dan heb je het zeker nog nooit bij iemand in het echt gezienquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:51 schreef Toeps het volgende:
Weet je wel dat het eruit ziet alsof je tanden uit je bek rotten?
Euh, jawel. Daarom juist. De hele tijd dacht ik "Hè bah, die persoon heeft iets vies op zijn tand."quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:52 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
dan heb je het zeker nog nooit bij iemand in het echt gezien
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:51 schreef Toeps het volgende:
Weet je wel dat het eruit ziet alsof je tanden uit je bek rotten?
Wat is er oridinair aanquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:03 schreef schatje het volgende:
Ik vind het ordinair.
Nou ja zeg, wat een brutaliteit. Natuurlijk weet ik de betekenis van ordinair. Ik vind het ordinair staan, punt uit.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat is er oridinair aanWeet je de betekenis van het woord wel?
Vanmiddag nog en ik dacht ook 'wat heb jij een rot gebit'quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:52 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
dan heb je het zeker nog nooit bij iemand in het echt gezien
Ja lekker onderbouwdquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een brutaliteit. Natuurlijk weet ik de betekenis van ordinair. Ik vind het ordinair staan, punt uit.
Jezus, ik vind het gewoon geen gezicht.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja lekker onderbouwd![]()
Vertel me dan wat je er ordinair aan vind
Dat kan, maar om iemand dan meteen ordinair te noemen vind ik wat ver gaan... en niet meteen zo gepikeerd ja..quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Jezus, ik vind het gewoon geen gezicht.
Ik noem dan ook niemand ordinair, maar dat achterlijke steentje.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:21 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat kan, maar om iemand dan meteen ordinair te noemen vind ik wat ver gaan... en niet meteen zo gepikeerd ja..
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik noem dan ook niemand ordinair, maar dat achterlijke steentje.
*zucht*
Het is wel goed met je meneer.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik je of je de betekenis van orinair wel wist, want een steentje kun je niet echt ordinair noemen he...
Bedankt voor de samenwerkingquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is wel goed met je meneer.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:00 schreef nein het volgende:
Ik vind t ook maar ordinair staan hoor![]()
voor mcintosh: de persoon die het draagt krijgt door het steentje de uitstraling van een stoephoer
en dat vind ik!
dus jij wil zeggen dat ik nu een uitstraling van een stoephoer heb uhummm,vind ik eigenlijk een uitspraak die je niet zo maar er over kan geven maarja,ik vind het steentje mooi...mijn vraag was alleen wie dit ook wel eens gehad heeft en hoelang het bleef zitten? En niet of je dan ordinair bent of op een stoephoer lijkt als je zoeits op je tand hebt....wat heeft een steentje op je tand eigenlijk met een stoephoer te maken...rare logicaquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:00 schreef nein het volgende:
Ik vind t ook maar ordinair staan hoor![]()
voor mcintosh: de persoon die het draagt krijgt door het steentje de uitstraling van een stoephoer
en dat vind ik!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:55 schreef ook_gek het volgende:
Swa ik steek je neer met m'n pistol.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:49 schreef ChaoZzZzz het volgende:
Lelijk
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het ook ordi.
In de categorie Anita-kettinkje (gouden naamplaatje).
Juist. Jij begrijpt mijquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het ook ordi.
Een breezah slet die denkt dat ze op die manier laat zien dat ze rijk isquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:59 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind het voor breezer sletten![]()
Juistquote:Op zondag 18 april 2004 02:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een breezah slet die denkt dat ze op die manier laat zien dat ze rijk is
Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 18 april 2004 19:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Juistmet dr bling bling
Prima toch? "Goh meisje, jij ziet er wel rijk uit met dat ding in je bek, jij kan vast van je eigen Breezahs betalen he?"quote:Op zondag 18 april 2004 02:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een breezah slet die denkt dat ze op die manier laat zien dat ze rijk is
I rest my case...quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het ook ordi.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:17 schreef Miss_mini het volgende:
tsss dit is nou gewoon echte onzin...wat sommige hier neer pleuren.
Ik heb ook zo,n ketting met m,n naam eerst in het zilver gehad en nu heb ik er een paar jaar geleden ene in het goud gekregen,ik vind het opzicht best mooi,maar ik zou het nu ook niet meer dragen idd,vorig jaar was dit mooi volgend jaar weer wat anders....kijk en zo blijf je bezig!
goed gedaan meid you go girlquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
I rest my case...
[..]
![]()
![]()
*proest*quote:Op donderdag 22 april 2004 17:30 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
goed gedaan meid you go girl
B.I.A.T.C.H
kijk dat bedoel ik nou...en ik neem aan dat de tandarts geen BrEeZah meid isquote:Op donderdag 22 april 2004 17:53 schreef Idril-2 het volgende:
mijn tandarts (vrouw) heeft het, bij haar staat het chique.
Sommie mensen die hard lopen te ontkennen en dan weer ze bevestigenquote:Op donderdag 22 april 2004 18:05 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nou...en ik neem aan dat de tandarts geen BrEeZah meid is
Sommige mensen ook met hun vooroordelen![]()
waar heb je het in godsnaam over??quote:Op donderdag 22 april 2004 18:14 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sommie mensen die hard lopen te ontkennen en dan weer ze bevestigen
Maar goed, dit ging over steentjes..
quote:Op donderdag 22 april 2004 18:41 schreef Eleanah het volgende:
Hoi..nou ik wil hier zeker even op reageren....aangezien ik dus o.a. tandjuweeltjes zet bij mensen.
Het kan dus zijn..dat je het bij een tandarts laat doen..dan komt er 9 van de 10 keer een diamantje in..erg prijzig dus.. maar je kan het er dus ook gewoon een steentje op laten plakken in verschillende kleuren, ik zou geen groen nemen want dan is het mischien weer zo dat mensen denken dat je spinazie op je tand hebt, ik zou het tevens ook niet doen als je niet zo;n heel erg mooi gebit hebt want er zijn genoeg mensen die het graag even van dichtbij willen zien. Het is jammer dat mensen het ordi vinden, persoonlijk vind ik het toch meer bij de lichaams versieringen horen. De steentjes die ik zet worden met een super sterke lijm gezet en blijven gemiddeld 3 maanden zitten.![]()
WHOEHA!quote:Op donderdag 22 april 2004 17:30 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
goed gedaan meid you go girl
B.I.A.T.C.H
quote:Op donderdag 22 april 2004 18:05 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nou...en ik neem aan dat de tandarts geen BrEeZah meid is
Sommige mensen ook met hun vooroordelen![]()
Doe ik ckersssquote:Op donderdag 22 april 2004 20:03 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
gewoon doen wat je zelf mooi vindt, meid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |