ik ook niet, het is altijd lachen als ik met z'n vieren zit te mario karten en te mario party'enquote:Op zondag 18 april 2004 16:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet
Ik ook niet. Meestal sla ik ze als ze iets zeggenquote:Op zondag 18 april 2004 16:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet
ziet er leuk uit alleen niet zo mooi , doet me denken aan fighting forcequote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Knallen met Space Raiders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game is wel al een jaar oud ongeveer in JPN, net uit in de US, binnenkort naar EuropaOok op de PS2.
ja diep triest inderdaad dat ik niet mag zeggen dat ik zelda vind zuigenquote:Op zondag 18 april 2004 12:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Geef eens een quote van gisteren waar ik in flamede. Ik snap niet dat mensen zo snel op een teentjes zijn getrapt als iemand zijn/haar mening uit. Diep triest.
Je moet eens weten wat ik allemaal te horen krijg als ik zeg dat HALO niet bijzonder isquote:Op zondag 18 april 2004 18:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja diep triest inderdaad dat ik niet mag zeggen dat ik zelda vind zuigen
quote:Op zondag 18 april 2004 18:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja diep triest inderdaad dat ik niet mag zeggen dat ik zelda vind zuigen
quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:51 schreef Gamedemon het volgende:
ik kocht de gamecube omdat het volgens de meeste een goede console met goede games moest zijn...maar de echte grote games hebben mij niet kunnen overtuigen....
super smash brothers vond ik wel lachuh en pikmin ...beetje kort maar wel lachuh....mario kart vond ik ook niet zo leuk als ik hoopte ...
zitten wel wat leuke games op de gamecube maar de echte sterke games vallen niet zo in de smaak bij mij
Waar zei ik nu precies dat je niet mag zeggen dat zelda zuigt?quote:van Mij: Dat kan. Gelukkig ben ik jou niet. Ik speel me shooters gelukkig wel met muis.
quote:Zijn er eigenlijk nog mensen hier die Harvest Moon aan het spelen zijn?
idd, dan hoor je allemaal instemmende geluiden, erg is datquote:Op zondag 18 april 2004 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik allemaal te horen krijg als ik zeg dat HALO niet bijzonder is
ik vind halo niet bijzonder...aleen de co op is te pruimen...single player is standaard en 1 toonigquote:Op zondag 18 april 2004 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik allemaal te horen krijg als ik zeg dat HALO niet bijzonder is
Zijn dit geen PS2 screenshots? De game oogt precies als een PS2 game zoals de ingame screens van de FF games etc. Alles lijkt wel met puntjes te zijn gemaakt, in plaats van lijnen.quote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Knallen met Space Raiders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game is wel al een jaar oud ongeveer in JPN, net uit in de US, binnenkort naar EuropaOok op de PS2.
*uch*Pagina 2 *uch*quote:Op zondag 18 april 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
volgend onderwerp:
Paper Mario 2. Op Cubezone zijn nieuwe screens, maar onze PC hier pakt ze niet
Oh My Godquote:
Ik vind em best goed. Hij blijft echt hangen. Net zoals die reclame met dat zuper gezinnetje met die ongelofelijk witte tanden.quote:Op zondag 18 april 2004 19:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Oh My God
LAME!!!!!
*zin heeft om buurjongetje met honkbalknuppel te bewerken
*Nieuwe nachtmerrie erbij heeftquote:Op zondag 18 april 2004 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind em best goed. Hij blijft echt hangen. Net zoals die reclame met dat zuper gezinnetje met die ongelofelijk witte tanden.
Wat een coole screensquote:Op zondag 18 april 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paper Mario 2. Op Cubezone zijn nieuwe screens, maar onze PC hier pakt ze niet
Stoer want ED was gaaf....quote:Op zondag 18 april 2004 19:57 schreef HomerJ het volgende:
heel verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |