Ik zeg: dank Uquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:49 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Mwhahahaha stumper
HELDquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
een hele mooie groen wel![]()
rij 100 keer liever in een multipla dan een grafbak van een golf of focus![]()
Die laatste ziet er uit als 'n speelgoedauto, maar voor de rest zijn 't toch best mooie auto's... Niet dat de mensen je met hun kin op half zeven staan aan te gapen als je in zo'n auto voorbij komt gereden, maar ze zijn echt verre van lelijk...quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:04 schreef Impry het volgende:
Nissan Micra
[afbeelding]
Volkswagen Golf Country/4x4
[afbeelding]
Toyota Echo
[afbeelding]
Lexus GS430 ofzo
[afbeelding]
Rover Streetwise
[afbeelding]
Die zijn toch wel erg lelijk![]()
Stoere auto! Een klassieker! Een auto voor de liefhebber.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
Opel Manta
wie dit mooi vindt, is gewoon gek zeg
Ik d8 ook meteen aan die extreem lelijk Multipla bij het zien van de topictitelquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
[afbeelding]
van de meeste 240's zijn intussen zelfs de banden vierkant gewordenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:58 schreef Klonk het volgende:
Volvo 240 zit in dezelfde categorie, geen ronde lijn te bekennen (op de banden en het stuurwiel na dan)
Maar, bmw is een merk wat op techniek altijd vernieuwend bezig wil zijn. Is het dan niet een beetje raar als het het op design gebied niet wil vernieuwen?quote:
BMW is een mooi werk maar de 7 serie vind ik nou niet echt heel mooi 5 serie daar in tegen wel en 6 serie is wel een mega mooie auto.quote:Op zondag 18 april 2004 13:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar, bmw is een merk wat op techniek altijd vernieuwend bezig wil zijn. Is het dan niet een beetje raar als het het op design gebied niet wil vernieuwen?
Die 7 en 6 zijn ontworpen door een nederlander, ik ben daar best trots op.
* instemtquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef extreme het volgende:
of apart zetten in het fiat resevaat... met een heeeeel hoog hek er omquote:Op zondag 18 april 2004 13:57 schreef StefanP het volgende:
[..]
* instemt
Wie zoiets koopt verdient een nekschot.
quote:Op zondag 18 april 2004 19:19 schreef Kopstoot het volgende:
Mazda 121![]()
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |