komen!
Ik kom vanmiddag thuis zegt ze" Hoe kan het dat er een sigarettenpeuk in asbak ligt?"
Ik zo "ja niet van mij" hele duffe opmerking natuurlijk maar ik wist op dat moment niks beters te verzinnen.
Naja nu weten m,n ouders het en vind ik het best wel rot eigenlijk,want ik was van plan om te gaan stoppen nu vooral omdat de sigaretten zo ontzettend duur zijn geworden....
Maar ja van de ene kant ze reageerden niet boos,maar ik vind het eigenlijk niet leuk.
Alhoewel ik nooit afspraken heb gemaakt van...als je tot je 18e niet rookt krijg je t rijbewijs ofzow!
Welkom in Limburg....wat un geveul