Postuur van een bodyguard heb je zekerquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:24 schreef SCH het volgende:
Rafael heeft gebeld of ik zijn bodyguard wil zijn, ik heb gezegd dat ik voor Johnny kies![]()
Ach die spreekkoren doen me nix. Er zijn nare dingen gebeurt dat zeker, maar zodra Ajax weer gewoon aftrapt tegen Rbc, sta ik weer voor 100% achter hen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteravond ook aan toen ik las het stadion reed. Zondag is Utrecht_feyenoord en ik hoop echt dat het geen "Jodenhaat wedstrijd" wordt qua spreekkoren. Van Rotterdamse kant is er natuurlijk een reactie te verwachten en beide clubs hebben een gemeenschappelijke "vijand", dus qua spreekkoren houd ik mijn hart vast zondag...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:59 schreef Dizzee het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
![]()
Denk je nu echt dat degene die dat waren hier op fok zittenquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:01 schreef altface het volgende:
he joodjes was het leuk om vanacht jullie 'honk' te bewaken![]()
Als het bij spreekkoren blijft, zal elke politiechef zich op de blote knieen naar de hemel richten...quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteravond ook aan toen ik las het stadion reed. Zondag is Utrecht_feyenoord en ik hoop echt dat het geen "Jodenhaat wedstrijd" wordt qua spreekkoren. Van Rotterdamse kant is er natuurlijk een reactie te verwachten en beide clubs hebben een gemeenschappelijke "vijand", dus qua spreekkoren houd ik mijn hart vast zondag...
Ze proberen het niet goed te praten, er staat alleen dat het nu eens andersom is.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee hoor Dagglatje, misschien dat je er zelf moeite mee hebt ?
Een persbericht laten verschijnen waarin ze het afwijzen, maar toch stiekem even een beetje proberen goed te praten.
Dat is makkelijk....quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:46 schreef The_Hives het volgende:
Dat ligt nu geheel in handen van de rotterdammers.
Allemaal jochies van 16 met een grote bekquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:06 schreef StarGazer het volgende:
http://www.forza-utreg.nl(...)age=0&view=collapsed
Zelden zo'n zielig zooitje supporters bijelkaar gezien.....
Hoe zorg je ervoor dat de talenten nog eerder de mickey-mouse competitie verlaten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:04 schreef F1Bas het volgende:
**Ajax heeft de veiligheidsmaatregelen
voor selectiespelers verhoogd.Het is
onbekend om hoeveel Ajacieden het gaat.
Het besluit is genomen naar aanleiding
van geluiden uit supporterskringen van
Feyenoord over vergeldingsacties voor
de ongeregeldheden na de wedstrijd Jong
Ajax-Jong Feyenoord van donderdagavond.
Daarbij werden spelers van Feyenoord
door supporters van Ajax aangevallen.
Ajax stelt dat het niet om bodyguards
gaat."Onze spelers worden extra in de
gaten gehouden",aldus een woordvoerder.
Rafael van der Vaart zei overigens in
zijn column in De Telegraaf wel een
lijfwacht in dienst te hebben genomen
na bedreigingen op zijn eigen website.
Top..quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:44 schreef F1Bas het volgende:
Zaterdag 17 april- F-side hoeft relschoppers niet te zien
(Verslaggever SV, Amsterdam, 11.35u GMT+1.00, NHD)
Een woordvoerder van de F-side heeft in het Noord-Hollands Dagblad laten weten voorlopig de betrokken bij de incidenten van donderdag niet te willen zien in de buurt van de ArenA. "Neem van mij aan dat het er hardhandig aan toe gaat. Ze kunnen maar beter niet bij Ajax gesignaleerd worden", aldus de F-sider, die doelt op een jonge groep 410-ers die Feyenoord-spelers hebben geslagen en geschopt.
Dat is toch wel heel triest. Die jongen doet zijn werk en een stelletje helden op sokken bedreigd hem anoniem via het internet, petje af hoorquote:Rafael van der Vaart zei overigens in
zijn column in De Telegraaf wel een
lijfwacht in dienst te hebben genomen
na bedreigingen op zijn eigen website
Ja idd, jammer dat er Feyenoorders zijn die zich tot ditzelfde niveau moeten gaan verlagen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel triest. Die jongen doet zijn werk en een stelletje helden op sokken bedreigd hem anoniem via het internet, petje af hoor
vond het opzich wel een goeie colmn, alleen om te zeggen dat de huldiging al zijn glans verloren heeft. vind ik wel wat overdreven. net zoals hij bodyguards inhuurtquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel triest. Die jongen doet zijn werk en een stelletje helden op sokken bedreigd hem anoniem via het internet, petje af hoor
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:44 schreef F1Bas het volgende:
Zaterdag 17 april- F-side hoeft relschoppers niet te zien
(Verslaggever SV, Amsterdam, 11.35u GMT+1.00, NHD)
Een woordvoerder van de F-side heeft in het Noord-Hollands Dagblad laten weten voorlopig de betrokken bij de incidenten van donderdag niet te willen zien in de buurt van de ArenA. "Neem van mij aan dat het er hardhandig aan toe gaat. Ze kunnen maar beter niet bij Ajax gesignaleerd worden", aldus de F-sider, die doelt op een jonge groep 410-ers die Feyenoord-spelers hebben geslagen en geschopt.
weten we morgen om half 5 wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
btw2: Als PSV vandaag verliest, en de huldiging wel volgende week mag... kan het dan zou zijn dat Ajax expres gaat verliezen? Krijg je weer van die competitievervalsing dingetjes enzo..
nee hoor vanavond al, als psv niet verliest.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:14 schreef Dizzee het volgende:
[..]
weten we morgen om half 5 wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |