quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, nu zijn 1000den mensen de dupe.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind dan ook dat de daders zo snel mogelijk opgepakt moeten worden. Het is bekend wie wat gedaan heeft. Niet meer de hand boven elkaars hoofd houden en dan klagen op de gemeente.
Idd, oppakken en afvoeren en gewoon huldigen op het Leidse,quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:18 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Ja tuurlijk zijn er veel meer mensen de dupe.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, nu zijn 1000den mensen de dupe.
Er is inmiddels wat meer bekend.
Het gaat niet door als Ajax dit weekend kampioen wordt.
Als Ajax 25 april of 2 Mei kampioen wordt dan is het nog onzeker of de huldiging door gaat.
Bron: AT5
flauwekul. Het is een man of 50. Die worden daardoor echt niet door beloond. De duizenden anderen worden juist gedupeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ze moeten worden beloond natuurlijk.
wel. Inzien dat het een hele kleine groep was. De andere op het veld, waren daar omde overwinning te vieren.quote:Hou toch op - hij heeft gewoon groot gelijk - hij kan niet anders.
Ach, in NL valt het allemaal reuze mee, 3 weken geleden konden in Roma nog 159 agenten naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:15 schreef NYJETS147 het volgende:
Benieuwd hoelang die rare vorm van balsport nog gedoogd zal worden?
Nee ze moeten die schuldigen pakken en niet die tienduizenden onschuldigen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zijn er veel meer mensen de dupe.
Maar moet het gemeentebestuur dan maar doen alsof er niks aan de hand is?
what's new...quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:15 schreef TimmyAsd het volgende:
lekkere domme reacties op fp trouwens
Ik edit daar alleen als er niemand aanwezig is, veel mensen roepen daar maar wat, niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:15 schreef TimmyAsd het volgende:
lekkere domme reacties op fp trouwens
Zo werkt het nou eenmaal niet. De kwaden verzieken het voor de goeden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:19 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Nee ze moeten die schuldigen pakken en niet die tienduizenden onschuldigen.
Precies. De mensen die gisteraanwezig waren moeten aantonen dat ze het gedrag van die eikels niet tollereren en zorgen dat ze zo snel mogelijk opgepakt worden en SV's krijgen (andere straffen zijn aan de rechter) . Dan hebben we die huldiging weer verdiend op het Leidse!quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Idd, oppakken en afvoeren en gewoon huldigen op het Leidse,.
GKL?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:20 schreef Hephaistos het volgende:
GKL is trouwens ook weer lekker bezig vanuit Amerika, vooral niet proberen de gemoederen te bedaren hoor, gewoon olie op het vuur gooien door Ajax te beschuldigen van bagatellisatie...![]()
Die mogen ze in dezelfde cel gooien als die 'supporters' die gaan worden opgepakt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:20 schreef Hephaistos het volgende:
GKL is trouwens ook weer lekker bezig vanuit Amerika, vooral niet proberen de gemoederen te bedaren hoor, gewoon olie op het vuur gooien door Ajax te beschuldigen van bagatellisatie...![]()
wat doe je hier als je niet van voetbal houdt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:21 schreef Robertje het volgende:
Is voetbal nog steeds niet verboden?
quote:**Feyenoord-preses Jorien van den Herik
heeft naar aanleiding van de rellen bij
het donderdag gespeelde duel Jong Ajax-
Jong Feyenoord de Amsterdammers en de
KNVB beticht van grove nalatigheid.
Bovenden eist Van den Herik opheldering
van Ajax waarom er geen aanvullende
veiligheidsmaatregelen zijn genomen in
de wetenschap dat het duel in 2002 ook
al ontspoorde.Doelman Malkowski werd
toen gemolesteerd door Ajax-'fans'.
"Ik weet dat Ajax zich diep schaamt.Ook
weet hoe moeilijk supportsgeweld te
bestrijden is,maar ik erger me aan het
feit dat men vanuit Amsterdam de zaak
probeert te bagitaliseren en de feiten
anders voorstelt",aldus Van den Herik.
"Grote Kale Leider"/"Gore [ziekte] Lijer"quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
GKL?
Zal ik dan maar een onthulling doen? Bepaalde mensen HEBBEN al een sv.....quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Precies. De mensen die gisteraanwezig waren moeten aantonen dat ze het gedrag van die eikels niet tollereren en zorgen dat ze zo snel mogelijk opgepakt worden en SV's krijgen (andere straffen zijn aan de rechter) . Dan hebben we die huldiging weer verdiend op het Leidse!
ahhhhhhhhh ik snap en alquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:23 schreef Doc het volgende:
[..]
"Grote Kale Leider"/"Gore [ziekte] Lijer"
Mag jij raden wie datis .. .;)
Yup, ik kijk er niet eens van op eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:20 schreef Hephaistos het volgende:
Oh, dus mijn belastinggeld gaat dus ook naar café's, disco's, kermissen, moskees en kerken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Weet je wat, dan schaffen we ook meteen cafees af, discoos en kermissen, en moskees, en kerken, en ... (etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |