Ik gebruik je quote voor in m'n sig,quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:30 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ja okay, maar er van uitgaande dat psv verliest en Ajax morgen expres ging verliezen...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik gebruik je quote voor in m'n sig,.
Makes 3.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:06 schreef StarGazer het volgende:
http://www.forza-utreg.nl(...)age=0&view=collapsed
Zelden zo'n zielig zooitje supporters bijelkaar gezien.....
Gelukkig zijn er ook nog normale fans, zoals jijquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Makes 3.
ik wil niet zeggen dat dit feyenoorders zijn.... het is natuurlijk wel erg makkelijk voor elke willekeurige idioot om zulke uitlatingen te doen.... waarmee de vinger bijna zeker richting rotterdam wordt gewezen omdat er veronderstelt wordt dat het daarvandaan komt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ja idd, jammer dat er Feyenoorders zijn die zich tot ditzelfde niveau moeten gaan verlagen.
zijn er genoeg hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog normale fans, zoals jij
Ik probeer het geenzins goed te praten want het is en blijft gewoon een belachelijke actie. Er valt echter niet te ontkennen dat de gemeente en AJAX hier mede schuld aan hebben door de situatie totaal verkeerd in te schatten. Dat politie e.d. niet eens nodig zou moeten zijn bij zo'n wedstrijd, sja zo zit het helaas nu eenmaal niet inelkaar..quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:05 schreef thomba het volgende:
[..]
Al maanden geen reactie meer gepost maar hier moet ik toch even wat over zeggen:
Wat een onzin, ik laat mn feestje gewoon niet verpesten door enkele idioten. Dat de gemeente vervolgens tienduizenden mensen dupeert naar aanleiding van het gedrag van een paar individuelen is vp;strekt belachelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
-wat dom gelul-
Laten we hopen dat degene die er zijn iig keihard stokslagen krijgen van de ME![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:59 schreef devv05 het volgende:
Ik voel me als Ajacied niet verantwoordelijk voor dit hele gedoe en laat daarom mijn feestje niet verpesten.
zoals eerder gezegd, ik keur het af, maar ik was er niet, kon er niets aan doen, wist er niet vanaf af.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Nee, voel je vooral niet verantwoordelijk en ga vooral lekker feestvieren.![]()
Ik voel mij alles behalve verantwoordelijk voor het gedrag van deze lui en ook ik ga keihard een feestje bouwen,quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Nee, voel je vooral niet verantwoordelijk en ga vooral lekker feestvieren.![]()
En toch heb je er mee te maken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:10 schreef Dizzee het volgende:
zoals eerder gezegd, ik keur het af, maar ik was er niet, kon er niets aan doen, wist er niet vanaf af.
Als het dit weekend gebeurt, vind ik enige terughoudendheid op zijn plaats. Moet er eerst een speler doodgestoken worden fozo?quote:zodra Ajax kampioen is zal ik zeker feestvieren![]()
Gevoelloosheid is ook een kunstje. Kan het je eigenlijk wat schelen wat er is gebeurd?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik voel mij alles behalve verantwoordelijk voor het gedrag van deze lui en ook ik ga keihard een feestje bouwen,.
Tis erg wat er is gebeurd, maar er is niemand dood.. Overdrijven is ook een kunst,.
Ja, ik vind het ronduit schandalig.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gevoelloosheid is ook een kunstje. Kan het je eigenlijk wat schelen wat er is gebeurd?
Sidder ende beef,quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:15 schreef boeiend007 het volgende:
Ga maar mooi een feestje bouwen daar, je kan zeker wat rdammers verwachten daar. Have fun
Hoe kan ik terughoudend zijn? Ajax kampioen = feest vieren. Klaar.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
En toch heb je er mee te maken.
[..]
Als het dit weekend gebeurt, vind ik enige terughoudendheid op zijn plaats. Moet er eerst een speler doodgestoken worden fozo?
Je antwoord staat in de quote!quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gevoelloosheid is ook een kunstje. Kan het je eigenlijk wat schelen wat er is gebeurd?
tuuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:15 schreef boeiend007 het volgende:
Ga maar mooi een feestje bouwen daar, je kan zeker wat rdammers verwachten daar. Have fun
In de categorie kamikaze.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:20 schreef Dizzee het volgende:
[..]
tuuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In de categorie kamikaze..
Leuk, zo'n zelfmoordactie.. Verklaart de Palestijnse vlaggen in het stadion meteen,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |