ohh vertel, waar basseer jij je op, die 2-3 users hier?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:55 schreef CANARIS het volgende:
Quote uit de rechtzaak tegen Murat
Ik schijn in Nederland een minderheid te vertegenwoordigen.
sorry hoor, jij bent kortzichtig hier. murat maakt een BEWUSTE fout en valt niet te vergelijken met "ieder mens maakt fouten".. kun je zeker ook van verkrachters zeggen..quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef 303 het volgende:
Ieder mens maakt fouten, hier hoef je niet je hele leven voor te boeten.
Ik vind dat een ieder met een mening als topicstarter een erg kortzichtige blik heeft. Gelukkig is het meerendeel van de Nederlanders een andere mening toegedaan.
Ieder mens maakt fouten. Een fout of je diegene in de schouder schiet of dwars door het hoofd met dodelijke afloop. Als dit wordt afgedaan als een foutje....Excuse me....quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef 303 het volgende:
Ieder mens maakt fouten, hier hoef je niet je hele leven voor te boeten.
Ik vind dat een ieder met een mening als topicstarter een erg kortzichtige blik heeft. Gelukkig is het meerendeel van de Nederlanders een andere mening toegedaan.
Een fout vind impulsief handelen, een fout vind ik, met enige moeite, vandalisme en winkeldiefstal.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef 303 het volgende:
Of worden jullie er gelukkig van als je in de krant leest dat kinderen levenslang in de gevangenis komen omdat ze in de puberteit een grove fout hebben begaan?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:55 schreef CANARIS het volgende:
Ik schijn in Nederland een minderheid te vertegenwoordigen.
quote:Poll: Murat D.
Murat D. is volgens deskundigen ontoerekeningsvatbaar en moet dus door een jeugdstrafrechter worden beoordeeld. Mee eens?
Totaal 737 keer gestemdJa. Die deskundigen weten waarover ze het hebben. Je kunt die jongen niet een volwassen straf geven. 7% Nee. Ook als je zestien (inmiddels zeventien) bent, weet je donders goed wat je doet als je iemand door zijn hoofd schiet. 92%
http://www.planet.nl/plan(...)voted=true/sc=b2e21e
Dan spoor je toch niet???quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:17 schreef _oxygen_ het volgende:
Dan spoor je toch niet..
Ik dacht 5...met TBS.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:23 schreef Duiveltja het volgende:
Er is 3 jaar(!!) geeist
Zulke mensen mogen ze wat mij betreft flink stenigen
foutje van mij het gaat hier om zijn vriend.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik dacht 5...met TBS.
Rare verhouding idd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:29 schreef CANARIS het volgende:
wat heeft die vriend gedaan om 3 jaar te krijgen , ie 60% van Murat zijn straf
Het was zijn wapen en hij word ervan verdacht het aan Murat te hebben gegeven.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:29 schreef CANARIS het volgende:
wat heeft die vriend gedaan om 3 jaar te krijgen , ie 60% van Murat zijn straf
Hij had zeker ook een afstandsbediening?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het was zijn wapen en hij word ervan verdacht het aan Murat te hebben gegeven.
ach, had Guusje besloten zijn pistooltje niet uit te lenen had van Wieren nog geleefd misschien, maar dat heeft geen belang natuurlijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:33 schreef Masker het volgende:
[..]
Hij had zeker ook een afstandsbediening?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |