quote:Op maandag 19 april 2004 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je al een datum, tijd en een officiele bron daarvoor?
quote:Op cubezone:
Goed nieuws voor ons Nederlanders! De uitzending, die vanavond om negen uur op BBC3 uitgezonden zal worden, zal later dit jaar ook op BBC2 worden herhaald. Dit is een zender die wij gelukkig wel kunnen ontvangen. Wanneer de uitzending herhaald zal worden is nog niet bekend. Zodra we het weten, lees je het bij CubeZone!
http://www.cubezone.nl/Sh(...)2

En dan JAP ook aanpassen???? want dat is ook NTSC.quote:Op maandag 19 april 2004 13:57 schreef Oksel het volgende:
MeZZiN: Je moet US ff veranderen in NTSC.![]()

Meeltje gestuurd!quote:Op maandag 19 april 2004 13:11 schreef MeZZiN het volgende:
http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php
Als jullie trouwens nog koopjes weten geeft het ff door aan mij dan kan ik het in het overzicht opnemen. (email mezzin@mezzin.com)

Heb ik gezien tnx! ze zijn opgenomen in het overzicht.quote:Op maandag 19 april 2004 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Meeltje gestuurd!

Oepsquote:Op maandag 19 april 2004 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mezzin, je DVD Boxoffice prijzen kloppen nietHeb je 1 CAD = 60 eurocent gebruikt daarvoor?

quote:Op maandag 19 april 2004 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw geeft niet, ik heb al rwespect voor je dat je dit hebtr gemaakt!!

tja.. ntsc-us en ntsc-j maar dan kun je het net zo goed laten zoals het nu is.quote:Op maandag 19 april 2004 14:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
En dan JAP ook aanpassen???? want dat is ook NTSC.![]()

Dan laten we het...quote:Op maandag 19 april 2004 15:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
tja.. ntsc-us en ntsc-j maar dan kun je het net zo goed laten zoals het nu is.

Dan kan MeZZiN er beter bij zetten dat een mastercard maar 3 euro per kwartaal kost.quote:Op maandag 19 april 2004 15:46 schreef HomerJ het volgende:
Zou je ook als filter kunnen zetten met de creditcard of geen creditcard?

niet iedereen is 18 schatquote:Op maandag 19 april 2004 15:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan kan MeZZiN er beter bij zetten dat een mastercard maar 3 euro per kwartaal kost.![]()

Ik blijf aan de gang...quote:Op maandag 19 april 2004 15:56 schreef BMH het volgende:
[Op maandag 19 april 2004 15:46 schreef HomerJ het volgende:
Zou je ook als filter kunnen zetten met de creditcard of geen creditcard?]
Dan kan MeZZiN er beter bij zetten dat een mastercard maar 3 euro per kwartaal kost.![]()

hmmm misschien zal wel ff kijken..... voor de mensen die echt niet een creditcard kunnen krijgen. Of ik moet er gewoon een bestel site aan hangen zodat ik ze voor jullie inkoop.... maar ja dat is ook weer zowat.....quote:Op maandag 19 april 2004 16:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
niet iedereen is 18 schat

je zou ook even aan je ouders kunnen vragen of zei het willen bestellen met hun cc en dan het geld aan hun geven?quote:Op maandag 19 april 2004 16:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
niet iedereen is 18 schat

Dat is wat ik deed toen ik voor het eerst bij amazon bestelde.... 5 jaar geleden.... mijn eerste DVD's ....quote:Op maandag 19 april 2004 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
je zou ook even aan je ouders kunnen vragen of zei het willen bestellen met hun cc en dan het geld aan hun geven?

Veel ouders hebben geen CC, mijn ouders ook niet. Het aantal CC houders in NL is kwa procenten op 2 handen te tellenquote:Op maandag 19 april 2004 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
je zou ook even aan je ouders kunnen vragen of zei het willen bestellen met hun cc en dan het geld aan hun geven?

*bookmarks*quote:Op maandag 19 april 2004 13:11 schreef MeZZiN het volgende:
Prijs vergelijkings site aangepastheb nog meer games ingevoerd ... er is nu ook een onderverdeling gemaakt in PAL/US/JAP games. Enjoy
http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php
Als jullie trouwens nog koopjes weten geeft het ff door aan mij dan kan ik het in het overzicht opnemen. (email mezzin@mezzin.com)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |