Dat percentage is verwaarloosbaar volgens mij... Echt sterk zal je het niet kunnen maken denk ivm temperatuur waarbij alcohol bevriest...quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:38 schreef ConQuestador het volgende:
Rum rozijnen ijs zit ook alcohol in, en is hardstikke lekker
Cocaïne-ijs! Gat in de markt!quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:41 schreef marq het volgende:
ook als er andere drugs dan alcohol is in verwerkt zal ik het tot me nemen
Had ik er misschien bij moeten zeggen,quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat percentage is verwaarloosbaar volgens mij... Echt sterk zal je het niet kunnen maken denk ivm temperatuur waarbij alcohol bevriest...
Bierijsjes lijken me wel wat!![]()
Oftewel Snuif-IJsquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Cocaïne-ijs! Gat in de markt!
ik dacht toch meer aan trip middelenquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dat krijg je nooit door je neus manquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
daar komt nog eens bij dat ik geen verslavende ijsjes wil etenquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
gegarandeerd hoofdpijn!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:43 schreef Sander_P het volgende:
[..]
Oftewel Snuif-IJs![]()
ik ben al jaren ijsverslaafdequote:Op vrijdag 16 april 2004 11:45 schreef marq het volgende:
[..]
daar komt nog eens bij dat ik geen verslavende ijsjes wil etendie drugs blijf ik van af
![]()
Als ik jou toch niet hadquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:46 schreef Etcetera het volgende:
bierijsje nr 1: glas breek in de vriezer al, dus je moet dop eraf doen ofzo.
gut, eet je wel eens koffiedik?quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik ben al jaren ijsverslaafde
Alleen bij het ontbijtquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:49 schreef marq het volgende:
[..]
gut, eet je wel eens koffiedik?![]()
ja als er meer alcohol in zou zitten bevriesd het niet heeeee.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:42 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Had ik er misschien bij moeten zeggen,
het gaat om ijs met tussen 3-5 % alcohol ofzo
edit: ging iets fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |