D'oh...*poetst 'LIVE' weg*quote:Op maandag 19 april 2004 03:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zitten allang in de Soyuz... dit zijn beelden van zo'n 2 uur geleden
jawel ..quote:Op maandag 19 april 2004 03:54 schreef Caesu het volgende:
right, niet live dus idd op dit moment
ik kom er aanquote:Op maandag 19 april 2004 04:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Komen jullie ook even in het topic in GC?
tnx !quote:[b]
En nog bedankt voor die link van die NASA TV stream, wie die hier ook alweer gepost had (kan ik zo gauw niet vinden).
Ik weet 't niet.quote:Op maandag 19 april 2004 05:26 schreef Davitamon het volgende:
Nou alles lijkt goed te gaan
Wellicht. Maar de live-uitzending blijft altijd iets speciaals hebben.quote:Op maandag 19 april 2004 05:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Prachtig om zo alles mee te maken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik blijf ook nog wat op .. Ik ga nog es wat foto's maken van de zons opkomstquote:Op maandag 19 april 2004 05:45 schreef motown het volgende:
Zal ik nog tot 7 uur opblijven?
als je 20 miljoen euro's meebrengt wordt je kans al groter dat je mee magquote:Op maandag 19 april 2004 07:41 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
*WOOT WOOT* _GEWELDIG_
Ik heb dus vanochtend hier (bij Dutch Space welke ook zooi heeft aangeleverd voor deze missie) zitten kijken met een man of 60 en _CHAMPAGNE_ !!!![]()
LOL ff kijken of ik nu ook nog een kaartje kan boeken om mee naar boven te gaan.![]()
eeeuh ... ik heb al 3 euro 56 in mijn portomonee zitten... kan fok niet de resterende 19.999.996,44 Euro sponsoren....quote:Op maandag 19 april 2004 07:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
als je 20 miljoen euro's meebrengt wordt je kans al groter dat je mee mag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |