Wat achter het stuur zit is ook vaak verschrikkelijk bij deze bak. Echt een teef-mobiel.quote:Op zondag 18 april 2004 23:53 schreef Garfield880 het volgende:
deze auto vind ik verschrikkelijk lelijk:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
nee.. eigenlijk is het nixquote:Op zondag 18 april 2004 23:54 schreef vexz het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als luxe en functioneel?
hahaquote:Op zondag 18 april 2004 21:47 schreef Juggy het volgende:
[..]
cultuurbarbaar!!de BX is een van de meest fijne auto's om te rijden ooit, en zeker niet lelijk... je vergeet ff dat het een auto is van 15 jaar oud. De design standaarden waren toen nog niet zoals nu.
Anyway, ik nomineer de nieuwe Lancia Ypsilon:
[afbeelding]
Die is niet lelijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:06 schreef dr.dray het volgende:
De Aston Martin Lagonda.
Die is echt ontzettend lelijk!!!
http://freespace.virgin.net/roger.ivett/332.jpg
jou mening\smaak hoeft niet voor iedereen te gelden hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef yup het volgende:
Wat voor idiote discussie is dit man.
MULTIPLA!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:20 schreef Chillmeister het volgende:
nog eentje vergeten denk ik plots!
de Mercedes Vaneo
A design classic!!!! barbaar dat je bent! daar word grof geld voor betaald tegenwoordig!!! dat ding is magistraal... ik zou me niet schamen als ik er in zou rijden, tis inderdaat geen italiaans ontwerp... maar een opel kadet is een stuk nikszeggender... hij is wel lomp maar wel op een goeie manierquote:Op maandag 19 april 2004 07:04 schreef Miesjel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze auto klopt van geen kanten... Bij verre de lelijkste auto.
Zo.....en dat mocht wel eens gezegd worden!!! Totaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
een hele mooie groen wel![]()
rij 100 keer liever in een multipla dan een grafbak van een golf of focus![]()
Ik ook. Ik vind de Multipla niet lelijk!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:34 schreef F.R.I.M. het volgende:
[..]
Zo.....en dat mocht wel eens gezegd worden!!! Totaal mee eens!!!![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:54 schreef Leshy het volgende:
Ik wil nogmaals de Multipla nomineren.
Hoe vaker ik 'm zie, hoe lelijker hij wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |